Αφροδίτη: Φτάσαμε στο δωμάτιο και γυρίζει με μία κίνηση και με παίρνει αγκαλιά!
Γιατί;;;Γιώργος: Σε θέλω!!
Αφροδίτη: Μου λέει τρυφερά στο αφτί μου και με φιλάει στο λαιμό μου!
Μου έλειψες πολύ!Γιώργος: Και εμένα παρά πολύ!
Αφροδίτη: Σηκώθηκα σιγά-σιγά για να μην τον ξυπνήσω,κοιμόταν τόσο ήσυχα που δεν μου έκανε καρδιά για να τον ξυπνήσω!
Κατέβηκα για να πάρω το πρωινό μου,κατεβαίνοντας κάτω συναντώ την κολλητή μου!Μαντώ: Καλημέρα!
Αφροδίτη: Καλημέρα!
Τι κάνεις;Μαντώ: Καλά εσύ;;
Πως περάσετε;;Αφροδίτη: Ωραία πάντα με κάνει να παιρνάω καλά!
Εσύ είσαι καλά;;Μαντώ: Μία χαρά,ξεκουράστηκα κιόλας!
Ο αδερφός μου,τι κάνει;;
Που είναι;;Αφροδίτη: Κοιμάται!
Δεν ήθελα να τον ξυπνήσω κοιμόταν τόσο ήσυχα και τον λυπήθηκα!Μαντώ: Θα πέρασε πολύ ωραία εχθές!
Αφροδίτη: Τι;;
Σταμάτα με κάνεις να ντρέπομαι!Μαντώ: Εμένα;
Αν είναι δυνατόν!
Εγώ το μόνο που θέλω είναι να περνάτε εσείς καλά!Αφροδίτη: Το ίδιο επιθυμούμε και εμείς για εσένα!
Μαντώ: Το έχω πάρει απόφαση πως αυτό το καλοκαίρι θα είναι ξεχωριστό!
Θέλω να είναι,πρέπει να είναι!Αφροδίτη: Έτσι μπράβο!
Θα είναι φιλενάδα μου γιατί το αξίζεις και με το παραπάνω!Μαντώ: Θέλεις να πάμε για ψώνια στα μαγαζιά;;
Αν φυσικά έχεις όρεξη για βόλτες και περπάτημα!
Αν δεν είσαι κουρασμένη από εχθές!Αφροδίτη: Αφού ξέρεις ότι μου αρέσει πολύ να πηγαίνουμε για ψώνια μαζί!
Δεν είμαι!
Και δεν θα το έχανα με τίποτα!
Πάμε!
Να πάρουμε και κάτι για τους γονείς μας!Μαντώ: Θα μπορέσεις να πας και στους δικούς μου;;;
Ή ζητάω πολλά;;Αφροδίτη: Μες στο μυαλό μου είσαι ήθελα να στο ζητήσω και εγώ να τους πάρουμε κάτι!
Χτυπάει το κινητό της!
Αχ! Το μωράκι μου ξύπνησε!
Ναι! Ξύπνησες;;Γιώργος: Ναι! Που είσαι;;;
Γιατί δεν με ξύπνησες όταν σηκώθηκες;;Αφροδίτη: 1: Δεν ήθελα κοιμόσουν τόσο ήσυχα!
2: Έχω βγει με την κολλητή μου για ψώνια στα μαγαζιά!
Τα τελευταία μου!Γιώργος: Να τα πούμε σε καμιά ώρα για έναν καφέ ή παγωτό;;;
Αφροδίτη: Σε καμιά ώρα θέλεις να πάμε για καφέ ή για παγωτό;;;
Μαντώ: Παγωτό!!!!
Αφροδίτη: Παγωτό!
Γιώργος: Οκ!
Ότι θέλουν τα κορίτσια μου!
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
DiversosΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....