Bölüm 43

104K 6.1K 501
                                    


İnstagram: pembekalemhikayeleri

***

Yorumlarınızı okumak için sabırsızlanarak keyifli okumalar diliyorum. ❤️

***

Aslı "Onur seni çok seviyorum" diye ağlarken titremeye başladı. Titreme hızlanınca "Onur!" diye bağırıp gözlerini açtı. Karşısında çaresizce ona bakan Zeynep'e baktı bir süre. Gözlerini etrafta gezdirdiğinde hala akşam yattığı yatakta olduğunu anladı. Derin bir nefes alıp, elini karnına götürdü. Hala rüyanın etkisindeydi, gözlerinden yaşlar akmaya devam ediyordu.

Zeynep korkuyla "Ne oluyor Aslı?" diye sorduğunda tek solukta "Şükürler olsun kabusmuş" dedi.

"Ne gördün de bu kadar korktun?"

"O..onur bıçaklanmıştı. Masal onu bıçaklamıştı. Kanlar içinde yerde yatıyordu. Çok..kork..tum"

Zeynep arkadaşını kollarına alıp "Tamam canım. Kötü rüya, bak gerçek değil. Sakin ol" dedi.

Aslı hıçkırıklarla ağlayarak "Yerde kanlar içinde yatıyordu" dedi yeniden, hala şoktan çıkamamıştı. "Her tarafı kandı, hiç hareket etmiyordu. Ben..çok korktum Zeynep. Ne yapacağımı bilemedim. Sanki ben bıçaklanmıştım, benim de canım yanıyordu. Hala yanıyor"

Aslı hıçkırıklarla ağlarken Zeynep onu göğsüne çekip daha sıkı sarıldı. "Tamam canım. Geçti, sakin ol"

Aslı tutuk sesiyle "Geç..medi Zeynep" dedi. "Ya Onur'a bir şey olursa? Ben onsuz yaşayamam. Şu anda bile yaşamıyorum zaten"

"Bir şey olmadı ama sadece kabus gördün."

"Benim onu görmem lazım Zeynep. En azından iyi olduğunu bilmem lazım"

"O zaman ara istersen"

Aslı kekeleyerek "Ben..ben arayamam" dedi. "Onun için korkuyorum ama hala kızgınım. Hem arayıp ne diyeceğim ki!"

"Hımm o zaman sabahı bekle. Kıyafetlerini almaya gittiğimde ben bakarım"

Aslı panikle "Ben sabahı bekleyemem" dedi.

"Gecenin bu saati ne yapabilir o zaman?"

Aslı'ın gözlerindeki yaşlar neredeyse kurumuştu. Mahcup bir şekilde arkadaşına baktı. "Şey sen Burak'ı arayıp sorarsın belki?"

Zeynep'in gözleri panikle açıldı. "Yok artık gecenin ikisinde adamı ne diye arayacağım!"

"Şey hani havadan sudan konuşurken sonunda sorsan?"

"Saçmalama Aslı! Bu saatte havadan sudan muhabbet? Adam herhalde kafayı yediğimi sanır"

Aslı elini karnına götürüp "Bak bebiş de çok merak ediyor babasını" dedi. "Teyzesi olarak ona bu iyiliği çok mu görüyorsun? Eğer Onur'dan haber alamazsak, ikimizin de gözüne uyku girmez valla"

Zeynep çaresizce Aslı'ya baktı. Eğer gerçekten aramazsa Aslı'nın uyuyamayacağından emindi. "Of Aslı ya!" deyip yatağının yanındaki komidinin üzerindeki telefonuna uzanıp eline aldı. Hızla Burak'ın numarasını bulup, vazgeçmeden arama tuşuna bastı.

Aslı sevinçle el çırparken o da heyecanla telefonun açılmasını bekliyordu. Telefon dördüncü çalışta açılmıştı. "Efendim Zeynep? Bir şey mi oldu?"

"Şey Burak bey..." Aslı'ya bir bakış attıktan sonra gerçekleri söylemeye karar verdi. "Aslı kötü bir rüya gördü de. Onur'un iyi olup olmadığını merak ediyor. Kendisi de aramak istemedi. O yüzden size sormamı istedi". Aslı gözlerini açıp, şokla Zeynep'e baktı.

Lütfen Benimle Evlen / Davetsiz Aşklar ~ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin