7.časť - boj

245 31 15
                                    

Golden Freddy hodil mŕtvolu za pódium. Potom sa otočil ku mne.
"Tak to si ty?" Opýtal sa. "To dievča, ktoré prežilo päť nocí? To je nemožné." Urobil krok dopredu. Ja som preistotu urobila krok dozadu. Marionette sa zasmiala a chytila do ruky darček.
"Milujem darčeky," povedala. "Ani som ti nestihla zagratulovať za prežitie. Tak teraz môžem."
Z balíka trčal káblik. Vedela som, že je to bomba alebo niečo podobné, tak som ustúpila ďalší krok.
Tí dvaja sa zase pohli ku mne. Potom sa Marionette premenila na fľak - a letela rovno na mňa. Uhla som sa... ale to nebolo treba. Marionette išla zabuchnúť vchodové dvere a zamkla ich. Kľúč si priviazala k svojim pazúrom.
Som v háji, pomyslela som si. Ak sa chcem dostať von, musím ísť k Marionette. Ale tá ma zabije. Bola jediná cesta, kam sa skryť - útek. Rozbehla som sa ku schodom, ale Marionette letela za mnou a hneď ma chytila. Zhodila ma na zem a ja som si udrela čelo o schod. Strašne to bolelo. Pohla som hlavou, šľahla som Marionette do tváre vlasmi a potom som ju odkopla. Vletela rovno do mŕtvoly majiteľa. Zavrčala a chcela sa po mne vrhnúť, ale Golden Freddy ju zastavil.
Stála som a pozerala som sa na nich.
"Tak sa do mňa pustite, nie?" Opýtala som sa. "Na čo čakáte?"
Boli ticho. Golden Freddy sa usmial a pohol sa smerom ku mne.
Na schody som sa nestihla ani pohnúť. Rozbehol sa po mne a chytil ma za lakeť. Vykrútila som sa, ale prišla aj Marionette. Chytila mi ruky za chrbtom a nemohla som sa ani myknúť. Golden Freddy si predo mňa sadol a zákerne sa usmieval.
"Tak, mačka?" Opýtal sa zlomyseľne. Vykrútila som sa na Marionette. Vedela som, že môj kostým mu celý vykecala ona.
"Ako sa máš? No... to je mi vlastne jedno, o pár sekúnd sa nebudeš cítiť nijak, lebo pocítiš silu smrti. Dovidenia v druhom živote, loser."
Zdvihol nad hlavu presne ten nôž, ktorým som chcela zabiť Freddyho. Zatvorila som oči a čakala.
Vtom sa ozval sykot a vrčanie. Otvorila som oči a videla som Mangle, ako odkopla nôž z ruky Golden Freddyho a škriabala mu tvár. Golden Freddy zavrčal a chytil ju. Mangle ho kopla do oka a popritom zasyčala: "našej kamarátke ubližovať nebudeš, ty debil!"
Ale to nemala hovoriť. Golden Freddy sa naštval a hodil ju do steny na druhý koniec izby. Bezvládne sa skĺzla na zem.
Ale potom prišla záchrana. Z pivnice vyšli všetci animatronici a stuhli, keď videli túto situáciu.
Foxy sa rozbehol. Bežal fakt rýchlo a zareval na Marionette. Šklbol jej po rukách. Pustila ma a ja som sa hneď otočila a vlepila jej. Padla na chrbát a už sa nepohla. Ale nebolo vyhraté. Golden Freddy chytil Foxyho za krk a zdvihol ho do výšky. Skúsila som stiahnuť Golden Freddyho na zem, ale nešlo to. Freddy, Chica a Bonnie sa naraz vrhli na Golden Freddyho a Bonnie vyskočil. Gitarou mu treskol do čela a Golden Freddy zavrčal. Foxyho hodil k Mangle a obidvaja  ležali bezvládne na zemi. Chica skočila Golden Freddymu na tvár. Začala mu vyškriabávať oči. Vtedy nastúpil Spring Trap.
"Brat môj," povedal smutne. "Ak zraníš ich, zraníš aj mňa. Sú to moji priatelia." Golden Freddy ho vnímal, ale vôbec ho to nezaujímalo. Chytil Chicu a hodil ju do Spring Trapa. V boji som zostala už len ja, Freddy a Bonnie. Golden Freddy ma chytil a vytiahol do vzduchu. Okamžite som sa začala dusiť a cítila som, ako šialene mi bije srdce. Freddy bol od zlosti celý červený a začal na Golden Freddyho vrieskať.
"Ako si to len predstavuješ, ty trpaslík?!" Vrieskal a lapal po dychu. "Prestaň zabíjať mojich priateľov, inak uvidíš!"
Zahmlilo sa mi pred očami. Z krku mi vychádzalo chrčanie. Golden Freddy ma nepustil.
"Uvedomuješ si, čo spôsobuješ?" Kričal Freddy ďalej. "Ideš proti mne, a všetci vedia, že ja keď sa zobudím, je so všetkými koniec! Nechci ma naštvať!"
Ale už sa stalo. Freddy taký rýchly ešte nebol - ale z hnevu si dodal toľko energie, že Golden Freddyho zložil na zem. Zavrčal a postavil sa pred neho. Golden Freddy ma pustil. Bonnie ku mne pribehol a podoprel ma, keď som kráčala k pódiu. Sadla som si k majiteľovi reštaurácie a potom som začala vzlykať.
"Nie, nie, nie!" Kričala som. Ten milý a dobrosrdečný muž nemohol zomrieť!
Všetci animatronici boli hore a vrhli sa na Golden Freddyho. Nikto si nevšimol, že aj Marionette bola hore. Golden Freddy bol v bezvedomí, ale keď sa animatronici otočili na mňa, bolo neskoro.
Marionette mi prepichla jedným jej dlhým pazúrom srdce.
Nastalo ticho.

Nebudte smutní, príbeh sa ešte neskončil ;) bude pokračovanie, ale či bude len o animatronicoch alebo aj s dievčaťom, ktoré prežilo päť nocí, to vám nepoviem :) :D tešte sa na pokračovanie a dúfajte so mnou :)

Freddyho príbeh 2 (Dokončené)Where stories live. Discover now