Část je věnována
kratmi
estikbelieber4Snad se vám bude líbit holky
A NelaGunnarsen já ti včera říkala že se ti to bude líbit
Ležela tam. Ležela na dece. Měla na svém hrudníku dítě. Naše dítě. To není možné. Já sním. Já , já prostě nevěřím svým očím. Po roku a sedmi měsících je oba dva vidím. Carrie a mého syna. Neváhal jsem ani chvilku a rozběhl se za nimi. Když mě Carrie uviděla, koukala na mě jak na ducha.
,,Carrie ",,Justine " Nikdo z nás nevěděl jak se má teď chovat. Carrie se posadila a to dítko si nechala u sebe v náruči.,, Proč si neřekla kam jedeš? Hledal jsem vás všude. Nemohl jsem vás najít. Carrie já s ní nic neměl. Nedokázal jsem to. Tak moc se ti omlouvám. Já tě pořád miluju. Carrie já jsem se chtěl zabít. Nedával jsem to bez vás. " ,,Justine já se chtěla vrátit. Ale nemohla jsem. " ,,Carrie ale proč by si nemohla? ",,Protože... " v tu dobu tu bylo snad milión novinářů. Malý hned začal plakat. Carrie se postavila a schovala malému obličej do jejího hrudníku. Já jsem vzal věci co tu byli a dal je do kočárku.
Rozhlédl jsem se jestli už tu není někdo s mím autem. A byl. Byl tu Mikey. Hned nám přišel na pomoc. Já jsem mohl zatím do auta dát věci a odemkout Carrie aby se s malým posadila dovnitř. Ta neváhala a s malým si sedla dozadu. Já hned po tom co jsem uklidil kočárek do kufru sedl na místo řidiče.
Carrie se snažila malého uklidnit. Hned na to co si sedl Mikey jsem vyjel. Jel jsem do hotelu kde jsme ubytování. Tam jsem nechal Mikeyho a já si odběhl pro věci. Ty jsem si dal do auta a konečně se mohl věnovat Carrie. Koukala z okna. Nevěnovala mi ani jeden pohled.,, Carrie kde bydlíš? " ,,Já tě navedu. "
***
Sedíme u ní v obýváku a oba dva si koukáme do očí. Mám chuť ji tak políbit. Obejmout a už jí nikdy nepustit.,, Carrie, chápu že mi nikdy neodpustíš. Ale prosím už mě nepouštěj. Já to nezvládnu. Znova ne. " Rozbrečel jsem se. Bylo mi jedno že mě vidí brečet. Ale já už jen z té představy že o oba dva znova příjdu mi bylo hrozně .Carrie na mě koukala vyděšeným pohledem. Přešla ke mě a obejmula mě. Já jsem si jík sobě přitiskl ještě blíž a nasával její vůni která se za tu dobu nezměnila.,, Tak moc bych s tebou chtěla být Justine. Ale nejde to. Sám to víš ",,Ale proč by to nešlo?! Ty snad někoho máš? " Při poslední větě mi klesl hlas. Přímo se mi zlomil .
,,Nemám Justine. Ale ty máš. Máš novou rodinu. Nový život.",,Nikoho nemám! Moje srdce patří jen tobě! ",,A co Hilye? Nebo vaše dcera? ",,Cože?! Kde si vzala takovou blbost. To dítě není moje. A Hilye je s Shawnem. To Shawn je táta. " Koukala na mě jak kdybych jí teď oznámil že jí někdo umřel. No ale hned po tom co řekla jsme si pohledy vyměnili. ,,Já myslela že máš novou rodinu. Proto jsem se nevrátila. Proto jsem se skrývala " hned na to se rozbrečela. Po ní jsem brečel já. Posadil jsem si ji na svá kolena a obejmul jí.
Oba dva jsme brečeli do trička toho druhého. Kolébal jsem s ní aby se trošku uklidnila. A pomohlo to. Rozhodl jsem se tedy udělat jednu ze zásadních věcí. Postavil jsem jí na zem a já si taky stoupl. Chytl jsem Carrie za ruku a koukal ji do očí . Pak jsem si před ní klekl a řekl to.
,,Carly Ellen White, uděláš mě znova šťastným a staneš se mojí přítelkyní? "
Doširoka jsem se na Carrie usmál a čekal na její odpověď.,, Jasně že jo " Postavil jsem se hned se přilepil na její úžasné rty které mi tak moc chyběli.
ČTEŠ
Ona a On 2 ✔ |DOKONČENO|
RomancePokračování příběhu Ona a On! Ona: Má výčitky že utekla On: Drogy, alkohol, přetvářky, to jsou jeho nejlepší kamarádi Ona: Žije klidně s jejich synem v Kalifornii On: Pokračuje v hudební kariéře, a teď objíždí celý svět s jeho tour Ona: Snaží se...