6

3.1K 208 33
                                    

„Co ti chtěl po hodině Eakins?" zeptal se při obědě Sirius a nechápavě svraštil obočí. Zvedla jsem hlavu od talíře a snažila ze sebe vyloudit nějakou dobrou lež.

„Ty ses bavila s Eakinsem?" vykulila překvapeně oči Kim a nadšeně zatleskala. Ta aby něco neslyšela.

„Uh, jo," zasmála jsem se trapně a napila se džusu, „prej, že ho nemám při hodinách vyrušovat nebo co. Je to idiot," zalhala jsem a dotčeně zakroutila hlavou. Kim se ke mně naklonila blíž a pohledem střelila k učitelskému stolu, kde seděl Jack. S úšklebkem ho přejela pohledem.

„Ale hezkej idiot," drkla do mě, „co my víme, třeba po tobě jede," pozvedla obočí a věnovala mi spiklenecký úšklebek. Kdyby jenom věděla. Proč se sakra musel Jack Eakins vrátit do Bradavic?

„Je to namachrovanej idiot," pokrčil rameny Sirius.

„Říkáš to jenom, protože po něm jede víc holek než po tobě," zašklebila se Kim. Evidentně se jí dotklo, že Sirius urazil jejího idola. Je hrozný, že to všem zatajuju. Co jsem to za kamarádku? Ale myslím, že teď nepotřebujou další moje problémy.

„Blbost," zasmál se Sirius a drknul do Jamese, „co ty si o něm myslíš?"

„Já nevím, měli jsme ho jenom jednu hodinu. Není zas tak špatnej," pokrčil rameny James.

„Laro," otočila se na mě rudovlasá Lily a pohledem přejela zmijozelský stůl, „nepřipadá ti divný, že Blacková nedělá problémy? Dlouho nic neudělala ani nikomu z nás nenadávala," nechápavě se zamračila.

Bellatrix se mnou vážně dlouho nemluvila. Kdybych jí neznala, možná bych si myslela, že zakopala válečnou sekeru. Ale Bellatrix? Ta nikdy. Nemluvě o Ianovi. Kvůli těmhle dvou spolu teď já a Regulus nemůžeme strávit ani vteřinu sami.

„Připadá mi to divný. Ale nechci jí řešit, jsem ráda, že mám pokoj."

„To chápu," povzdychla si a James jí jednou rukou objal kolem pasu. Opravdu, jak dlouho bude trvat, než se tihle dva vezmou a budou spolu mít hromadu dětí?

„Kde je vůbec Remus?" nakrčila jsem čelo, když mi došlo, že tady není. Asi mu není dobře, vzhledem k tomu, že je dneska úplněk. Trochu mě mrzí, že mi neřekl o tom, že je vlkodlak. Měla bych to chápat.

Sirius a James si vyměnili spiklenecký úšklebek.

„Pamatuješ na tu hnědovlásku, se kterou se párkrát bavil?" naklonil se ke mně James a já přikývla.

„Removi se líbí. Ale nemůžeme ho donutit, aby něco udělal. Myslím, že říkal, že jde za ní. Jsou prý ‚kámoši'," prsty naznačil uvozovky a zasmál se, „to určitě."

„Zajímavý," zabodla jsem vidličku do kuřete, „myslím, že dohazovačka Larissa je zase potřeba, co?"

----------

Rozvalila jsem se do postele a zvedla hlavu, abych viděla na Lily a Kim. James mi dneska oznámil datum prvního tréninku. Chybí nám někdo na místo brankáře, které donedávna zabíral Sam Hall. Od jeho odchodu jsem s ním nebyla v kontaktu, ale zaslechla jsem, že prý bude hrát famfrpál závodně. To mu přeju, Sam je skvělej člověk.

„Lily," kývla jsem a udělala jí místo na mojí posteli, „jak ti to jde s Jamesem? Jste spolu už pěkně dlouho. Kolik? Devět měsíců?" Když jsem to vyslovila nahlas, přišlo mi to naprosto neuvěřitelný. Tři čtvrtě roku. Pravda, Lily a James jsou příkladem dalšího romantickýho páru na škole. Všude jsou spolu, nelze je odtrhnout. Horší než mudlovský vteřinový lepidlo.

Marauders? Again? (WATM 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat