Bu yeni bölüm değil.Tamam vurmayın.Size güzel haberim var.
HİKAYEYİ BIRAKMIYORUM!
Sakinleşip çığlık atmayı bıraktıysanız devam ediyim :D
Herneyse şimdi bölüm hemen gelmeyecek.Tabiki sizi fazla bekletmeyeceğim ama oturup bütün hikayeyi baştan okuyorum çünkü herşeyi kafamda tazeleyip tertemiz bir şekilde devam etmeliyim.
Ayrıca yeni bölüm geldikten sonraki ilk işim eski bölümleri düzeltmek olucak.Başladığımda dikkatsizce yazmışım onu farkettim.İçerik olarak farklı olmayacak ama tekrar okuyabilirsiniz.Size kalmış.
Bu arada bölümü biraz geciktiricem çünkü taşınıyoruz ve benim anneme yardım etmem lazım ayrıca bütün posterlerimi çıkartacağım ve yeni odama asamayacağım için acılıyım :'(
Ama duvarları mora boyamaya ikna ettim :D
Neyse sizi sıkmak istemiyorum.Yeni bölüm çok önemli çünkü hem bir geri dönüş hemde dönüm noktası olacak hikaye için.Bende son derece heyecanlıyım çünkü sona yaklaşıyoruz.Sezon finali yani.
Sezon finalinden sonra Crime ve Monster haricinde yeni bir hikayeye başalayacağım.Onu da destekleyeceğinize ve beğeneceğinize eminim.
Monster'ı da bir süredir güncellemediğimiz için üzgünüm.O konuda iki kişilik bir çalışma yapıyoruz ve bu ara işler biraza zorlaştı.
Ayrıca bir önceki ve bu paylaştığım duyuruları daha sonra sileceğim çünkü hikayenin arasına başka konular karışmasından hoşlanmam.
Tabiki hikayeyi bırakma kararı aldığımda yazdığınız bir sürü yorum var ve ben onları saklayacağım.Desteğinizi ve sevginizi onları okuyarak hatırlamak istiyorum.
Herneyse yeni bölümde görüşeceğiz.Sizi seviyorum :))
Not: Herneyse ve neyse demekten vazgeçmem lazım :D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Crime
Fanfiction'Neden yaptın? Neden canımı yaktın? Neden şimdi peşimden geldin?' Göğsüne vurarak konuşmaya devam ediyordum. 'Neden benimle ilgileniyorsun?' Justin bağırdı. 'Çünkü seni seviyorum.Anladın mı? Kendime engel olamıyorum ve yanında...