Κεφάλαιο 31

66 6 2
                                    

Μαντώ: Σήμερα είναι κυριακή περιμένω να ξημερώσει  η αυριανή ημέρα που θα φύγουμε για το Λονδίνο.
Ένα παράξενο προαίσθημα με κάνει λίγο να νιώθω ότι κάτι κακό θα συμβεί αλλά το χαμόγελο από τα χείλη μου δεν σβήνει , αλλά αυτός ο κόμπος , αυτό το σφίξιμο και η γροθιά στο στομάχι με ανησυχούν πολύ φυσικά δεν θα πω τίποτα σε κανέναν γιατί απλά δεν θέλω να ανησυχήσουν άδικα για εμένα.
Είμαι μόνη στο σπίτι και λαμβάνω μήνυμα από τον Ερμή και μου λέει ότι αύριο δεν θα μπορέσει να έρθει να μας πάρει από το αεροδρόμιο γιατί έχει έκτακτο χειρουργείο και του στέλνω ότι θα πάρω τον αδερφό μου.
Και τον παίρνω τηλέφωνο χτυπάει μία , δύο με την τρίτη το σηκώνει.
Αδερφούλη μου γλυκέ , μονάκριβε μου.

Γιώργος: Λέγε μικρή μου τι εγινε το μετάνιωσες;;;;;
Όχι έκανα και σχέδια για την κολλητή σου!!

Μαντώ: Όχι βρε αδερφούλη θα έρθω απλά σε πήρα τηλέφωνο να σου πώ  να έρθεις να με πάρεις από το αεροδρόμιο!

Γιώργος: Ότι θέλει η μικρή μου αδερφούλα!

Μαντώ: Σε ευχαριστώ προκαταβολικά!
Είσαι ο πιο γλυκός αδερφός του κόσμου!
Ευτυχώς που δεν του το είπα για την κολλητή μου ότι θα έρθει μαζί μου!

Γιώργος: Πως με ρίχνεις έτσι μόνο εσύ το καταφέρνεις!!
Θα σε περιμένω!

Μαντώ: Όλα είναι έτοιμα όπως και εγώ αλλά αυτό το προαίσθημα που έχω με κάνει χίλια κομμάτια.
Νιώθω ότι κάτι θα συμβεί και παίρνω τηλέφωνο την Αφροδίτη για να της  πω αυτό που νιώθω.
Χτυπάει το τηλέφωνο και αμέσως το σηκώνει.

Αφροδίτη: Έλα πες μου δεν σε ακούω καλά.

Μαντώ: Έχω ένα κόμπο στο στομάχι και ένα προαίσθημα κακό από εχθές το βράδυ.

Αφροδίτη: Αγχωνεσαι βρε κουτό γι αυτό νιώθεις έτσι.

Μαντώ: Μακάρι να έχεις δίκιο.
Τα λέμε φιλενάδα.

Αφροδίτη: Τα λέμε γλυκιά μου.
Τι να τις πω ότι και εγώ νιώθω έτσι απλά δεν θέλω να την κάνω να νιώσει πιο άσχημα από ότι νιώθει.
Τώρα που το σκέφτομαι δεν ξέρω αν πρέπει να τις πώ να μην πάμε στο Λονδίνο αλλά ξέρω πάλι την κολλητή μου πως αν τις μπει κάτι στο μυαλό δεν τις βγαίνει με τίποτα οπότε το αφήνω!
Πάω για φαγητό και μετά για ύπνο γιατί δεν θα ξυπνάω αύριο το πρωί για να πάω με την κολλητή μου στο Λονδίνο!

Μαντώ: Μόλις έφαγα και πάω για ύπνο και μου φωνάζει ο μπαμπάς μου!

Αντρέας: Θα σε πάω εγώ στο αεροδρόμιο!

Μαντώ:ευχαριστώ πολύ μπαμπά αλλά θα πάω  μόνη μου είμαι μεγάλη πια!

Αντρέας: Ότι θέλει το κοριτσάκι μου!
Καληνύχτα!

Μαντώ: Καληνύχτα μπαμπάκα!

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora