Αφού φόρεσα κάτι άνετο, ένα τζιν και μια φαρδιά πλεκτή μπλούζα, μιας και δεν ήξερα που θα πάμε και για πόσο, ενημέρωσα τους γονείς μου και τον Μάικλ πως θα πάω μια βόλτα και πήγα να βρω τον Τζαξ στο αυτοκίνητο.
«Έτοιμη;» Με ρώτησε αφού με επεξεργάστηκε από πάνω μέχρι κάτω.
«Ναι. Είμαι καλά για εκεί που πάμε;»
«Ναι είσαι μια χαρά.» Μου είπε και έκατσε στην θέση του οδηγού.
Με την σειρά μου έκατσα κι εγώ στην θέση του συνοδηγού. Βολεύτηκα καλύτερα στην θέση μου και άνοιξα το ραδιόφωνο. Το τραγούδι που έπαιζε με άφηνε αδιάφορη και επειδή δεν μπορούσα να κάτσω στα αυγά μου άρχισα τις ερωτήσεις.
«Πόση ώρα θα κάνουμε να φτάσουμε εκεί που με πας;»
«Μια ώρα πάνω κάτω.»
«Θες να μου δώσεις μερικά στοιχεία;» Του είπα σαν ανυπόμονο παιδάκι.
«Εεεμ..για να σκεφτώ..όχι.» Όχι που θα μου έλεγε.
«Να σε ρωτήσω κάτι;» Μου είπε καθώς το βλέμμα του ήταν ακόμα κολλημένο στην άσφαλτο.
«Φυσικά.»
«Ποιος ήταν αυτός ο άντρας που μιλούσατε χθες;» Ωχ.
«Εμ Έρικ τον λένε.»
«Χαίρω πολύ. Ποιος είναι; Από πού τον ξέρεις;»
«Είναι οικογενειακός φίλος. Τον γνωρίζω χρόνια τώρα.» Απάντησα όσο πιο περιεκτικά γίνεται.
«Μάλιστα.» Δεν του άρεσε. «Πάντως δεν σε κοιτούσε και πολύ φιλικά.» Συμπλήρωσε.
«Τι εννοείς;»
«Εννοώ ότι σε κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω σαν να θέλει να σε..κατάλαβες.» Πόσο μ'αρέσει όταν ζηλεύει.
«Λες χαζομάρες. Ο Έρικ μπορεί να έχει όποια γυναίκα θέλει, σιγά μην ασχοληθεί με μια 18χρονη.»
«Σιγά τον άντρα.» Αχ κάποιος ζηλεύει πολύ!
«Ε όχι και σιγά τον άντρα, σε παρακαλώ! Ο Έρικ είναι γοητευτικότατος, αστείος, πανέξυπνος και γενικά είναι τζέντλεμαν με τα όλα του.» Καρφώθηκα πολύ ε;
«Σκούπισε λίγο το στοματάκι σου, λερώθηκες με σάλια.» Ναι καρφώθηκα πολύ και δεν του άρεσε.
«Ναι αλλά εγώ εσένα θέλω.» Του είπα σε μια προσπάθεια να τα μπαλώσω.
Με κοίταξε με ένα αυστηρό βλέμμα αλλά ένα μικρό δειλό χαμόγελο έσκασε στο πρόσωπο του.
DU LIEST GERADE
Ο Οδηγός
JugendliteraturΌταν μεγαλώνεις σε έναν κόσμο οπού το χρήμα και η δύναμη κυριαρχούν , χάνεις κάθε πίστη στην αγάπη και στα αληθινά αισθήματα. Έτσι κι εγώ. Δεν πίστευα στον έρωτα μέχρι που τον γνώρισα. Τον άνθρωπο που με τρελαίνει και με κάνει να ανατριχιάζω με κάθε...