Κεφάλαιο 59

46 3 2
                                    


Αφροδίτη: Εφτάσαμε στην Αθήνα για τους αρραβώνες του Ερμή και της Μαντώς μας πάμε σπίτι και τρέχω στην αγκαλιά της κολλητής μου που ανυπομονεί να της πω για το ανηψάκι της αφού πρώτα με κοιτάει χαμένη που είμαι μπροστά της τα έχει χαμένα.

Μαντώ: Τρέχω και σφίγγο στην αγκαλιά μου δεν το πιστεύω ότι είσαι εδώ δεν ξέρεις πόσο μου ελειψες.

Αφροδίτη: Και εμένα πολύ δεν θα το έχανα με τίποτα αυτο. Δεν θα μπορούσα να λείπω από τον αρραβώνα της κολλητής μου.
Γιώργος: Σου είπε για το ανηψάκι σου;
Κατάλαβα πιάσατε πάλι τα δικά σας.
Μαντώ: Δεν πρόλαβε ήρθες εσυ.Θα μου το πεις εσύ; Κατάλαβα 7α περιμένω μην στεναχωριέστε εγώ υπομονή.

Γιώργος & Αφροδίτη: Κοριτσάκι.

Ερμής: Με έναν πόνο Αφροδίτη μου.

Αφροδίτη: Γυρίζω και ευχαριστώ τον Ερμή με μια αγκαλιά και του λέω μόνο που εγώ ήθελα αγόρι αλλά δεν πειράζει.

Γιώργος: Φίλε ο θεός με εισάκουσε και μου στέλνει το πιο ωραίο δώρο.
ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΜΟΥ!!

Αφροδίτη: Όλα έτοιμα για απόψε ήρθε η στιγμή που θα αρραβωνιαστεί η κολλητή μου και φυσικά θα φύγουμε όλοι μαζί για το Λονδίνο σε τέσσερις ημέρες.Δεν μπορώ να περιγράψω την χαρά μου που επιτέλους η φιλενάδα και κολλητή μου από το νηπιαγωγείο και τις τόσες δυσκολίες που πέρασα ήρθε η στιγμή που θα γευτεί από εδώ και εμπρός την απόλυτη ευτυχία.Το γλέντι κράτησε μέχρι το πρωί ήταν ολα τέλεια και πολύ ρομαντικά για το ζευγάρι και λίγο πριν φύγουμε ακούμε φωνες.
Ο Ερμής και ο Τάκης τσακώνονται. Και ο λόγος ο νονός της κόρης μου που όσο και αν πειράζω τον Γιώργο μου την περιμένω πως και πως. Γιώργο κάνε κάτι σε παρακαλώ αυτοί οι δύο δεν το έχουν και πολύ να πλακώνονται όλη την υπόλοιπη μέρα.

Γιώργος: Ότι θέλει το κορίτσι μου αν και μου άρεσει που τσακώνονται για την κόρη μου αλλά έχουν ξεφύγει λίγο. Σκάστε.
Φωνάζω και με κοιτάνε και οι δύο και μου λένε δεν φταίω εγώ αυτός το ξεκίνησε δείχνοντας ο ένας τον άλλον. Δεν μπορώ να πω ότι μου αρέσει που τσακώνεστε για την κόρη μου αλλά την απόφαση θα την πάρει η γυναίκα μου.
Αγάπη μου τελείωσε το δικό σου.

Αφροδίτη : Ξερω τα κορίτσια και ευχομαι και ελπίζω να συμφωνήσουν μαζί μου την κόρη μας θα την βαφτίσει η ξαδέρφη μου η Αλεξία με τον Άρη.

Αλεξία&Άρης: Ναι σε ευχαριστώ επιτέλους ένα κοριτσάκι ε Καρδιά μου ναι αγάπη μου θα γίνω η πιο τέλεια νονά της εννοώ νονοί της.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣOnde histórias criam vida. Descubra agora