Crime 56.Bölüm

7.2K 314 22
                                    

(RUBY'NİN GÖZÜNDEN)

Göğsümün üzerinde hissettiğim baskıyla kaşlarımı çattım.Başımı eğip baktığımda karışmış koyu sarı saçları gördüm.Gözlerimi Justin'in yüzünde gezdirdim.Kirpikleri yüzüne gölgeler düşürüyordu.Yanakları kızarmıştı.Yanaklarının kızardığını hiç görmemiştim.

Elimi saçları arasında gezdirdim.Başının yan tarafını okşarken terlediğini farkettim.Elimi yanaklarına doğru kaydırıp kızarıklıklara dokundum.Teni çok sıcaktı.

'Justin?'         Justin uyumaya devam etti.Yanağını okşamaya devam ederken tekrar fısıldadım.      'Justin?'            Justin gözlerini kırpıp başını kaldırdı.Ağırlık hala göğsümün üzerindeydi.Justin kısık gözlerle bana bakıyordu.

'Günaydın bebeğim.'              Yüzümdeki afallamış ifadeyi görünce kaşlarını çattı ve dirseği üzerinde doğruldu.

'Sorun ne?'           Saçlarımı okşayarak yüzümden çekti.Işık gözlerini parlatıyordu ama yüzü solgundu.

'Ateşin var Justin.Doktora gitmeliyiz.Enfeksiyon kapmış olmalısın.'              Justin doğrulup bandaja baktı.Birkaç damla kan dışında birşey yoktu.

'Sadece biraz terledim.Sakin ol.'       Ter teninin üzerinde parlıyordu.

'Bu önemli değil.Bugün zaten doktora gitmemiz gerekiyordu.Yarayı kontrol ettirmeliyiz.'            Justin yerinden kalkarken yarasını tuttu.

'Ben harika bir işçilik çıkardığını düşünüyorum.Yarayı hallettik.Daha fazlasına gerek yok.'            Justin'e dönüp sırıttım.

'Doktordan korkmuyorsun değil mi?'          Justin kahkaha attı.Yatağın etrafından dolanıp yanıma geldi.

'Hayır bebeğim.Eğer korkuyor olsaydım dün attığın kasap dikişinde ağlamaya başlardım.'            Ağzımı kocaman açıp kaşlarımı çattım.

Ben birşey söylemek üzereyken Justin belime sarılıp dudaklarını benimkilerin üzerine örttü.Dili ağzım için gezinirken inledim.Ellerim sırtında dolaşırken dudaklarımı çekip başımı omzuna koydum.Bir an donup kalsada kollarını sıkıca etrafıma dolayıp beni kendine bastırdı.

'Bu ne için?'             Kıkırdayıp geri çekildim.Gözlerini benimkilere dikti.

'Hiçbirşey.Sadece sarılmayı seviyorum.'            Justin kaşlarını kaldırıp avcuyla popoma vurdu.Tişört, kollarım Justin'in boynunda olduğu için yukarı kalkmıştı.Justin'in popoma çarpan avucu yüzümü kızartan bir sese neden oldu.

'Sarılmayımı seviyorsun yoksa bana sarılmayı mı?'             Dudaklarına tekrar bir öpücük kondurup geri çekildim.

'Sevdiğim erkeklere sarılmayı.'          Tam kaşları çatılıp alnında çizgiler oluşurken elimle alnını okşadım.Kaşları eski haline döndü ve ben devam ettim.         'Sevdiğim 2 erkek var.Biri Alex diğeri sensin.Kollarını bana sardığında kokunu içime çekmeyi seviyorum.'              Justin tatmin olduğunu belli edecek şekilde gülümsedi.

'Önceden, bana sarıldığın gibi sarıldığın biri oldu mu?'            Kaşlarımı çatıp omzuna vurdum.

'Hayır sersem.Sadece sen.'             Elleri biranda kalçalarıma yerleşti ve beni kucağına aldı.

'Justin kes şunu.İndir beni!'            Çığlıklar atarken Justin'in omuzlarına vuruyordum.Beni indirdi ama düşündüğüm şekilde değil.Yatağın üstüne düştüm.Yumuşak çarşaflar arasında birkaç kez zıpladım.Gözüme gelen saçları üfleyerek uzaklaştırdım.

CrimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin