Ερμής: Την θέλω σαν τρελός να την κάνω δική μου!
Σκέφτομαι να της το ζητήσω με κοιτάει σαν να έχει καταλάβει τι θέλω να της πω!
Είμαστε στην καμπίνα του πλοίου και την κοιτάζω από τον καθρέπτη και της λέω αυτό που τόση ώρα σκέφτομαι!
Περιμένω την αντίδραση της αλλά μου χαμογελά και έρχεται κοντά μου με αγκαλιάζει και την φιλώ παθιασμένα!
Σε θέλω της λέω μόνο δική μου!Μαντώ: Το ήθελα πολύ να γίνει από το πρώτο του άγγιγμα,σε θέλω πολύ κι ας είναι η τελευταία φορά που θα είμαι στην αγκαλιά σου!
Με κοιτά μες στα μάτια και τον κοιτώ περιμένοντας κάτι να μου πει!Ερμής: Αυτό είναι μόνο η αρχή μας,και έχουμε και συνέχεια!
Θέλω να σου πω κάτι της λέω αφού την κρατώ στην αγκαλιά μου,αλλά δεν ξέρω αν αυτό που θα σου πω θα σου αρέσει!
Μου γνέφει να της πω!
Θα μείνω στην Αθήνα τρείς μέρες ακόμα θα στο έλεγα με το που βγαίναμε από το πλοίο!Μαντώ: Το λες αλήθεια;;;;;;
Το θέλω πολύυυυυυυυυυυυυυυ!
Φωνάζω και δεν ενδιαφέρει αν θα με ακούσει όλο το πλοίο!Ερμής: Οκ!
Αν και δεν μου αρκούν δεν έχω όμως πολύ χρόνο άλλο για διακοπές!
Αν πάνε όλα καλά θα έρθω το μεθεπόμενο σαββατοκύριακο!
Θα ήθελα αν μπορέσεις να έρθεις και εσύ ένα τριήμερο στο Λονδίνο!
Σε προσκαλώ και σε προειδοποιώ ότι με μόνος μου!Μαντώ: Αφού με προσκαλείς και μένεις και μόνος σου θα το σκεφτώ πολύ σοβαρά!
Με κοιτάει και περιμένει την απάντησή μου!
Τι με κοιτάς;;;
Τον ρωτώ!!Ερμής: Περιμένω να το σκεφτείς αλλά αργείς πολύ κοριτσάρα μου!
Δώσε την απάντησή να τελειώνουμε οποία κι αν είναι!Μαντώ: Θα ερθω!
Αφού πρώτα ξεκινήσω την σχολή μου!
Δεν θα αργήσω να σου έρθω στο υπόσχομαι!
Σηκώθηκε να πάει στο μπάνιο και μένω στο κρεβάτι να τον κοιτώ να αποστηθίσω την στιγμή μέσα στο μυαλό μου!
Γυρίζει και με κοιτά και μου στέλνει δύο φιλιά και του χαμογελά γλυκά!Ερμής: Θέλεις να έρθεις;;;;;
Την ρωτώ και εκείνη μου κάνει τσαχπινιές και τερτίπια!
Ενώ ξέρω ότι θα έρθει την προκαλώ!Μαντώ: Όχι του απαντώ θα μπω μετά πήγαινε εσύ!
Τι;;; Δεν θέλω να έρθω μπααααα σε καλό σου!
Με το ζόρι να ερθω,δεν θέλω!
Συνεχίζω και με ένα του νεύμα με κάνει να σηκωθώ νικημένη από την ήττα μου τον προσπενό και μπαίνω στο μπάνιο!
STAI LEGGENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
CasualeΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....