Snad se bude část líbit 🙂😃
O několik dnů později
,,Máme všechno Justine? " Zeptala se mě znovu Carrie .
,,Ano zlato, máme, neboj, Jasona mám u sebe, takže nebude z něj "Sám doma alias Kevin ". Kdyby něco tak on by byl "Sám v hotelu alias Jason" Dořekl jsem a musel jsem se sám zasmát tomu co jsem teď řekl.
Carrie se taky zasmála a nastupovala už do mého soukromého letadla , ve kterém seděli dokonce i kluci. Vracíme se dnes zpátky do Londýna. Já jsem nastoupil hned po ní a v letadle jsem Jasona položil na volnou sedačku vedle Carrie.
,,Jdu ještě pozdravit Boba a Charlieho." Oznámil jsem všem.
Šel jsem do pilotní kabiny, kde jsem se vřele přivítal s mými přáteli , kteří byli i mí piloti. Potvrdil jsem jim že můžeme vzlétnout a odešel jsem zpátky za ostatníma, kde jsem se posadil vedle Carrie. Všichni jsme se připoutali , tedy až na Jasona, toho připoutala Carrie. Než jsme se nadáli, už jsme vzlétali.
,,Všechno v pořádku?" Zeptal jsem se pro jistotu Carrie, předsi je jen těhotná a tlak v letadle může snášet jinak.
,,Jo, vše v pohodě" Řekla a usmála se na mě.
,,A co ty skřítku, dobrý?"
,,Ne, bolí mě uši" A na znamení toho, že nelže si je přikryl rukama.
,,Vydrž chvilku ano? Dám ti žvýkačku ." Odpověděla místo mě Carrie.
Začala hrabat ve své kabelce, kde později vytáhla balíček žvýkaček. Jednu dala Jasonovi a pak si vzala jednu pro sebe. Já jsem nechtěl, protože jsem stejně po chvíli šel spát.
***
,,Je zvláštní tu zase být co?" Řekl jsem s úšklebkem ve tváři.
,,To mi povídej, je to tu furt stejný.
,,Nechtěl jsem tu nic měnit. Hele Carrie musíme zítra Jasonovi zařídit pokoj. Jeho pokoj je úplně prázdný . Takže teď ho dám k nám do ložnice." Dořekl jsem a společně se spícím Jasonem v mé náruči jsem se vydal do ložnice, kde jsem ho položil na postel a vysvlékl ho jen do trenýrek. Přikryl jsem ho a odešel jsem za Carrie.
Později jsme společně ulehli ke spícímu Jasonovi a spokojeně usli.
***
,,Tak jo Jasone? můžeme? " Právě jsme před dveřmi do Jasona nového pokoje a chystáme se mu ukázat jeho nový pokoj. Pracovali jsme na něm přes dva dny a byla to opravdu fuška.
,,Jo!" Vykřikl radostně.
Otevřel jsem dveře a popostrčil jsem Jaona před sebe. Podíval jsem se na jeho reakci. Jeho rty byli mírně pootevřené a jeho oči zářili jako dvě nejasnější hvězdičky. Přitáhl jsem si Carrie opatrně za pas k sobě a pyšně jsem se usmál na naše společné dílo.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomansaPokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...