Crime 40.Bölüm

18K 392 31
                                    

Masadan kalkıp volta atmaya başladım. Baş parmağım dişlerimin arasında, dirseğim göğsümde duran koluma dayalı bir şekilde ne yapabileceğimi düşünüyordum.

Öncelikle çocuklarla birşeyler yapabilirdik. Bir bara gitmek eğlenceli olabilirdi. Tabi ki Justin'in eski senelerindeki gibi olmayacaktı. Önceki doğum günlerinde bara gidip kızlarla eğlendiğini duymak ne kadar sinir bozucu olsada şuan ki önceliğim farklıydı.

Kafamda bir plan oluşmuştu. Doğum günü hakkında bir şey bilmiyormuş gibi davranabilirdim. Bara gittiğimiz zaman yeni duyduğumu söyleyip ona sadece bir öpücük verebilirdim. Tabi ki sadece bir öpücükle doğum gününü sonlandırmayacaktık. Alexander ile birlikte kaldığımız eve onu götürebilirdim.

Onun dışında bilen kimse olmadığı için kafamızı dinleyip, yalnız kalacağımız kesindi. Güzel bir gün geçirme fikri gülümsememe neden oldu.

'Ruby?'           Başımı kaldırıp Gabriel'a baktım.

'Herşey yolunda mı?'              Başımı sallayıp gülümsedim.Masanın kenarına yaklaşıp ellerimi üstüne koydum ve hafifçe eğildim.

'Akşam bara gidip eğlendikten sonrasında Justin'i çalmam gerekecek çocuklar.Sizin için bir sorun var mı?'            Talbot parmağını kaldırıp birşey söyleyecek oldu ama ona izin vermeden devam ettim.

'Nezaket olarak sordum.Tabi ki fikrin umurumda değil Talbot.'            Talbot suçlu çocuklar gibi kafasını eğip kahvaltısına devam etti.

'Bizden ne yapmamızı istiyorsun peki?'               İş bölümü yaparak daha çabuk hazırlanabilirdik.Neden bana bunu daha önce söyleme zahmetine girmemişlerdi ki?

'Siz barı ayarlayın.9 veya 10 gibi bara gidebiliriz.Gerisiyle ben ilgileneceğim.'              Başlarını sallayıp biraz düşündükten sonra birbirlerine bakıp sırıttılar.

'Geçen sene gittiğimiz bara gidebiliriz.Hem kızlar ve direk---'           Gözlerimden alev püskürtüp gözlerini eriyene kadar yakmak istedim.Böylece direkte dönüp soyunan kızları izlemek gibi bir dertleri kalmazdı.

,'Kızlar yok!'           Sesimin tonundan dolayı gözleri büyüdü ve şaşkınca bana baktılar.

'Sadece içki ve eğlence.'            Gabriel onaylarken Talbot itiraz etti.

'Çıplak kızlar oldukça eğlenceli.'               Dişlerimi sıkıp derin bir nefes aldım.Ona döndüğümde sırıtarak diğerleirne bakıyordu.Bana döndüğünde yüz ifadesi ciddileşti.

'Dediğim gibi kızlarla ilgili hiçbirşey yok.Kendinize birilerini bulabilirsiniz tabi.'        Elimle geçiştirip geri çekildim.

'Akşam eve dönmüş olurum ve eğer,'          Tekrar üstlerine doğru eğilip işaret parmağımı onlara doğru salladım.          'Justin planla ilgili tek birşey öğrenirse aletlerinizi kesip size yediririm.'           Dehşetle karışık tuhaf bir yüz ifadeleri varken gülümsedim.

'Sonra görüşürüz.'             Yanlarından ayrılıp salona döndüm.Adım sesleriyle merdivene döndüm.Justin aşağı iniyordu.

'Nereye gidiyorsun?'              Yanıma gelip ellerini belimin iki yanına koydu.Bende kollarımı boynuna dolayıp onu kendime çektim.Dudaklarına ufak bir öpücük kondurup geri çekildim.

'Birkaç işim var.Onları halledip döneceğim.Akşam bara gidecekmişiz.'           Justin gülümsedi.

'Fazla uzun sürmesin.'              Başımı sallayıp kolları arasından çıktım.Hızlıca kapıya doğru gidip ceketimi giydim ve anahtarlarımı alıp dışarı çıktım.Kısa bir süre ve yapılacak bir sürü iş beni bekliyordu.

CrimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin