MULTIMEDIAYA EKLEYEMEDİM AMA DEMI LOVATO - NEON LIGHTS DİNLEYEBİLİRSİNİZ FECİ TAKTIM BU ARA İYİ EĞLENCELER :D
(RUBY'NİN GÖZÜNDEN)
Kapının önüne gelince zile basıp bekledim.Birkaç dakika içinde kapı açıldı.Gina beni görünce gülümsedi.
'İçeri gelsene.' Hafifçe geri çekilip geçmem için yol açtı.İçeri girip salona doğru yürüdüm.Herkes koltuklara yerleşmiş ellerinde patlamış mısır kaseleriyle oturuyorlardı.Hafifçe gülümseyip tekli koltuğa oturdum.Gina'da karşımdaki tekli koltuğa oturunca ortam sessizleşti.Gülümsemeler yerini ciddi ifadelere bıraktı.
'Anlat hadi.' Başımı Maria'ya çevirdim.Gergin görünmüyordu.Aksine gülümsemeye başlamıştı.
Bende hafifçe gülümseyip arkama yaslandım.Filmi durdurup bana baktılar.Julian'da dahil herkes gözlerini bana odaklamış ağzımadn ıkacak kelimeleri bekliyorlardı.
'Herşey o gece başladı.Kumarhanede partinin olduğu gece.' Şuana kadar Daniel'ı benim öldürdüğümü anlamamaları tuhaftı.Ben olsam ihtimalleri değerlendirmeye başlardım.Her yeni katil bizim için ek bir sorundu.Günün birinde rakip olabileceğimiz insanları tanımamız gerekiyordu.
'Daniel beni odasına çağırdığında klasik hakaretlerinden etmeye başladı.Bende karşılık verdim.Bu sefer biraz daha farklıydı.Üzerime yürüyüp bana saldırdı.Eğer saf bir küçük kız olsaydım tecavüze uğramış olacaktım.' Herkes yüz ifadesini nötr tutmaya çalışsada göz bebeklerinin büyüdüğünü görebiliyordum.Gerçekten iğrenç bir durumdu ama o lanet heriften kurtulmuştum.
'Odasındaki kasada duran silahla vurdum onu.Odadan çıkıp kendi odama giderkende Justin'le karşılaştık.Polisler,sorgu,annemin yalanları arasında silahı almış.Beni tehdit etti.Kendi grubumun bırakıp onunkine girdim.' Herkesin yüzünde anlayışlı ifadeler oluşmuştu.Başta hoşuma gitmesede bu olay sayesinde Justin'le tanışmıştım.Başka bir şekilde tanışsak birbirimizi öldürebilirdik ama şuanki durumumuzun nefretle ilgisi yoktu.
'Bize anlatabilirdin.Böylece biraz daha anlayışlı davranırdık.' Gina çocuksu gülümsemesiyle bana bakıyordu.Ne olursa olsun hala küçük bir kız çocuğu gibiydi.
'Justin o zamanlar silahla beni tehdit ediyordu.' Hunter alayla kaşlarını çattı.
'Peki şimdi? Dün oldukça samimiydiniz.' Hafifçe sırıtıp ona cevabımı verdim.
'Birlikteyiz.' Herkes uğultular yükselirken gülüyorlardı.Julian hariç.Oturduğu koltukta daha da yayılıp kolları göğsünde birleştirdi.
'Ben varken yanlış tercih yaptın tatlım.' Yanımdaki yastığı alıp hızlıca ona fırlattım.Hepimiz kahkahalarla gülerken Julian'ın gülümsemesi kesilmişti.Yerini asık bir surat alınca daha da güldük.
'Justin yeterli tatlım.Beni tamamlıyor.' Herkesten tekrar bir uğultu yükselince zaferle gülümsedim.Julian başını iki yana salladı.
'Kısa süreli ilişkileri severim.Sen bana göre değildin zaten.' Kaşlarımı yukarı doğru kaldırıp yüz ifadesini izledim.Kendine fazla güveniyordu.
Diğerleri aradı atışmayı dinlerken bizde devam ettik.
'Sende benim tipim değilsin.Ben kaslı,cesur ve yakışıklı tipleri severim.' İnkar etmek için tuhaf bir ses çıkardı.Elleriyle saçlarını düzeltip kendini savundu.
'Ben yeterince yakışıklıyım.Kızlar beni seviyorlar.' Ben ağzımı açmışken araya Gina girdi.
'Geçen gece barda yüzüne içki atan kızı unuttun sanırım.' Tekrar kahkahalarla gülmeye başladık.Julian ellerini kaldırıp pes etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crime
Fanfiction'Neden yaptın? Neden canımı yaktın? Neden şimdi peşimden geldin?' Göğsüne vurarak konuşmaya devam ediyordum. 'Neden benimle ilgileniyorsun?' Justin bağırdı. 'Çünkü seni seviyorum.Anladın mı? Kendime engel olamıyorum ve yanında...