Crime 55.Bölüm

7.5K 302 45
                                    

YENİ HİKAYEYE BAKIN!!! PROFİLİMDE BULABİLRSİNİZ :)

(RUBY'NİN GÖZÜNDEN)

Tırnaklarım avucumun içine batarken yumruklarımı sıkmaya devam ediyordum.

'Lanet olası!Herşeyi berbat ettiniz.Hala büyümediniz mi?'              Ben bağırırken büyümüş gözlerle bana bakıyorlardı.Sanki kafamdan iki uzaylı anteni çıkmış gibi duran ifadeleri sinirimi bozuyordu.

'Neden söz ediyorsun?Biz gelmeseydik Derek'i yalnız halledebilecek miydiniz?'               Maria'nın kibri yüzüne yansımıştı.

'Sen ne saçmalıyorsun! Sizden çok öncedir bu işteyim.Siktiğimin ufak beyinlerinizle herşeyi çözebileceğinizi mi sanıyorsunuz? Justin vuruldu.'                Haykırır gibi konuşurken yüzümün yanmaya başladığını hissettim.

'Neden o çocuğa bu kadar değer veriyorsun? Sadece 2 ay oldu.'             Julian kollarını göğsünde kavuşturmuş birkaç adım atıp yanıma yaklaştı.Yumruğumu suratına geçirdim.

'Onu seviyorum.Anladın mı? Siz bok parçalarının veremediği huzuru bana veriyor.Her pisliği üzerime yıkmaktan ve koca eve sığdıramadığınız kibrinizden vazgeçin.'            Hunter başını eğmiş koltukta oturuyordu.Gina'da sesini çıkarmadan Hunter'ın yanında duruyordu.

Maria ve Julian son hız bana karşı çıkmaya devam ettiler.

'Bizi hayatından çıkarmanıda o çok sevdiğin piç mi söyledi?'              Maria'nın üzerine yürüyüp yüzünün yakınında durdum.Ayakkabılarımızın burunları birbirine değiyordu.

'Onun hakkında hakaret içeren tek bir laf daha edersen yüzünü asfalta sürtüp kıvılcım çıkarırım.Hiçbir zaman boş tehditler yapmadığımı biliyorsun.'              Maria sertçe yutkundu ama havadaki kaşı hareket etmedi.

'Bizi hiç böyle savunduğunu hatırlamıyorum?'                      Kollarımı göğsümde birleştirip histerik bir kahkaha attım.

'Bende beni bu kadar düşündüğünüzü bilmiyordum.Nathan beni vurduktan sonra götürürken hiçbirinizin sesi çıkmadı.'                Başımı Gina'ya çevirip gözlerine baktım.Bakışlarını kaçırıp yüzünü eğdi.

'Son kez uyarıyorum.İşime burnunuzu sokmayın.Bomba olayından sonra toparlanabiliriz diye düşünmüştüm ama siktiğimin bir günü bile bir arada duramıyoruz.'             Julian elinin tersiyle burnundan akan kanı siliyordu.

Birkaç adım geri attıktan sonra arkamı döndüm.Julian'ın yanında geçmeden önce omuzlarımız birbirine değerken durdum.

'Eğer erkek arkadaşım hakkında bir daha ileri geri konuşursan burnunu tamamen yerinden sökerim.Nefes almak için yeni bir organa başvurman gerekir'             Nefes almamanda bir seçenek tabiki.

Omzuna çarptıktan sonra kapıya doğru yürüdüm.Dışarıya çıkarken arkamdan gelen adım sesleriyle durdum.Arkamı dönme gereği duymadan bekledim.

Hunter karşıma geçince gözleri benimkilerle buluştu.

'Bak ben-- Özür dilerim.Onu durdurmaya çalıştım ama sen gittikten sonra senin yerine geçmeye, hepimizi korumaya çalışıyordu.'             Başımı sallayıp güldüm.

'Benim bir yerim yok.Hepimiz aynıyız.Neye karşı öfkelendiğini anlamıyorum.'             Hunter başının yanını kaşıdıktan sonra kollarını iki yanında salladı.

'Seninle ilgili değil.Buradayken bizi koruyordun.Planları kurup bütün işlerden sıyrılıyorduk -ki bu senin sayende-  hepimiz iyi olabiliriz ama bizi organize edip tehlikeden uzak tutan sendin.Sen gidince herşey parçalanmaya başladı.O senin yaptığını yapmaya çalışıyor.'           Gözlerimi devirip nefesimi verdim.

CrimeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin