Γιώργος: Ήρθε η ώρα που περίμενα να κάνω μετά και την επίσκεψη της μαμάς μας στο νοσοκομείο!
Έχει περάσει ένας μήνας ακριβώς από το ατύχημα της Μαντώς!
Και τώρα έφτασε η ώρα η μέρα που ο Ερμής θα μάθει την αλήθεια γιατί δεν πήγε η κοπέλα του στο Λονδίνο!
Για να δούμε τι θα πει αγαπητός της αδερφής μου!Ερμής: Καλημέρα τι έγινε και με ξέχασες ένα τηλέφωνο ρε φίλε!
Γιώργος: Έχεις δίκιο ρε φίλε αλλά ήρθα έκτακτα στην Αθήνα γιατί έτυχε ένα σοβαρό ατύχημα ένα αγαπημένο μου πρόσωπο!
Ερμής: Αγαπημένο πρόσωπο είναι εντατική;;
Γιώργος: Εεε όχι την προλάβαμε ευτυχώς.
Θέλω μία χάρη να σου ζητήσω αν φυσικά έχεις θέλεις και έχεις χρόνο.Ερμής: Ναι ότι θέλεις να αρκεί να είναι στο επάγγελμα μου επάνω ειδάλλως θα ζητήσω βοήθεια από άλλον συνάδελφο!
Λέγε περίτεινος πρόκειται!Γιώργος: Θα σου στείλω τις εξετάσεις του αγαπημένου μου προσώπου για να δεις και να μας πεις την γνώμη σου αν γίνεται να σταθεί ξανά στα πόδια της!
Μπορείς να μου κάνεις αυτή την χάρη και ναι είναι πάνω στον επάγγελμα σου.Ερμής: Αφού με όλη μου την χαρά να βοηθήσω.
Πες μου μόνο το χτύπημα ήταν δυνατό;;;;Γιώργος: Ναι αλλά περπατάει όχι μόνη της θέλει κάποιον δίπλα της.
Ερμής: Τότε το πρόβλημα θα λυθεί σύντομα.
Για πες μου η αδερφή σου γιατί δεν απαντάει στα τηλέφωνα μου;Γιώργος: Δεν μου αρέσει να σου το πω από το τηλέφωνο αλλά η χάρη που σου ζητάω είναι να προσέξεις το όνομά του αγαπημένου μου προσώπου!
Και τότε θα καταλάβεις τίποτα παραπάνω δεν θα σου πω απόψε θα τις έχεις τις εξετάσεις και τις ακτινογραφίες.Ερμής: Έγινε θα τα πούμε και από κοντά θέλω να την δω μου έχει λείψει πέρασε και ένας μήνας!
Γιώργος: Εντάξει δες πρώτα τις εξετάσεις και τις ακτινογραφίες και θα έρθεις αυτό είναι το μόνο σίγουρο.
Ερμής: Μην τις ανακοινώσεις ότι θα έρθω μόνο αυτό σου ζητώ.
Γιώργος: Ναι ρε φίλε αυτό δεν ήταν ανάγκη να το ζητήσεις.
Τα λέμε.Ερμής: Τα λέμε όταν πάρω στα χέρια μου τις εξετάσεις.
Φίλε θα τα πούμε.Γιώργος: Θα περιμένω ευχάριστα νέα.
Και όταν δεις το όνομα ποιο είναι θα καταλάβεις γιατί δεν ήρθε η αδερφή μου στο Λονδίνο.Αντρέας: Τον πήρες τον Ερμή;
Τι σου είπε για την αδερφή σου;Γιώργος: Τον πήρα αλλά δεν του το είπα γιατί η πρώτη ερώτηση που μου έκανε ήταν για την Μαντώ.
Του έστειλα τις εξετάσεις και τις ακτινογραφίες της και του είπα να κοιτάξει το όνομά του αγαπημένου μου προσώπου.Αντρέας: Ωχ!
Τώρα τον λειπάμε και θα έχει δίκιο να μας κατηγορήσει που του το κρύψαμε.
Αυτός λιώνει και μόνο που αναφέρεται το όνομα της.
Τον καταλαβαίνω και τον νιώθω έτσι έκανα και εγώ με την μάνα σου.Γιώργος: Οπότε τώρα όλο δίκιο είναι δικό του.
Αντρέας: Εννοείται θέλω να τον γνωρίσω αυτόν τον περιβόητο Ερμή.
Γιώργος: Σύντομα κάνε λιγάκι υπομονή μονο λίγο.
Αντρέας: Έκανα τόση με την κόρη μου και για λίγο ακόμα δεν πειράζει.
Με το καλό να τον δεχτούμε.Γιώργος: Με το καλό είναι πολύ καλός άνθρωπος και πάνω από όλα γιατρός.
YOU ARE READING
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
RandomΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....