Část je věnována
Karolinak122Taky ti chci pogratulovat protože si získala část věnovanou jen tobě. Měla si první komentář i hlasování!
Vyběhl jsem schody co nejrychleji a rozrazil dveře od naší ložnice. Hned jsem se zděsil protože jsem viděl Carrie na zemi jak se svíjí v křečích. Přiběhl jsem hned k ní a snažil jsem se ji uklidnit.
,,Lásko no tak! Co se děje?!'',, To bolí Justine!'',,Ale co tě bolí?! Mluv se mnou! Chci ti pomoc !'',, Celá noha se zádami!'' ,,Lásko uklidni se, jsem tu s tebou ano? Položím tě na postel.''
Vzal jsem ji pomalu do náruče a položil Carrie znovu do postele. Pořát brečela a já nevěděl co dělat. Sedl jsem si vedle ní a sklonil se ke Carrienim rtům. Políbil jsem ji a pak jsem s rty začal pomalu pohybovat. Její pláč začal pomalu ustupovat a tak jsem se od jejich sladkých rtů odtáhl.
,,Jsi už v pořátku?'' ,,Jo, už jo'',,Dobře, můžeš se posadit? '' Pokusila se posadit a taky že se jí to povedlo. Vzal jsem si jí k sobě do náruče a odnesl jí až dolů do kuchyně. Tam jsem ji položil do jejího vozíku.
~
Právě teď tu všichni tři sedíme na sedačce a koukáme se na film. Jednou rukou objímám Carrie a druhou si u sebe držím Jasona.
Přemýšlím co bude dál. Za pár měsíců mi pokračuje tour a já jsem z toho čím dál víc nervózní. Bojím se jak to bude dál. Vždyť Carrie bude mít ty rehabilitace. A Jason potřebuje oba rodiče. Vždyť já si chci Carrie vzít! Požádat o ruku ji musím znovu. A chci to udělat nějak speciálně.
Celý den se vlastně nic nedělo. Jen jsme se koukali na televizi. večer šli spát.
O 1 den později
Sedíme s Carrie před rehabilitační ordinací kde bude mít taky její první rehabilitaci. Když se otevřeli dveře a bylo vyvoláno Carrie příjmení, vešli jsme dovnitř. Teda Carrie vjela dovnitř.
~
,,Budete to mít teď velmi náročné, protože než vám všechny ty šlachy v noze začnou fungovat, potrvá to. Předem vám říkám že to ze začátku bude bolet. Ale určitě to spolu zvládneme. Nejdříve začneme cviky na rozehřátí a potom můžeme začít s cviky na vaší šlachu.''
To jí ta doktorka fakt pomohla když jí rovnou říká že to bude bolet.
Seděl jsem tam na židli a pozoroval jí. Vnímal jsem každý její drobný pohyb. Její mimiku v obličeji. To jak se každou chvíli skřivý do bolestivé grimasy mě nutí si dávat všechno za vinu.Celých 30 minut co tu sedím a ona coosloucham poslouchám její výkřiky bolesti. Ale vím že to zvládne! Tohle vím úplně stejně jako že jí miluju a milovat budu!
~
,,Nohu vám dám do ortézy a dostanete berle. Ortézu si můžete sundat na večer. Pokud se půjdete sprchovat , můžete si ji nechat. Pokud by se něco dělo hned sem přijde! Pan Bieber na to určitě dohledné! Na další rehabilitaci přijde za týden v pondělí.''
Carrie seděla na mojich nohách a poslouchala doktorku stejně jako já. Dala Carrie a nohu do ortézy a k tomu jí dala ještě dvě berle. Carrie se pomalu s mojí pomocí postavila a dostala se s berlemi až ke dveřím.
,,Zlato počkej na mě venku, hned za tebou přijdu.'' Carrie jen pozdravila doktorku a vydala se ven z ordinace. Hned co zavřela dveře jsem spustil.
,,Šlo by kdyby k nám domů chodil nějaký specialista na rehabilitace a pomáhal jí tam? Máme doma totiž roční dítě a nemůžeme pro něj mít stále hlídání. Taky by nám to i více vyhovovalo než sem stále dojíždět.''
