Pontosabban egy hang.
-A világért sem szeretném megzavarni Önöket, de tudtommal, maguknak órán kéne lenniük! -kocogtatta meg a csuklóján levő karóráját Mrs Fox, az igazgatóhelyettes asszony, mire lefagytunk egy pillanatra. Az sosem jelent jót, ha ő kap rajta minket bármin is.
-De, igen Tanárnő. -válaszoltam megszeppenve és egy kicsit megszorítottam Aiden kezét, mire a hüvelykujjával köröket kezdett el rajzolni a kezemre, ami nyugtató hatással volt rám.
-Akkor, miért nincsenek ott? -kérte számon.
-Tudja, Tanárnő.. -kezdte Beverly, de Aiden félbeszakította.
-Épp oda igyekeztünk, mikor Holly észrevette, hogy nincs nála a telefonja és éppen azon gondolkodtunk, hogy hol veszíthette el. -rögtönzött, mire tágra nyílt szemekkel néztem rá.
-Minek kell ehhez 3 ember? -vonta össze a szemöldökét.
-Több szem, többet lát. -szólaltam meg.
-Áh, értem. -tolta feljebb az orrán a szemüvegét. -Kérdezzék meg a portán, hátha leadta valaki. -tanácsolta, én meg egyszerűen nem tudtam elhinni, hogy beveszi ezt a hülyeséget. Még hogy elveszett a telefonom. Persze. Akkor valószínűleg azért állunk Aidennel csuromvizesen a folyosón és pont azon vitatkoztunk Beverlyvel, hogy hol lehet. Ezt senki nem hinné el, de úgy látszik, vannak kivételek. -De most menjenek órára, utána is el tudják intézni. -utasított minket, mi pedig szót fogadtunk.
Beverly inkább meg sem szólalt, ami jelen esetben jó volt, de úgy érzem, lesz még folytatása ennek a vitának, csak nem tudom, hogy mikor. Aidennel is elindultunk utána.
-Magukkal meg mi történt? -állított meg minket Mrs Fox, mikor elhaladtunk mellette.
-Esik kint az eső, Tanárnő. -válaszolta Aiden.
-Azt vettem észre. -morogta. -Nincs meg a telefonja, csuromvizes a ruhája.. Nincs ma szerencséje. -állapította meg, majd rám nézett. Erre egyszerűen nem tudtam reagálni, de nem is kellett, mert folytatta. -Milyen órájuk lenne?
-Matek. -mondtam.
-Van váltóruhájuk?
-Tesicuccunk van.
-Azonnal öltözzenek át, Mr Rogersnél számon fogom kérni, hogy bepótolták-e az anyagot. -jelentette ki, majd elsétált, ezzel otthagyva minket.
-Oké, ez fura volt. -állapította meg Aiden.
-Ja, az volt.
-Gyere, tegyük azt, amit mondott. -a szekrényeink felé vettük az irányt.
Kivettem a tornaruhámat és a mosdóba mentem, hogy átöltözzek. Mindenem átázott, ezért a pólómtól kezdve a cipőmig, mindent át kellett vennem. A tükörben rendbe szedtem az arcomat és a hajamat, majd elhagytam a helyiséget.
YOU ARE READING
PAPARAZZO-befejezett
Teen FictionHolly Prince imád fotózni. Anyukája ezért is szokta felkérni, hogy készítsen lesifotókat sztárokról az 'Everything' című bulvárlapjába. Magyarul, Holly már 17 évesen megtapasztalja, hogy milyen paparazzonak lenni. A paparazzikat köztudott, hogy mind...