Bölüm 34

165K 7.9K 795
                                    


Keyifli Okumalar. ☺️

*****

Bölüm Şarkısı: Aydilge - Aşk Olmak

***

"Dün geceki geceliği yeniden giyinmen lazım"

Genç kız anında kızarmıştı. Yüzünü utançla kapatarak "Of Onur ya!" dedi.

Onur onun bu utangaç hali karşısında keyiflenerek "Ne ofu?" dedi. "Sen ben dün gece ne çileler çektim, ne imtihanlardan geçtim biliyor musun? O yüzden şimdi hemen eve gitmeliyiz. Hem doktorun da bizi destekliyormuş"

"Ne doktoru?"

"Normal yollardan bebek yapmamızı söyleyen doktorun"

Aslı onun ima ettiği şeyi anlayınca utançla "Tamam" dedi. Kocasıydı, şimdi de sevgilisiydi ama yine de utanıyordu. Daha önce böyle konuları Zeynep'le bile konuşmaya utanırdı. Elbette Onur'la aralarındaki perde tamamen kalakacaktı ama o zamana kadar yine utanmaya devam edecekti.

Onur onun elini tutup "Anladığına göre gidelim" dedi. "Hem önce şu elbisenin hesabını vereceksin"

Aslı şokla adama baktı. En azından elbiseyi unutmasını bekliyordu. Fakat aklına bu elbiseyi neden giyindiği aklına gelince kaşlarını çatıp, sinirli bakışlarını adama dikti. Kendine ciddi bir hava katmak için elini beline koyup "Sana hesap falan vermeyeceğim" dedi. "Senin o.. o uyuz asistanın yanında mini mini elbiseler giyip, mankenler gibi arz-ı endam ettikçe, ben de bu elbiseleri giyinmekten vazgeçmeyeceğim kusura bakma. Ya o bana az önce saygısız bir şekilde 'sen' diyen kadını kovarsın ya da..."

Onur iyice keyiflenerek gülümseyip "Ya da ne?" diye sordu.

Aslı onun bu geniş gülümsemesi karşısında durakladı. Kalbi yerinden çıkacak gibi olmuştu. Bu adama her baktığında yeniden aşık olması normal miydi bilmiyordu ama hiçbir şey elinde değildi; bu adama deli gibi aşıktı. Ona bakarken yeniden ciddi olmaya çalıştı. Kısa bir nefes alıp verdikten sonra "Ya da ben de yakışıklı erkeklerin olduğu bir spor salonuna yazılırım" dedi.

Onur'un gözleri bir anda kararınca Aslı hedefine ulaştığını düşünerek gülümsedi. "Karar senin!"

"Ölümü çiğnemen lazım"

"Ne ölüsü be! Saçmalama Onur!"

"Sen de beni çıldırtma o zaman!"

"Ben mi çıldırtıyoyorum?". Aslı sinirle kocasına bakarken aklına bir şey gelince anında gülümseyip hemen kocasına yaklaştı. Onur'un şaşkın bakışları karşısında usulca bedenine sarıldı. "Şey aslında ben çıldırınca seni çıldırtıyorum. Aslında bunların tek bir çözümü var" Aslı o kadar naif bir sesle konuşuyordu ki her kelimesinde Onur onu içine sokmak istiyordu. Yine de sert tutmaya çalıştığı sesiyle "Çözüm Masal'ı kovmak mı?" diye sordu.

Aslı adamın göğsünden kafasını kaldırıp, ona baktı. Yüzündeki gülümsemeyle biraz da yalvararak "Yani tek çözüm o gözüküyor. O buradayken ben evde nefes bile alamamam. Lütfen..." dedi.

Onur bir süre sessiz kalıp karısına baktı. Karısı Masal'ı işten kovdurmak için halden hale girerken o kadar tatlı görünüyordu ki; Onur o an Aslı'yı asla üzemeyeceğini düşündü. Hayatı boyunca ona böyle tatlı tatlı gülümsemesi için elinden geleni yapacaktı. Tabi arada onu kızartmaktan da geri kalmayacaktı.

Lütfen Benimle Evlen / Davetsiz Aşklar ~ 1Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin