Κεφάλαιο 38

48 3 2
                                    

Μαντώ: Ανυπομονώ να δω τους γονείς μου αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση ένα τηλέφωνο ένα μήνυμα τίποτα έχει έρθει το μεσημέρι και είναι άφαντη όλοι σήμερα!
Ακόμα ο αδερφός μου η κολλητή μου και ακόμα πιο περίεργο είναι ότι δεν έχει εμφανιστεί και ο Αλέξης!
Τι γίνεται εδώ μόνη μου θα με αφήσουν!
Ααα! Αυτό δεν μ'αρέσει καθόλου θα πάρω τηλέφωνο τον μπαμπάκα μου για να μάθω γιατί δεν έχει έρθει να με δει!
Τον παίρνω τηλέφωνο αλλά δεν μου απαντάει έχε γούστο να του είπε ο αδερφός μου αυτά που του είπε ο
Πέτρος ο γιατρός μου την έκατσα την βάρκα που λέει και μία παροιμία!
Θα πάρω την κολλητή μου τίποτα και αυτή δεν το σηκώνει!
Ο αδερφούλης μου θα το σηκώσει δεν μπορεί να μου συμβαίνει εμένα αυτό ούτε και ο αδερφός μου καλά αυτόν τον δικαιολογό είναι θυμωμένος γιατί είπα ψέματα!
Ή μαμά μου ναι αυτήν θα πάρω χτυπάει μία δύο τρεις τέσσερις θα βάλω τα κλάματα ούτε η μαμά μου τι έγινε γιατί μου το κάνουν όλοι αυτό!
Κοίτα λέω στον εαυτό μου ένα άτομο σου έμεινε να πάρεις τηλέφωνο και αυτό το ένα άτομο είναι ο πρώην μου ( Νίκος) ας κάνω και σε αυτόν μία προσπάθεια μακάρι να το σηκώσει!
Τίποτα ούτε και ο Νίκος τι γίνεται σημερα!
Με ξέχασαν όλοι τους!
Και έχει έρθει το βράδυ και όλοι τους άφαντοι μπράβο μου όχι μπράβο μου τα κατάφερα μία χαρά να τους απομακρύνω όλους από κοντά μου και τώρα που το κατάλαβα είναι αργά πολύ αργά καλά μου κάνουν και με έχουν αφήσει μονη μου και ξέρω ότι ξέρουν ότι αυτό που έκανα δεν μου αρέσει αλλά πρέπει να υποστώ τις συνέπειες!
Δεν πειράζει αρκεί να είναι καλά όλοι τους!
Θα πάρω τον Ερμή μου!
Να του μιλήσω μου έχει λείψει η φωνή του , το άγγιγμα του!
Και ναι το σηκώνει !

Ερμής: Μωρό μου είσαι καλά;;;
Σε πεθύμησα πολύ!

Μαντώ: Και πολύ πάρα πολύ μου έχεις λείψει!
Αλλά δεν ξέρω το πότε θα έρθω στο Λονδίνο!

Ερμής: Αχ! Καρδιά μου και δεν μπορώ να έρθω ούτε και εγώ έχω πολλούς ασθενείς!
Θα κλέψω  λίγο χρόνο για να έρθω εγώ σε εσένα!
Μην μου στεναχωριέσαι θα σε έχω ξανά στην αγκαλιά μου!

Μαντώ: Ναι θα σε περιμένω πριν έρθεις θέλω να με πάρεις τηλέφωνο γιατί έχω πολύ διάβασμα!

Ερμής: Ναι καρδούλα μου σε κλείνω γιατί ο μορφές με καλεί !
Καληνύχτα ψυχή μου!

Μαντώ: Καληνύχτα αγάπη μου!
Μου αρκεί που μίλησα με τον Ερμή μου !
Αλλά αυτό δεν θα το αφήσω να περάσει έτσι για τους δικούς μου!

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣOnde histórias criam vida. Descubra agora