Ερμής: Η ώρα είναι 7:45 περιμένω πώς και πώς να πάει 8 για να την παρω!
Σήμερα αν και Σεπτέμβριος μήνας έχει βάλει κρύο.
Άραγε να έχει ξυπνήσει η Μαντώ μου.
Θα την πάρω τηλέφωνο και πιάνοντας το κινητό μου λαμβάνω μήνυμα της!
Έχω ένα τεράστιο χαμόγελο που έχω κάτι χρόνια να μου συμβεί και χαίρομαι πολύ γι'αυτο!
Μου γράφει " Καλημέρα αγάπη " δεν άντεξα να περιμένω!Μαντώ: Του έστειλα μήνυμα αλλά απάντηση καμία το κινητό μου χτυπάει μήνυμα το ανοίγω και ήταν από αυτόν
" Καλημέρα καρδιά μου " !
Πόσο με τρελαίνει που με λέει έτσι δεν λέγεται!Ερμής: Μόλις επιασα το κινητό για να σε πάρω μου έστειλες μήνυμα!!
Πάω στην δουλειά όταν τελειώσεις με την σχολή κάνε μου αναπάντητη και εγώ θα σε καλέσω!
Φιλάκια!!!!
Θα περιμένω!
Μην με ξεχάσεις!Μαντώ: Θα σε πάρω το υπόσχομαι!
Φιλάκια!
Και δεν σε ξεχνώ!
Πόσο βαριέμαι να πάω μόνη μου!
Και τελικά αποφασίζω να πάρω τηλέφωνο την κολλητή μου να πάμε μαζί και μετά για έναν καφε!
Ελπίζω να μην μου το αρνηθεί.
Αφροδίτη μου Καλημέρα!Αφροδίτη: Καλημέρα Μαντώ μου!
Λέγε είσαι Αθήνα η με κοροϊδεύει ο αδερφό σου!Μαντώ: Αθήνα είμαι πάω στην σχολή γι'αυτο σε πήρα να πάμε μαζί αν θέλεις!
Θέλεις;;;;Αφροδίτη: Δεν με γλυτώνεις τόσο εύκολα πες μου πού είσαι και έφτασα!
Λέγε καλέεεεεεεεεεεεε;
Έχουμε και μία σχολή να πάμε!Μαντώ: Τι λες;
Εγώ έχω να πάω στην σχολή,εσύ θα πας εξωτερικό!Αφροδίτη: Ναι,ναι,ναι!
Πηγα,είδα και απήλθα φιλενάδα!
Περιμενέμε και έφτασα!Μαντώ: Έγινε στις διαταγές σας δεσποινίς μου!
Αυτή είναι η κολλητή μου!
Κατεβαίνω στην κουζίνα να φτιάξω καφέ και ποιον βλέπω σκεπτικό.... Τον αδερφό μου!
Καλημέρα αδερφούλη!Γιώργος: Καλημέρα Μαντώ μου!
Όλα καλά;
Χαρούμενη σε βλέπω!Μαντώ: Δεν θέλεις να βλέπεις χαρούμενη;
Τον ρωτάω!Γιώργος: Εννοείται και θελω!
Αλλά πως και τόσο πρωί;Μαντώ: Θα πάω στην σχολή για κάτι χαρτιά που μου ζήτησαν!
Αλλά περιμένω ένα άτομο να έρθει να πάμε μαζί!
ESTÁS LEYENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
De TodoΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....