Potichu som otvorila dvere a podišla som ku Golden Freddymu. V ruke držal kľúč a ja som mala strach. Čo ak sa zobudí?
Kľakla som si a pomaly som kľúč ťahala. Ešte kúsok a bude to. O pár sekúnd som kľúč držala v ruke.
"Jeeeeee!" Vykríkla som a potom som si pricapla ústa rukami. Môj výkrik musel Golden Freddyho zobudiť. Aj sa stalo. Otvoril oči.
Rýchlo som sa skryla za roh a srdce mi bilo ako splašené. Golden Freddy chvíľu stál pri dverách, lebo si myslel, že tam som, ale potom odišiel. Ešte som zopár sekúnd stála a potom som sa vybrala k pivnici.
Marionette stále ležala na zemi a spala. Našťastie už nechrápala. Z toho zvuku sa mi zahmlievalo pred očami.
Trochu som ju odsunula nabok, ale skočila som za krabicu. Do miestnosti vošiel Golden Freddy.
Pozrel sa na vchodové dvere a niečo si zamrmlal. Potom odišiel do kuchyne.
Vykukla som či tam ešte je a potom som odomkla pivnicu.
Von sa vyvrhlo šesť robotov a ja som skončila na zemi. Bonnie a Mangle utekali za pult a hľadali jedlo. Ostatní sa pozreli, kto ich vyslobodil. A ako mohli pochybovať, že to nie je ich kamarátka.
Usmiala som sa na nich, ale úsmev mi hneď zamrzol na tvári.
Všetci vyzerali strašne. Mali kruhy pod očami, boli vychudnutí a určite strašne hladní. Boli síce v pivnici len dva dni, ale aj tak. Ja som bola zavretá dva dni pri kamerách a mala som pocit, že od hladu zomriem. Ale niečo sa mi nezdá. Golden Freddy a Marionette boli v pivnici dlhšie a vôbec zle nevyzerali. Vyzerali len tak, že od zlosti explodujú.
Chica v záchvate zlosti hodila do Marionette svoj plechový koláč. Marionette sa mykla a zobudila sa. Ja som sa postavila a pozrela som sa na ňu.
"Ešte stále chceš vyrábať moje napodobneniny?" Opýtala som sa s úškrnom. "Alebo nebodaj iné figuríny? Tvoj čas skončil. Síce ti na to všetci naleteli, ale bežali za tebou preto, lebo sa báli, že ma zabiješ. Ale teraz už budú vedieť, že je to len podvod. Tak sa o nič nepokúšaj."
Marionette vyletela do vzduchu, ale Spring Trap ju stihol chytiť za členok a ona zase skydla na zem. Zatienila si tvár rukami.
"Nezabíjajte ma!" Vrieskala. "Prosím!"
"Nezabijem ťa, to je tvoj štýl, môj štýl je pivnica." Zamrmlala som a keď Golden Freddy vyšiel z kuchyne, obidvaja skončili v pivnici. Zase. Myslela som si, že už vymyslím niečo iné, ale netušila som čo. Zamkla som za nimi dvere a počúvala som, ako sa väzni hádajú.
YOU ARE READING
Freddyho príbeh 2 (Dokončené)
FanfictionJa sa bojím. To nevadí. Je to pre mňa normálne. Animatronici sa boja. Počkaj... čo? Všetci sa boja. Boja sa straty života a boja sa svojich priateľov. Kto je ten zradca, kto sa pridal k vraždeniu, aj keď sme s tým dávno skončili? Elektrošoky osvetli...