,,Samozřejmě že by to takhle šlo. Dám vám tady pár inzerátu od různých specialistů na ty rehabilitace a vy si vyberte. Pak už je to jen na vás. Ale každý měsíc musíte alespoň jednou na kontrolu. A jelikož by se vaše přítelkyně měla zotavovat 2 až 3 měsíce tak by jsem se měli vidět buď 2 krát a nebo 3 krát. Kdyby něco tak číslo na mě máte takže není co dál řešit.''
,,Dobře, moc vám opravdu děkuji. Určitě vás budu lidem doporučovat!''
,,Och, tak to mi bude ctí pane Biebere''
Pak už mi dala jenom ty inzeráty a se slovem nashledanou jsme se rozloučili. V čekárně už na mě čekala moje queen. ,,Tak pojď , půjdeme už domů a sem už se nevrátíme. Jen jednou za měsíc. '' ,,Cože?! '',, Budeš mít rehabilitace doma. Zařídil jsem ti to. Seženu ti nejlepšího doktora co dělá rehabilitace!'',, Miluju tě Justine!'',. To já miluju tebe Carlly''
~
Z nemocnice jsme odcházeli s úsměvem na tváři. Ale hned co jsme vyšli se k nám nahrnulo několik paparazzů. Věc která mě překvapila byla ta, že tu bylo asi 6 lidí z ochranky. Budu pak muset zavolat Scootrovi co tu dělají. Ale jsem za ně rád! Schoval jsem hned Carrie k sobě, tak, aby jí ty blesky tolik neblikali do očí.Sakra jak jí mám asi teď pomoc když má ty berle?! ,,Matte ať nám daj prostor !'' zakřičel jsem na jednoho z mích bodyguardů. Ten na ně hned zařval ať jdou pryč nebo zavolá policii.
Tím nám zajistil nachvíli prostor a já ho hned využil. Všiml jsem si auta stojícího kousek před nemocnicí i s řidičem uvnitř. Proto jsem hned Carrie pomohl do auta a nechal jí tam sedět. Já jsem si stoupl před auto a začal mluvit.
,,Můžete přestat alespoň na chvíli fotit? Rád bych vám řekl pár slov! Ti kteří nepochopili o co je žádám můžou počítat s odvedením od tuď ochrankou!''
Většina z nich přestala fotit , ale zbytek ne. Bylo jich asi 10. Ty proto taky odvedla ochranka.
,,Justine jak je na tom Carlly?'' zeptal se jeden z nich. ,,Její zdravotní stav je asi takový jaký by měl v tuhle dobu být''
,, Proč nechodíte s vaším synem na veřejnost? A jak se vůbec jmenuje?''
Ptal se další z nich.,,Nechodíme s ním ven , protože tam jsou lidi jako vy. A my nepotřebujeme aby naše dítě osleplo. Jméno není důležité. Časem se ho určitě dozvíte''
,,Kde máte syna teď?'',,Doma s mím kamarádem Alfrédem''
,,Spekuluje se že vaše přítelkyně neboli Carlly je těhotná. Řeknete nám něco k tomu?'' ,, Nevím o tom že by měla být Carrie těhotná. Vím na 100℅ že jsem jí do jiného stavu nedostal''
Carrie otevřela dveře od auta a chtěla mi něco říct, ale hned jí začali fotit a ona se zavřela zpátky.,, Jděte fakt už všichni někam! Mohl jsem vám tady odpovědět na nějaké otázky, ale vy jste furt nenažraný že se nepoučíte! ''
Nasedl jsem do auta a usmál se na Carrie. Pokynul jsem hlavou řidiči aby mohl vyjet . Celou cestu jsem držel Carrie za ruku. Pořát jsem přemýšlel nad tím jak se zeptali jestli je těhotná. A já nevím proč, ale při mé odpovědi mě píchlo u srdce. Vím co jsem jí řekl naposled. Ale teď své odpovědi lituju. Čím dřív tím líp ne? A jsem pořát mladej takže by bylo fajn být mladý táta ne? Povzdechl jsem si, což upoutalo Carrie pozornost. Chtěla se mě na to asi zeptat, ale to už nám řidič hlásil že už jsme na místě. Když jsem vzhlédl k domu, čekalo nás míle/ nemilé překvapení!
Ahoj, já vím že část nebyla hrozně dlouho , ale já neměla čas psát a ani náladu. Omlouvám se vám za to! Ale snad vás alespoň tahle část potěšila :)
Do komentářů mi schválně napište jaké překvapení je mohlo čekat jestli milé/ nemilé
Je to jen na vás ;p
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...