15.časť - ďalší boj

239 28 19
                                    

Mangle otvorila dvere. Pozície boli rovnaké ako minule a všetci čakali kým sa otvoria dvere. A potom... nastalo ticho.
Sledovala som Spring Trapa, ako stojí na schodoch a pozoruje dvere. Prišlo mi strašne divné a smutné, že ja musím sedieť pri kamerách a mlčať zatiaľ čo oni bojujú o život.
Dvere sa otvorili, ale nikto sa nehýbal. Tí dvaja vnútri zase čakali ako minule.
Chica im ustúpila z cesty a oni pomaly vychádzali von. Nanešťastie aj oni mali plán.
Kým vychádzali von, naklonili hlavy a oči sa im šialene leskli. Pri tom pohľade som si spomenula, ako animatronici objavili, že som človek a vtedy ich oči žiarili rovnako. Ale teraz už sú to moji kamaráti a ja na to nerada spomínam. Tak som sa zase zahľadela do kamery.
Golden Freddy aj Marionette vyšli von z pivnice a potom zastali. Hneď o chvíľu si naraz kľakli na kolená a vykríkli:
"Vzdávame sa!"
Freddy prekvapene vypleštil oči a nikto nevedel, čo majú urobiť. Toto neočakávali a nemali plán B. Foxy vykukol spoza rohu a Spring Trap im to uveril. Kráčal ku Golden Freddymu a povedal mu:
"Teraz, keď si opäť v pohode a držís s nami, čo keby sme sa zas bavili ako minule? Ako starí bratia."
Golden Freddy sa šialene usmial, ako nikto si to nevšimol. Naklonila som sa bližšie ku kamere. Niečo sa mi nezdalo.  Chcela som rýchlo zoskočiť dolu, aby som všetkých upozornila že je to pasca, ale predtým mi povedali: nechoď preč od kamier. Oni nevedia, že si tu. Si posledná nádej.
Opäť som si sadla na stoličku a zahryzla som si do pery. Ak nezistia, že je to pasca, možno o chvíľu zomrú. Rýchlo som zakývala do kamery a upútala som Chicinu pozornosť. Pozrela som sa na ňu a rýchlo som jej ukazovala že ich nesmú počúvať. Chica mi nerozumela a mlčky sme sa tam hádali. Potom sa Chica otočila k väzňom a pokrčila plecami. Preklínala som Chicu a snažila som sa upútať pozornosť Foxyho. Ten ale bol otočený k Marionette.
Cítila som, ako mi po čele steká kvapôčka potu. Je to podvod, pasca a ja s tým nemôžem nič urobiť! Nič horšie sa nemohlo stať. Ešte raz som sa snažila upútať niekoho pozornosť, ale nevyšlo. Vedela som, že je definitívne koniec.
Golden Freddy aj Marionette sa postavili a uklonili sa ostatným animatronicom. Golden Freddy dokonca objal Spring Trapa, ale strašne sa triasol a ja som vedela, že mal nutkanie sotiť Spring Trapa kdesi do priepasti. Keď sa odtiahli, Golden Freddy zase nahodil výraz výborného herca.
Už som vstávala zo stoličky, ale opäť som sa zastavila. Nechoď tam! Zahriakla som sama seba a sadla som si. Potom som si hlavu treskla o stôl a aj napriek bolesti som ju tam držala päť minút.
Zatiaľ sa dolu v jedálni pasca začala rozvíjať. Marionette chytila do ruky darček a podala ho Freddymu. K tomu povedala že je za to, že ich prijali späť. On ho chytil, a už ho išiel otvoriť, ale zazrel Marionette ako sa škľabí. Odkašľala si a odvrátila sa.
Freddy darček opatrne položil na stôl a otočil sa k väzňom.
"Ja viem, že s tým darčekom niečo je." Povedal. "Čo chcete urobiť?"
Obidvaja sa naňho naraz pozreli a zničoho nič skočili späť do pivnice. Golden Freddy zavrčal Marionette: "plán A nevyšiel. Prišli na to. Je čas začať plán B." Marionette prikývla a obidvaja vyšli zas von. Teraz mal niečo v ruke Golden Freddy. Vyzeralo to ako pero, alebo ako... nejaké... pero. Práve vtedy som zdvihla hlavu a pozrela som sa do kamery.
"Čo je zas toto?" Zavrčala Chica.
"Toto? Nič dôležité," mávol rukou Golden Freddy. To by som chcel vrátiť do tej izby, odkiaľ som to zobral. Je to obyčajné pero. A ja... ako správny povedzme že... eh... robot, vraciam požičané veci späť na ich pravé miesta. Hehe. Môžem... ísť?"
Ale Bonnie mu neustúpil z cesty. Zdvihol nad hlavu svoju gitaru. "Nezdáte sa mi," povedal. "Asi sa s nami nechcete spriateliť. Takže..."
"Zalezte späť do pivnice," dokončila Mangle a otvorila z vrchu dvere.
Ale ani jeden z nich sa nehýbal. Obidvaja mysleli na to isté. Odpútať pozornosť a rozdeliť sa. To vždy funguje. Potom vyhrajú.
Marionette mala plán. Vzdychla si a zaliezla do pivnice. Potom z nej vyskočila a v ruke držala figurínu, ktorej nebolo vidieť do tváre, ale vyzerala úplne ako ja. Zamračene som sa na ňu pozerala. Marionette vyskočila do vzduchu a zamávala s figurínou.
"Aha čo mám!" Zajasala. "Mám vašu kamarátku! O chvíľu zomrie!" A s tými slovami odišla.
Freddy, Foxy, Chica a Spring Trap sa za ňou rozbehli, Bonnie a Mangle zostali. Bonnie sa striasol a zdvihol svoju gitaru, zatiaľ čo Mangle skočila na hlavu Golden Freddyho a odtrhla mu jedno ucho. Prskala z neho elektrina a trčali z neho kábliky. Golden Freddy obidvoch jedným pohybom ruky zložil na zem. Potom išiel za Marionette.
Tá zatiaľ utekala pred animatronicmi  a držala figurínu za krk, aby ich ešte viac vydesila. Veľmi ju to bavilo.
Skryla sa do kúta do tieňa a čakala. Ostatní pribehli za ňou, ale nevideli ju. Marionette skočila k nim dolu potichu ako mačka a škubla rukou. Foxy padol na zem. Ostatní sa otočili, ale Marionette trafila ďalšieho. K Foxymu sa pridala aj Chica. Ďalší zase padli rukou Golden Freddyho, ktorý práve prišiel. Obidvaja väzni sa rozosmiali a odviekli bezvedomých robotov k pódiu.
"Všetci pospolu," uškrnul sa Golden Freddy a uľavil si tým, že do nich kopol. Marionette ich zdvihla a hodila do pivnice.
"Teraz si vymeníme role!" Povedala šťastne. "Ale takto to bude už naveky!"
Nemohla som sa na to ďalej pozerať. Odklonila som kameru a vôbec som netušila, čo mám robiť.

Ahojte :D toto bol trošku dlhší diel ako zvyčajne, napísala som 975 slov, kvôli čomu som rada, lebo môj rekord predtým bol 354. Tak som ho prekonala :p dúfam, že sa vám dlhší diel mojej knižky páčil a tešte sa na pokračovanie :)

Freddyho príbeh 2 (Dokončené)Where stories live. Discover now