Doma s pokazenou náladou som nechcela nikoho ani vidieť. Spať som išla o tri hodiny skôr ako zvyčajne a rozhodla som sa, že navštívim pizzeriu v noci. Zabuchla som dvere a nastavila som si budík na jednu hodinu v noci.
Podarilo sa. Opäť som sa obliekla, nachystala si veci a vyšla som von. Autobus meškal dve minúty. Ale potom prišiel a ja som sa odviezla k Freddymu. Reštaurácia bola zamknutá, ale ja som mala plán. Zobrala som šróbik, ktorý som mala vo vrecku a desať minút som otvárala dvere. Potom som vošla dnu a skryla sa za roh pred kamerou. Baterkou som blikla na pódium. Všetci traja tam stáli a hrali sa na vypnutých.
"Freddy!" Zavolala som. "Chica! Bonnie! Poďte sem!"
Animatronici čakali, kým sa kamera odkloní a potom prišli ku mne. Objala som ich.
"Včera... keď sme tu boli na obed... počuli ste náš rozhovor?"
"Sedeli ste hneď pri nás, kto by to nepočul," zachrčala Chica. "Prepáčte. Moja... mama... je taká. Strachopud. Nemyslela to tak..."
"My vieme, ako to myslela." Povedal Freddy. "A ďakujeme, že si nás obránila."
"Aj keď to bolo prd platné. Mama mi neverila. A že sa sem už nikdy nevrátim! Ha! Budem sem chodievať vždy, keď sa mi zachce, vďaka mojim..." poškrabkala som Bonnieho za ušami. "... najlepším kamarátom, akých som kedy mohla mať."
"Nerob to." Povedal Freddy a ja som prekvapene stuhla.
"Čo? Vy nechcete, aby som sem chodievala?"
"Chceme," povedal Bonnie. "Ale nie je to pre teba bezpečné. Pamätáš si na Marionette, však?"
"Jasné," odvrkla som podráždene. "Na tú kravu nemôže nikto zabudnúť."
Freddy si vzdychol a pokračoval v príbehu.
"No vieš, aká je. Tvrdohlavá. Sebecká. Hnusná. A teraz... vrahyňa. My sme vraždiť prestali. Lenže ona zabila už dvoch strážnikov za ten týždeň. A k nej sa pridal aj..." Freddy zatvoril oči. "Nováčik."
"Spring Trap sa k nej pridal?" Vykríkla som. "Ale... ja som si myslela..."
"Nie, nie, to nebol Spring Trap," ozvala sa Chica. "Prišiel ďalší."
"Ďalší animatronic?" Zvolala som. "Ôsmy?!"
"Nuž... taký je náš osud. Ten nováčik sa volá Golden Freddy. Poviem ti celý príbeh.
Golden Freddy a Spring Trap boli stvorení spoločne. Sú niečo ako bratia. V tejto reštaurácii boli najprv len oni dvaja. Zabávali deti, hrali sa s nimi, oni dvaja vraždili nočných strážcov. Ale potom... sa niečo pokazilo a do reštaurácie sme prišli my. Ja, Chica, Bonnie, Mangle, Foxy a Marionette. Spring Trap a Golden Freddy boli zahodení preč. Už nemali žiadnych záujemcov. Nahradili sme ich my. Po dlhých rokoch prišiel Spring Trap späť. V noci, keď si nás nevidela, sme sa pohádali. Ale Spring Trap sa ospravedlnil a my jemu. Odvtedy sme priatelia a... on nám pomáhal snažiť sa ťa zabiť. Ty si prežila päť nocí a to bolo dosť zvláštne. Všetci vedia, že keď sa zobudím ja, je so všetkými koniec. Po dni, keď sme sa s tebou spriatelili, bol Spring Trap viac a viac nervóznejší. Svojho 'brata' nevidel poriadne dlho a nevedel, čo s ním je. A na druhý deň Golden Freddy prišiel. Stále bol len so Spring Trapom a povedal nám všetkým, na čo sa veľmi tešil. Tešil sa, keď bude opäť vraždiť ako predtým. Jediná Marionette s ním súhlasila. My všetci ostatní, vrátane Spring Trapa sme nesúhlasili. Dvaja stratení a nájdení bratia sa po nociach hádali. Golden Freddy sa naštval a spolu s Marionette začal zabíjať. Spring Trap je z toho zničený. Na svojho brata sa tešil, a nakoniec sa ukázalo, že Golden Fredy je vrah. Ešte viac túžiaci po krvi ako predtým. Tak Golden Freddy a Marionette zabíjajú. My nie. Počúvame tvoju voľbu. Golden Freddy zabil štyroch strážcov za týždeň. To sa nám všetkým dokopy nikdy nepodarilo. Toľko rokov sme vraždili a toľko sme sa snažili... ale nie každý zomrel. A tí dvaja zabili šesť strážcov za týždeň. Sú... sú veľmi silní. Je to fakt vážne."
Po dohovorení historky nastalo ticho. Spomínala som si, keď som ho počula prvýkrát. Vtedy som sa snažila utiecť a objavili, že nie som animatronic. Zahryzla som si do pery.
"Toto je už brutál."
YOU ARE READING
Freddyho príbeh 2 (Dokončené)
FanfictionJa sa bojím. To nevadí. Je to pre mňa normálne. Animatronici sa boja. Počkaj... čo? Všetci sa boja. Boja sa straty života a boja sa svojich priateľov. Kto je ten zradca, kto sa pridal k vraždeniu, aj keď sme s tým dávno skončili? Elektrošoky osvetli...