~Holly
Ajtócsapódásra riadtam fel. Lassan kinyitottam a szememet és elkezdtem tapogatózni az éjjeliszekrényemen, mire megtaláltam a telefonomat. A főgombot megnyomva láthatóvá vált, hogy mennyi az idő. Este 7 óra volt. Elaludhattam délután, mert nem volt a terveim közt az alvás, de ha már így alakult, jól esett. Felültem és akkor jutott el a tudatomig, hogy mire is ébredtem. Lemásztam az ágyról és az ajtóhoz sétáltam, majd lementem a földszintre, ahonnan a hangokat hallottam. Belépve a konyhába, Anyát pillantottam meg, aki idegesen vett elő egy borospoharat, majd hozzá egy vörösbort.
-Szia Anya, minden rendben?-kérdeztem lassan.-Hogyhogy ilyen korán hazaértél?-erre felém fordult, majd szólásra nyitotta a száját.
-Előbb végeztem.-vonta meg a vállát.
-De akkor sem szoktál ilyenkor hazajönni.-vontam össze a szemöldökömet.
-Felidegesítettek, ennyi.
-Elmondod?-néztem rá kérdőn, mire odasétált a bárpulthoz és leült az egyik székre. Én csak közelebb mentem hozzá, majd a kezemet a pultra téve, elkezdtem hallgatni a történetét.
-Aiden Wilde menedzsere látogatott el ma hozzám.-sóhajtott és igazából már nem is kellett volna folytatnia, magamtól rájöttem, hogy mi lesz ennek a végkimenetele.-És fel akart jelenteni, bíróságra akarta vinni azt, hogy cikkeket jelentetünk meg az újságban Aidenről. Bevonta a kiadójukat is, de valahogy sikerült elérnem, hogy ne jelentsenek fel, mert az nagyon nem tenne jót az újságnak és megígértem, hogy nem írunk többet róla.
-Megugrott azóta a nézettsége az újságnak.
-Ezt pontosan tudom, de túl sok forog kockán.
-Ez nem te vagy.-ráztam a fejem.
-Majd kitalálok valamit.-legyintett.-Van még más sztárocska is, de most békén hagyjuk egy kis időre Aident.-jelentette ki, mire engem megszállt a nyugalom. Félreértés ne essék, nem annak örülök, hogy anyától gyakorlatilag elvették ezt a munkát, hanem annak, hogy így úgy látszik mentesülni fogok a paparazzo szerepem alól.-Ez azt jelenti, hogy nem kell képeket készítened róla, így is elég olyan anyagunk van, amit még nem használtunk fel. Maximum, akkor fotózd le, ha valami olyat tesz, ami kell a lapnak.-ha tudná, hogy milyen képeim vannak róla.. Még mindig nem mutattam meg a parkban készült képeket neki és nem is fogom, most már úgysincs jelentősége. - Köszönöm a segítségedet Kicsim, most hagylak egy ideig, aztán lehet, hogy lesz majd újabb feladat a számodra.-adott egy puszit az arcomra, majd felállt.-Most megyek, el kell intéznem még valamit. Bent leszek a dolgozószobámban.
-Oké.-mosolyogtam rá.
Aiden. Gyakorlatilag a parkban történtek óta nem beszéltem vele. Őszintén, nem tudom, hogy mit vártam tőle. Hogy majd a nyakamba borul, mert „megmentettem" az életét? Hagyjuk már. Valószínűleg arról sem tud, hogy én hívtam ki a mentőket vagy már arra sem emlékszik, hogy engem látott utoljára, mielőtt elájult volna. Ezért nem vártam el tőle az elmúlt napokban, hogy mondjuk benyögjön egy „köszönömöt". Mikor Aiden idejött, mindenki odáig volt érte. Mindenki meg akart vele ismerkedni. Bár, ki ne szeretne megismerni egy popsztárt? Az emberek többsége szerintem nem nagy barátságot szeretett volna vele kötni, hanem csak pár szót szeretett volna vele váltani vagy csinálni egy közös képet, hogy majd egyszer elmondhassák „Igen, én találkoztam Aiden Wilde-dal!". Viszont, mikor suliba jött azután, hogy kijött a kórházból, valahogy mindenki elfordult tőle. Megtudták, hogy hol volt és miért. Ehhez most nincs semmi közöm, mármint, én nem mondtam senkinek semmit. Lehet, hogy Anya írt valamit az újságban erről? Nem tudom, nem olvastam. Kicsit megsajnáltam Aident és nem ez volt az első alkalom. Egyszerűen nem látom azt az embert, aki a tv-ben, közösségi oldalakon, színpadon megjelent. Az utóbbi hetekben tény, hogy olyan dolgokat csinált, amik rossz fényt vetettek rá és akkor kétségem sem volt afelől, hogy ő más lenne, mint amilyen hírek szólnak róla, de valamire akkor rájöttem. Az elején bunkózott velem, nem akart senkivel sem barátkozni. Elkönyveltem egy bunkó parasztnak, de semmi mást nem csinált. Az első cikk után, ami megjelent róla, megváltozott, ha lehet ezt így mondani. Összejött Beverlyvel, bulizott és mint láthattuk, drogozott is, de ezt csak azután, hogy bekerült az újságba. Mióta kijött a kórházból, csak órákon láttam, de egy szót sem beszéltünk. Szakított a suli ribancával, ami nem csak engem lepett meg. A csaj elkezdett hisztizni, hogy ezt nem teheti vele, meg hogy mennyire utálja. Aident szemmelláthatóan nem hatotta meg a kis színjátéka, felfogta, hogy lett még egy ember, aki nem szívleli. Azt nem tudom, hogy most mi fog következni, hisz már nem jelennek meg róla cikkek, de igazából, ez nem is az én dolgom, hanem Aidené.
KAMU SEDANG MEMBACA
PAPARAZZO-befejezett
Fiksi RemajaHolly Prince imád fotózni. Anyukája ezért is szokta felkérni, hogy készítsen lesifotókat sztárokról az 'Everything' című bulvárlapjába. Magyarul, Holly már 17 évesen megtapasztalja, hogy milyen paparazzonak lenni. A paparazzikat köztudott, hogy mind...