Domov som sa vrátila o druhej. Spala som len hodinu a ráno som bola strašne unavená. Raňajky som nedojedla a zobudila som sa vedľa misky s mliekom. Prekvapene som vyskočila a udrela som si hlavu o stôl.
"Au! Doriti!" Zahrešila som a šúchala som si hlavu.
"Čo si to povedala?" Opýtala sa ma mama a otvorila jogurt.
"Nič, nič..." odpovedala som jej a zatvorila oči. "Už nikdy... nepôjdem..."
"Ty si nikde bola v noci?" Vyzvedala mama ďalej a stuhla.
"Nie, som unavená preto, lebo som išla neskoro spať."
"Práveže včera si išla spať veľmi skoro," namietla mama.
Cítila som, ako mi pramienok potu steká z tváre. "Ale... ja som zaspala až o dvanástej a zobudila som sa o jednej."
"Keď myslíš," povedala mama a odišla do obývačky.
Chvíľu som sa prehrabávala v miske s mliekom a potom som zaspala na stoličke. Mala som sen, ktorý sa mi už raz stal.
Stála som nad Freddym s nožom. Chcela som ho zabiť. Vletela do mňa Marionette. Utiekla som. Spring Trap sa mi postavil do cesty. Strhla som Marionette z laniek. Foxy mi udrel do nohy a ruky. Chica odkopla otrávenú mrkvu. Freddy kričal, že ma môžu zabiť. Kričala som na moje kamarátky. Strážca zmizol. Spacáky boli prázdne. Mangle na mňa skočila zo šachty. Vykopla som ju do okna. Udržala sa. Marionette stojaca za pultom. Freddy skláňajúci sa nad mojím mobilom. Prudko lejúce sa slzy. Kamery natočené na mňa. Spev animatronicov. Kostým mačky stŕhajúci sa z hlavy nevinného dievčaťa. Prichádzajúci Spring Trap. Rozhovor s animatronicmi. Príchod Golden Freddyho. Hádka. Objatie. Freddyho slzy.
Prudko som sa zobudila a nadýchla som sa. V mojom sne sa mi vynorili všetky spomienky z mojej nočnej mory. Trasľavo som si vzdychla. Mám to fakt ťažké, pomyslela som si. Odohnala som si kamarátky, Marionette a Golden Freddy, výlety v noci, mamin príkaz. Neviem, či sa z toho nezrútim do rúk smrti.
YOU ARE READING
Freddyho príbeh 2 (Dokončené)
FanfictionJa sa bojím. To nevadí. Je to pre mňa normálne. Animatronici sa boja. Počkaj... čo? Všetci sa boja. Boja sa straty života a boja sa svojich priateľov. Kto je ten zradca, kto sa pridal k vraždeniu, aj keď sme s tým dávno skončili? Elektrošoky osvetli...