Κ.63 Η μπέμπα έφτασε η ώρα για να γεννηθεί.

72 3 0
                                    

Γιώργος:Γεννάμε φωνάζω σαν τρελός και το στέλνω σε όλους.Είμαστε στην κλινική που δουλεύω και πηγαινοέρχομαι μέχρι να την πάμε στο χειρουργείο και ακούω τον γιατρό αν δεν ηρεμήσεις μέσα δεν μπαίνεις πες ότι ηρέμησα κιόλας.Πάω στην γυναίκα μου.Μωρό μου, καρδιά μου, ψυχή μου, ζωή μου όλα καλά θα πάνε.

Αφροδίτη: Εγώ ήρεμη είμαι εσένα δεν βλέπω καλά σε θέλω μαζί μου Γιώργο μου πως λες να την βάλουμε Έλενα ή Ρίτα θέλω όταν την δω να την φωνάξω με το όνομα της.

Γιώργος:Θα την φωνάξουμε Έλενα μαζί ψυχή μου.Με το που θα την δούμε και θα την πάρεις αγκαλιά.Είμαι χαρούμενος και ευτυχισμένος που είναι η αδερφή μου και οι φίλοι μου εδώ μαζί μας να μοιραστούν με την χαρά μας σε λίγο καταφθάνουν και οι δικοί μας ξέρω ότι η μαμά μου δεν θα θυμώσει για το όνομα που αποφασίσαμε εγώ και το μωρό μου εξάλλου μέσες άκρες το είχαμε πει πιο όνομα θα της βάλουμε την έχει σαν κόρη της το μωρό μου.

Αφροδίτη: Αποφασίσαμε με τον Γιώργο μου να βάλουμε το όνομα της μαμάς μου λες να θυμώσει η Ρίτα ρωτάω την φίλη μου και μόνο που θα την πει γιαγιά όταν θα μιλήσει δεν θα θέλει τίποτε άλλο της λέω έτσι δεν είναι;Την ξανά ρωτάω.

Μαντώ:Μην ανησυχείς βρε για ασήμαντα πράγματα αφού το έχετε πει γιατί σκας και χαλάς την ζαχαρένια σου για το μόνο που θα στεναχωρεθεί είναι γιατί δεν θα σε προλάβει να σε δει ωπριν μπεις στο χειρουργείο και μάλλον όχι δεν θα το γλυτώσεις μόλις κατεύθασαν όλοι τους πρώτο εγγόνι είναι βάστα γερά.

Ρίτα-Έλενα: Προλάβαμε πρίν μπει χειρουργείο Γιώργο μου;

Ρίτα:Πες μας παιδί μου;

Γιώργος:1 Πάρτε μια ανάσα πρώτα και οι δύο και ναι την προλάβατε έχετε και οι δύο σας μόνο πέντε λεπτά μαζί.

Έλενα: Μαζί δεν μας χαλάει καθόλου.Πάμε Ρίτα.

Ρίτα: Πάμε Έλενα γιατί τα πέντε λεπτά περνάνε σαν νερό.

Ρίτα-Έλενα: Όλα καλά θα πάνε η μαμά είναι εδώ κοριτσάκι μου μην ανησυχείς για τίποτα.

Αφροδίτη: Ανησυχώ για ένα πράγμα μαμά Ρίτα ξέρεις για το όνομα.Και κρύβω το πρόσωπο μου με τα χέρια μου.

Ρίτα: Κοίτα τι αγόρασα για την εγγονή μου και μην κρύβεσαι βρε κορίτσι μου δεν έχουμε πολύ χρόνο κοίτα το σε παρακαλώ.Θέλω αυτό να φορέσει όταν γεννηθεί με το καλό.

Αφροδίτη-Μαντώ-Άρτεμη:Τι όμορφο,τι γλυκό.

Αφροδίτη:Θα το φορέσει να είσαι σίγουρη και το γυρίζω από πίσω και γράφει το όνομα της Έλενα από μπροστά γράφει ένα "σ'αγάπω μαμά".

Γιώργος:Τι είναι αυτό; Γιατί δεν γράφει και "σ'αγάπω μπαμπά" και γελάνε όλες μαζί.Τέλος πάντων ώρα να γεννηθεί η κόρη μας.Πάμε καρδιά μου μην ανησυχείς θα είμαι δίπλα σου όλη την ώρα.

Αφροδίτη:Ναι αλήθεια αχ σε ευχαριστώ αισθάνομαι ήδη καλύτερα.

Γιώργος:Το κοριτσάκι μας μόλις ακούσαμε το πρώτο κλάμα της και η ευτυχία μας δεν περιγράφεται όσο η δική μας όσο και από τους έξω και πιο πολύ οι παππούδες και μου λέει να την πάω να την δουν γιατί μόνο έτσι θα σταματήσουν ότι θέλεις ψυχή μου και επιστρέφω να σε πάρω κοιτάω τον γιατρό και του λέω την γυναίκα μου και τα μάτια σου.

Μάνος: Ότι πείτε κύριε Γιώργο κάντους να ηρεμήσουν και στην φέρνω στην πόρτα να την χαίρεστε να την δείτε όπως επιθυμείτε πάνω από όλα υγιής και δυνατή σε πέντε από τώρα θα είσαι στο δωμάτιο σου.

Αφροδίτη: Γιώργο πηγαίνε έχουν ξεσηκώσει όλη την κλινική.Μάνο σε ευχαριστώ για όλα όσα έχεις κάνει για εμάς.

Μάνος: Είσαι έτοιμη.Η κόρη σου έχει 52 πόντους και ζυγίζει 3.350 γραμμάρια ολόκληρη γυναίκα.Να σας ζήσει.

Γιώργος:Η εγγονή σας και η ανήψια σας.Και καρδούλα μου από εδώ οι νονοί σου.

Άρης: Κουκλάρα μου είδατε μόλις ήρθε ο νονός σταμάτησε να γκρινιάζει.Τι κούκλα όμορφη βαφτισιμιά έχω εγώ εμείς.

Τακης-Ερμής: Σιγά τον νονό η νονά κάτι λέει αν δεν είχαμε τσακωθεί τώρα εμείς θα είμαστε οι νονοί της μαλάκα εσύ είσαι μαλάκας εσύ το ξεκίνησες.

Αλέξια: Αγόρια χαλαρώστε δεν θέλετε ή ανήψια σας να σχηματίσει άσχημη γνώμη για τους θείους της τους ωραίους.

Ερμής-Τάκης: Όχι βέβαια να μας ζήσει.Άσχημη γνώμη τι λες είναι μωρό ακόμα σκάσαμε όμως.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora