11.časť - opäť v cele

212 29 0
                                    

Freddy si treskol hlavu o stenu. "Ja debil!" Zaburácal. "Veď tam máme BBho!"
Chica zavolala všetkých animatronicov. Povedala im plán - keď pustia von väzňov, musia ich rýchlo chytiť a vyslobodiť BBho. Potom väzňov hodiť naspäť. O to sa už postará Freddy.
Nastavili si pozície. Freddy a Chica sa postavili pred pivnicu, Mangle sa nad ňu zavesila, Bonnie stál hneď pred dverami a čakal s pripravenou gitarou. Foxy sa skryl za roh. On je posledná možnosť - beží tak rýchlo, že keby väzni utiekli, dobehne ich. Spring Trap sa postavil pred schody.
"Tak bude to?" Ozval sa Golden Freddy a zasmial sa. "Alebo mám Balloon Boya podrezať?"
"To nech ti ani nenapadne!" Zakričala Chica a zovrela kľučku. "Púšťame vás von."
A kývla na Bonnieho ako signál. Freddy sa pripravil tiež. Potom Chica otvorila. Marionette vybehla von a preskočila Freddyho nohu, takže ju nepotkol. Odrazila sa od gitary, ale to jej už nevyšlo. Bonnie ju švacol a ona sa zapotácala. Potom ju chytila Mangle a zavesila za krk. Zostal Golden Freddy, ale ten držal BBho. Freddy mu ukázal, aby vyšiel von. Golden Freddy opatrne kráčal. Uvidel zostavu, uškrnul sa a povedal:
"Vyzerá to, že nás veľmi nechcete pustiť. V tom prípade zomrie." A pritlačil nôž hlbšie do krku BBho. Mangle sa nenápadne a potichu spustila zo stropu a vytrhla mu nôž z ruky. Golden Freddy zavrčal a chytil ju. Padla na zem, ale vyšvyhla sa na stenu. Potom sa odrazila od jeho hlavy a popritom mu poškriabala hlavu. Potom chytila Marionette a zostala stáť.
Golden Freddy prevrátil očami a zaškeril sa. "To je všetko čo viete?"
Potom nastúpil Freddy. Začal obiehať okolo Golden freddyho rýchlosťou 80 kilometrov za hodinu a keď skončil, Golden Freddy zistil, že BB je pri Freddym. Zase zavrčal a vrhol sa k východu. Chvíľka pre Foxyho. Rozbehol sa za ním a predbehol ho v stotine sekundy. Golden Freddy sa šmykol a padol. Prišiel Spring Trap a s veľkou ľútosťou v očiach ho zviazal. Potom sa Bonnie a Freddy postarali o to, aby dvaja väzni pristáli na tvrdej dlážke v pivnici.

Freddyho príbeh 2 (Dokončené)Where stories live. Discover now