Άρτεμις: Πηγαίνω στο γραφείο μου για να κλείσω εισιτήριο για Αθήνα.
Το εισιτήριο το έβγαλα πετάω την Πέμπτη το πρωί Γιώργο σου έρχομαι.Ερμής: Πρίν μπω στο χειρουργείο στέλνω μήνυμα στον Γιώργο ότι η Άρτεμις τον ψάχνει και ότι θα έρθει στην Αθήνα να σε βρει.
Γιώργος: Όχι δεν την θέλω την τρελή αυτή η κοπέλα θέλει να μου χαλάσει την σχέση μου με την Αφροδίτη και δεν πρέπει να συνχίζεται τώρα που είναι έγκυος.
Την παίρνω τηλέφωνο για να της πω ότι θα γίνω πατέρας.
Δεν το σηκώνει και αρχίζω να φορτώνω πολύ άσχημα.Αρτέμης: Γιώργο καλημέρα σου έχω ευχάριστα νέα έχω άδεια και έρχομαι Αθήνα θέλω πολύ να τα ξαναβρούμε.
Μου έχεις λείψει πολύ.Γιώργος: Καλημέρα Άρτεμη δεν νομίζω να θέλει να με δεις γιατί τα δικά μου νέα είναι πιο ωραία εύχομαι σύντομα και εσύ να τα νιώσεις.
Σε επτά μήνες η κοπέλα μου θα μου φέρει στον κόσμο το πρώτο μας μωράκι.Αρτέμης: Τι θα γίνεις πατέρας;
Γιώργος: Ναι είμαι πολύ χαρούμενος, ευτυχισμένος όσο δεν μπορείς να φανταστείς το περιμένω πως και πως.
Θα παντρευτούμε σύντομα.
Τα νέα σου;
Είσαι καλά;
Πως παιρνάς;Αρτέμης: Να μωρέ εδώ ξέρεις τα γνωστά κλινική, σπίτι, σούπερ μάρκετ άντε και για κάνα καφέ αραιά και που.
Πάντως θα χαρώ πολύ να τα πούμε κι ας είναι και η μέλλουσα γυναίκα σου μαζί δεν ήταν γραφτό να σε έχω εγώ αλλά δεν με πειράζει σου εύχομαι κάθε ευτυχία σε ότι και αν κάνεις ΕΕ κάνετε στην ζωή σας.Γιώργος: Είσαι καλά;
Γιατί δεν μου ακούγεσαι απλά ήθελα να σου το πω εγω πριν το μάθεις από άλλους.Αρτέμης: Όχι μια χαρά είμαι.
Και σε ευχαριστώ για αυτό αν δεν θέλεις να τα πούμε δεν με πειράζει.Γιώργος: Όχι ρε χαζό ποτέ έρχεσαι;
Αρτέμης: Με την πρωινή πτήση αύριο.
Θα τα πούμε;
Πρέπει να τα πούμε δεν θα με κεράσεις για το μωράκι σας.Γιώργος: Εννοείται βρε θα τα πούμε όταν έρθεις.
Αφροδίτη: Γιώργο πάλι με γυναίκα μιλάς;
Γιώργος: Καρδιά μου είναι μια κοπέλα η Άρτεμις δουλεύουμε μαζί στην κλινική και θα έρθει να δει τους γονείς της και της είπα τα ευχάριστα νέα μας.
ESTÁS LEYENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
De TodoΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....