Ερμής: Από χθες έχω να την δω και δεν με κρατάει τίποτα στο σπίτι κατεβαίνω και πάω να φύγω όταν με σταματάνε τα λόγια του Γιώργου κάποιος βιάζεται να φύγει χωρίς να μας πει μία καλημέρα.
Αυτό το παιδί δεν γιατρεύεται με τίποτα η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
Καλημέρα.Γιώργος: Καλημέρα κάτσε ενας καφές είναι και θα πας.
Εκεί είναι δεν φεύγει.Ερμής: Ναι αλλά πρέπει να πάω για να μην με δει.
Γιώργος: Ναι ναι καλά τώρα τα'χα μου δεν θες να την δεις.
Ερμής: Δεν παλεύεσαι με τίποτα εσύ.
Η επιστήμη σηκώνει τα χέρια ψηλά.
Πίνω τον καφέ μου και ακούω την φωνή του Αντρέα δεν πιστεύω να άρχισε πάλι τα ίδια.
Και κοιτάω τον Γιώργο.Γιώργος: Καλημέρα πατέρα όχι εδώ πίνουμε καφε.
Αντρέας: Ερμή τι είπε πάλι.
Καλημέρα.Ερμής: Καλημέρα.
Τίποτα δεν είπε σήμερα τα είπε όλα εχθές.
Εμένα μου επιτρέπεται να πηγαίνω.Ρίτα: Καλημέρα καλό δρόμο αγόρι μου.
Ερμής: Ευχαριστώ κυρία Ρίτα.
Και φεύγω σφαίρα για το κυρία.Ρίτα: Πως με είπε;
Γιώργος&Αντρέας: Ευχαριστώ Ρίτα.
Ρίτα: Εντάξει σίγουρα αυτό είπε.
Γιώργος&Αντρέας: Ναι αυτό είπε ο Ερμής.
Ρίτα: Έφαγε πρωινό;
Εσείς φάγατε;Γιώργος: Εγώ μαζί με τον Ερμή.
Αντρέας: Εγώ τώρα κατέβηκα μαζί σου πάντα μαζί.
Ρίτα: Ναι μωρό μου.
Πάντα μαζί.Γιώργος: Εγώ να σας αφήσω πάω να πάρω το κορίτσι μου να το πάω σχολείο εεε στην σχολή.
Τα λέμε.
Δεν αισθάνομαι και πολύ καλά με διατρέχει ένα άγχος αλλά δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί.
Πάω στο σπίτι της Αφροδίτης για να την πάω στην σχολή.Αφροδίτη: Περιμένω τον Γιώργο εχθές που μιλήσαμε μου είπε ότι θα έρθει να με πάρει αυτός το πρωί.
Αργεί να έρθει ααα να το αγόρι μου ήρθε μου κάνει νόημα να μπω στο αυτοκίνητο του μπαίνω καλημέρα μωρό μου του λέω και μου δίνει ένα καυτό φιλί στο στόμα.
Αυτό το αγόρι με τρελαίνει με ότι και να κάνει και να μου πει.Ερμής: Ευτυχώς πρόλαβα να μπω στο νοσοκομείο για να μην με δει το κορίτσι μου.
Μετά από τις ασκήσεις θα την πάρω τηλέφωνο για να μάθω τι κάνει σήμερα.
Πριν φυσικά βγω από το αυτοκίνητο και ακούσει να με φωνάζουν το συνεργείο καθαρισμούοι που έχω βάλει στο σπίτι που φυσικά και λογικά σήμερα θα πρέπει να είναι έτοιμο για να μείνω εκεί αρκετά έχω φορτωθεί στην οικογένεια της.
Σήμερα θα δω και τις τελευταίες εξετάσεις της για να δούμε πότε θα μπορέσει να φύγει από το νοσοκομείο πριν εμφανιστώ εγώ και δεν θα είναι έξω.
Ανυπομονώ να την κρατήσω στην αγκαλιά μου δεν αντέχω άλλο.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
DiversosΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....