Γιώργος: Δεν μπορώ να το πιστέψω αυτό που έπαθε η μικρή μου το μόνο που θέλω είναι να βρεθώ κοντά της όσο γίνεται πιο γρήγορα για να την κάνω να νιώσει καλύτερα φυσικά όσο μπορώ να την πίσω για να κάνει αυτά που θα της πουν οι γιατροί αν και θα το κάνει μόνο και μόνο γιατί της το ζήτησε ο πατέρας μας!
Ξέρω ότι θα είναι στεναχωρεμένη γιατί δεν θα μπορέσει να έρθει στο Λονδίνο για να μείνει με το αγόρι της αλλά πάνω από όλα είναι η υγεία της και πρέπει να το καταλάβει αυτό μία και καλή!Αντρέας: Έρχεται ο αδερφός σου αύριο με την πρωινή πτήση της ανακοινώνω γεμάτος χαρά για να μην καταλάβει ότι το μόνο που θέλω είναι να ξεσπάσω σε φωνές και κλάματα.
Μαντώ: Γιατί έρχεται μπαμπά;;;
Τον ρωτάω και το μόνο που μου έρχεται στο μυαλό είναι να μην πει τίποτα στον Ερμή.
Και παω να σηκωθώ και μου λέει ο μπαμπάς ότι απαγορεύεται και του λέω να πάρω το κινητό μου θέλω.Αντρέας: Θα στο δώσω εγώ και μου υποσχέθηκες ότι θα ακούς αυτά που σου είπε ο γιατρός δεν θέλω να το ξεχνάς ποτέ.
Μαντώ: Εντάξει μπαμπάκα μου συγνώμη απλά έχω μάθει να τα κάνω όλα μόνη μου.
Αντρέας: Έχεις δίκιο κοριτσάκι μου αλλά επηδεί δεν σε εμπιστευόμαι σου έβαλα μία νοσοκόμα και ότι θέλεις να της το ζητάς αν και πρέπει να κοιμηθείς λίγο.
Εγώ θα φύγω γιατί απαγορεύεται να καθόμαστε μέσα αλλά αύριο το πρωί θα είμαστε εδώ ψυχή μου όμορφη!
Καλή σου νύχτα κοριτσάκι μου!Μαντώ: Καληνύχτα μπαμπάκα μου και να έρθεις το πρωί εγώ θα σε περιμένω!
Ο μπαμπάς μου έφυγε και εγώ στέλνω μήνυμα στον αδερφούλη μου να μην πει τίποτα στον Ερμή για το ατύχημα μου δεν θέλω να αναστατωθεί και να έρθει εδω!
Σ'αγαπώ!Γιώργος: Μην ανησυχείς και μην στεχωριέσαι έτσι κι αλλιώς αύριο δεν θα πάω στην κλινική θα φύγω από το σπίτι κατευθείαν στο αεροδρόμιο και από το αεροδρόμιο κατευθείαν στο νοσοκομείο για να δω την αδερφούλα μου!
Μαντώ: Θα σε περιμένω αδερφούλη νυστάζω καληνύχτα!
Γιώργος: Καληνύχτα μικρή μου όνειρα γλυκά!
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
DiversosΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....