6.časť - rozchod

219 29 0
                                    

V ten deň sme išli opäť na obed do reštaurácie. Mama o Freddym nechcela ani počuť. Rozhodla, že pôjdeme do Perfectbook a tam bola strašná nuda. Biele steny, na nich obrazy kníh a fantasy obrázkov, samé okná a laná visiace so stropu. Nuda. Žiadni spievajúci animatronici. Nič, len... jedlo. A knihy.
Tato si objednal vyprážaný syr. Mama zase bryndzové halušky. Ja som si objednala makový koláč. Celý som ho rozbabrala, len som sa s ním hrala a keď rodičia dojedli, napchala som si kúsok do úst a išla som s nimi do auta. V aute som sa opierala o okno a pozerala som sa na reštauráciu Freddy Fazbear's pizza, okolo ktorej sme prechádzali.
Myslím, že som zazrela kúsok Chici. Mama o pár sekúnd vyhlásila, že potrebuje tú blúzku ktorú dakde videla. Tato zas išiel natankovať. Ja som rodičom povedala, že zostanem v meste s kamarátmi. Oni mi to uverili a dostali sme rozchod.
Ja som nešla von s babami. Po prvé, už sa s nimi nebavím. A po druhé, som hneď vedľa najúžasnejšej reštaurácie na svete. Prečo tam neísť?
Konečne som došla k Freddymu. Bolo... zatvorené.
Mykla som dverami. Je poludnie, tak prečo je zamknuté? Trochu som sa oddialila a pozrela sa nad dvere. Žiadny odkaz. Mykla som dverami ešte raz a tie sa prudko otvorili a ja som skydla na zem. Keď som sa pozviechala, všimla som si niečo, z čoho mi naskočila husia koža. Od schodov až ku mne sa malým pramienkom valila hustá červená krv. Zo schodov zišli dve postavy, ktoré niesli tretiu. Explodovalo mi srdce. Marionette a Golden Freddy niesli mŕtvolu majiteľa reštaurácie. Zastavili sa, pozreli sa na mňa a usmiali sa.
Je so mnou koniec.

Freddyho príbeh 2 (Dokončené)Where stories live. Discover now