Čakala som a len som sedela. Už som tam bola dva dni a Marionette ani Golden Freddy sa nehli. Stále len pili a jedli koláče a pizze.
Aj ja už som bola hladná. Škvŕkalo mi v bruchu, ale dať si niečo na jedenie znamenalo prejsť okolo nich. A to sa mi fakt nechcelo.
Už sa stihli opiť trikrát, čo je divné, keďže sú to roboti, ale musia byť z výhry veľmi šťastní. Vedela som, ako sa cítia. Aj ja som vždy šťastná, keď vyhrám. Ale teraz som si zo všetkého najviac želala jedno. Aby tí blbci odišli a ja by som mohla vyslobodiť mojich kamarátov. A aj tak. Ak budú tí dvaja opití, môžem sa popri nich prekĺznuť. Počkala som, kým do seba naliali desať fľašiek a popri búchaniu dverí z pivnice som zišla dolu do jedálne.
Na schodoch som zastavila a vykukla spoza rohu. Marionette to už nevydržala a zvalila sa na zem. Fľaška sa jej odkotúľala a ona začala chrápať. Golden Freddy bral všetky fľašky s alkoholom z pultu. Priniesol si ich k pivnici a skoro otvoril dvere. Ale potom si to rozmyslel. Všetko položil k Marionette a otváral jednu po druhej. Prišlo bt mi to aj vtipné, keby nehrozilo, že od strachu zomriem. Pomaly som sa preplazila k pultu a spod neho som si zobrala fľašu s Kofolou.
Vďačne som sa jej napila a ochabla som. Ešte nájsť nejaké jedlo. Preskočila som do kuchyne. Na kamere bolo nalepene mäso. Pri spomienke na to, ako ho tam hodila Chica, som dostala ešte väčšiu chuť ich vyslobodiť. V poličkách boli samé drobnosti. Zobrala som si tri tyčinky a z chladničky dve pizze. Keď som prechádzala popri väzňoch, nevšimla som si, že sa po mne pozrel Golden Freddy. Nespoznal ma, ale už aj tak vedel, že jeden robot alebo človek je ešte živý. Vybral sa za mnou.
Netušila som, že to urobil. Pokračovala som ďalej. Nedobehol ma a ja som sa stihla zamknúť dvere. Všetky veci som hodila pod stôl a sadla som si ku kamerám. Keď som videla, že Golden Freddy stojí pred mojimi dverami, rozkašľala som sa a skoro som ovracala kamery. So slzami v očiach som sa dusila ďalej a keď to prešlo, pozrela som sa do kamery. Golden Freddy tam naozaj bol a v ruke držal kľúče.
Vedela som, že patria k pivnici. Je to moja jediná šanca. Je čas konať.
YOU ARE READING
Freddyho príbeh 2 (Dokončené)
FanfictionJa sa bojím. To nevadí. Je to pre mňa normálne. Animatronici sa boja. Počkaj... čo? Všetci sa boja. Boja sa straty života a boja sa svojich priateľov. Kto je ten zradca, kto sa pridal k vraždeniu, aj keď sme s tým dávno skončili? Elektrošoky osvetli...