Μαντώ: Τρεις μήνες εδώ μαζί του ειμαι καλά ερωτευμένη μαζί του νιώθω υπέροχα όταν με αγγίζει νιώθω ρίγος να διαπερνάει όλο μου το κορμί κάθε μέρα που περνάει όλο και περισσότερο τον αγαπώ.Τις ώρες που λείπει για δουλειά λείπω και εγώ από το σπίτι καί έτσι μαζευόμαστε και οι δύο την ίδια ώρα τις περισσότερες μέρες ενώ το Σαββατοκύριακο τον περιμένω πως και πως σήμερα που είναι Παρασκευή έχουμε καλέσει για φαγητό την φίλη και τον αδερφό μου.
Ερμής: Μωρό μου σε μισή ώρα είμαι στο σπίτι.Θέλεις κάτι απο απέξω;
Μαντώ: Χυμό του λέω για την εγκυμονούσα μας.Σε περιμένω όλα είναι έτοιμα καρδιά μου.
Γιώργος:Σε τρία τέταρτα είμαστε στο σπίτι.Στέλνω μήνυμα στην αδερφή μου και ρωτάω το μωρό μου αν είναι καλά γιατί δεν την βλέπω έχει μπει και στο μήνα της και ο γιατρός είπε να την προσέχω και να είμαι δίπλα της συνέχεια μας δίνει δύο εβδομάδες και θα κρατώ την κόρη μου στην αγκαλιά μου.
Αφροδίτη: Είμαι καλά μωρό μου μην ανησυχείς έχουμε μια και μισή εβδομάδα ακόμα μέχρι να μου το πάρει ο γιατρός φτάνουμε τον ρωτάω γιατί έχω πεθάνει της πείνας.
Γιώργος: Φτάνουμε μωρό μου το ξέρω ότι πεινάτε και οι δύο υπομονή και σε μισή ώρα θα είμαστε εκεί.
Ερμής: Έφτασα στο σπίτι και μου ανοίγει το κορίτσι μου την πέρνω στην αγκαλιά μου και ηρεμώ μου έλειψες της λέω και μου σκάει ένα καυτό φιλί στο στόμα και της λέω τρελαίνομαι μωρό μου προλαβαίνουμε;την ρωτώ.
Μαντώ: Όχι έχω πολύ δουλειά και λιγότερο από μισή ωρίτσα ο φίλος σου θα είναι εδώ.
Ερμής:Κρίμας και είχα και όρεξη σήμερα.
Μαντώ: Κράτα την για μετά αν είσαι καλό και ήσυχο αγόρι κάτι θα γίνει.
Ερμής: Εντάξει θα κάτσω φρόνιμος να σε βοηθήσω στο τραπέζι;
Μαντώ:Ναι αμέ σε ευχαριστώ πολύ καρδιά μου.
Ερμής: Τίποτα ζωή μου σε αγαπώ και αυτό λίγο είναι που κάνω θα ήθελα περισσότερα να σου προσφέρω.
Μαντώ: Εγώ εσένα θέλω, εσένα αγαπώ και αυτά μου είναι αρκετά.
Ερμής:Την αγκαλιάζω και την φιλώ στα μαλλιά και χτυπάει το κουδούνι.Ήρθαν τις λέω.Πάω να ανοίξω το τραπέζι είναι έτοιμο.
Γιώργος:Τι έγινε; Όλα καλά;Η αδερφή μου που είναι;
Ερμής: Τίποτα μια χαρά είμαστε και οι δύο μέσα είναι.Η γυναίκα σου;
Αφροδίτη: Εδώ είναι τι κάνεις Ερμή;
Ερμής:Μια χαρά εσύ πως πας; Κοντεύεις άντε και την έβγαλες.
Αφροδίτη:Ναι κοντεύω να την βγάλω σε ευχαριστώ πολύ και εσένα και την κολλητή μου που ρωτάτε συνέχεια.
Ερμής:Εε όχι συγκινήσεις τώρα που κοντεύουμε να την δούμε κι ας μην γίνομαι νονός της.
Αφροδίτη: Εντάξει σταματάω πάω να βοηθήσω την φίλη μου στην κουζίνα γιατί ακόμα τον καίει το θέμα νονός και δεν με συμφέρει να ανοιχτεί αυτό το θέμα λέω στην φίλη μου και συμφωνεί μαζί μου.
ESTÁS LEYENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
De TodoΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....