9.časť - väzni

237 27 0
                                    

Marionette sedela opretá o krabicu plnú rýb. Veľmi to tam smrdelo, ale nemohla ísť odtiaľ preč. Bola o ňu priviazaná.
Golden Freddy bol zase pri dverách a trieskal na ne. Marionette bola naňho strašne naštvaná - on sa vyslobodil a úplne ju 'zabudol' odviazať. Kričala na neho, ale on si ju nevšímal. Ďalej sa snažila vyraziť dvere.
Po chvíľke to vzdala a vzdychla si. Tak to skúsila s niečím iným.
"Golden Freddy?"
Ticho.
"Chcela som ti povedať, že tu máme spoločnosť."
Golden Freddy sa po nej konečne pozrel.
"Čo?"
"Máme tu spoločnosť. A... prečo ma neodviažeš?"
"Odpoveď si už dostala."
"Nedostala! Dostala som akurát tak ticho."
"Preto, lebo si urobila vec, ktorou si ma fakt naštvala."
"Čo som ti kruci urobila? Pomáhala som ti zabiť tých blbcov."
Golden Freddy začal zase trieskať na dvere, ale potom jej odpovedal.
"Ja som chcel zabiť to dievča," povedal a oprel sa hlavou o dvere. "Ty si ma predbehla."
"Načo ju vlastne potrebuješ zabiť?" Odsekla Marionette. "Je to obyčajné dievča."
"Prežila päť nocí! To je nemožné! Je výnimočná, vieš aký to by bol super pocit, keby som zabil rekordéra?"
"Prepáč. Rozviažeš ma, prosím?"
Golden Freddy chvíľu váhal, ale potom si k nej kľakol a odviazal ju. Marionette vyletela do vzduchu. Konečne voľná!
"Tak!" Zavrčal Golden Freddy. "Kto je tá spoločnosť?"
Marionette kývla smerom ku schodom dolu. "Tam je pivnica." Povedala. "Tí tupí roboti úplne zabudli, že tu majú kamaráta Balloon Boya. Rukojemník."
Golden Freddy sa uškrnul a zažiarili mu oči.
"Tak, a máš to, veliteľ." Povedal. "Týmto zložíme Freddyho. Vieš aký je - akí sú všetci - kvôli priateľom sa idú roztrhnúť."
Marionette sa zasmiala a skočila do pivnice, z ktorej sa ozval tlmený  výkrik.

Freddyho príbeh 2 (Dokončené)Where stories live. Discover now