1.časť - kniha o reštaurácii

384 27 7
                                    

Sedela som doma na gauči a hľadela som do steny. Nohu som mala už dávno zahojený. Prešiel už týždeň od môjho výletu. Ruka ani noha nebola zlomená, ale vyvrtnutá a doudieraná. Chvíľku som ešte rozmýšľala a potom som prišla ku knižnici. Mali sme tam rôzne knihy; príbehy, scifi, série, kuchárske knihy, dejepisné historické knihy,... prešla som celou knižnicou a zaujala ma len jedna kniha. História reštaurácie Freddy Fazbear's pizza. Hneď som vedela, že si to musím prečítať.
Zobrala som si knihu a sadla som si späť na gauč. Úvod som preskočila, vedela som, že bude nudný, lebo sa začínal na: drahí čitatelia, v tejto knihe nájdete...
Prvá kapitola boli len plány stavby a roky a všelijaké mená. To ma tiež nezaujalo. Druhá kapitola mala názov začiatky reštaurácie. To som trochu začala čítať.
Na začiatku bola reštaurácia Freddy Fazbear's pizza jedna malá budova, ktorá sa skladala z kuchyne a jedálne. Tmavá, pochmúrna miestnosť väčšinu ľudí nezaujímala a reštaurácia nemala veļa zákazníkov. O dva roky neskôr majitelia navrhli vývin reštaurácie. Doplnili ďalšie miestnosti, bla, bla, bla. Ďalej ma to už nezaujímalo.
Tretia kapitola boli animatronici. To si určite celé prečítam.
O ďalšie dva roky pristavali do jedálne pódium s animatronicmi, ktorí zabávali a hrali pri jedle. Neskôr sa vyvinuli až tak, že hrávali aj pre deti, ktoré mali narodeniny. Detský kútik sa pristaval o tri týždne neskôr. Doplnili tam kopec hračiek, plyšákov a preliezok. Erik Keň pri návrhu detského kútika prihodil k ostatným plyšákom dvoch robotov. Vyzerali strašidelne a majiteľ s nimi nesúhlasil, ale potom sa nechal presvedčiť. Roboti, ktoruých si Eric pomenoval Mangle a Foxy, patrili k najobľúbenejším plyšákom.
Oblasť pre narodeninových oslávencov bola... ďalej som už nečítala. Vedela som, že sa blížime k marionette a na tú som fakt nemala chuť. Ďalšia kapitola bola o receptoch, ktoré tam varia. Prvý bol akurát jablková štrúdľa, ktorú som si dávala. Za tým bolo nejaké mäso... ďalšie kapitoly už neboli vôbec zaujímavé. Prelistovala som celú knihu. Bla bla bla... biznis, nezájem... povedala som si a otvorila som knihu na poslednej kapitole. Štyridsiata prvá kapitola mala názov - záhada. Vedela som, o čom je tá záhada a vôbec sa mi nechcelo to čítať. Oni sa... zmenili. Záhada už nie je. Už nikto zomierať nebude. Vďaka mne.
Usmiala som sa a ešte som niečo čítala. Do izby vošla mama a vyľakala ma tak, že mi kniha vypadla z rúk.

Freddyho príbeh 2 (Dokončené)Where stories live. Discover now