Μαντώ:Τελείωσα τις σπουδές και εργάζομαι αν και δεν πολύ αρέσει στον Ερμή γιατί λέει ότι δεν με βλέπει τώρα πια θα με βλέπει πολύ πιο συχνά στο σπίτι μας είμαι έγκυος δυο μηνών παρακαλώ για να τον δω τι θα πει τώρα όλες οι φίλες μου έχουν δύο παιδιά ακόμα και ο πρώην μου έχει δύο κούκλες και σκάνε οι άλλοι γιατί σε αυτόν δύο και εμείς μια και πάει λέγοντας στέλνω μήνυμα σε όλους και σε όλες εκτός φυσικά στον άντρα μου.
Αφροδίτη:Με το καλό κούκλα μου.
Μαντώ: Ευχαριστω πολύ φιλενάδα.
Αρτέμη: Με το καλό η κόρη σου.
Μαντώ: Αρτέμη μου σε ευχαριστώ μακάρι από το στόμα σου και στου Θεού το αυτί.
Τάκης-Γιώργος: Αδερφούλα με το καλό νονός εγώ.
Μαντώ: Στέλνω το ίδιο μήνυμα και στους δύο αδερφάκια μου με συγκινήτε και οι δύο αλλά ευχαριστω δεν θα πάρω.Φιλάκια.
Ερμής:Όλα τα αυτοκίνητα εδώ των φίλων μας τρέχω σαν τρελός να δω τι έγινε και έρχεται ο γιός μου μπαμπά ή αδεφούλα μου με την φωτογραφία στο χεράκι του και μου την δείχνει η Μαντώ μου θα με κάνει για δεύτερη φορά πατέρα μωρό μου αλήθεια λέει ο γιός μας ναι μου απαντά και την σηκώνω στην αγκαλιά μου.
Μαντώ: Δεν ξέρω αν είναι κόρη δεν ξέρω πως του ήρθε και το είπε τέλος πάντων θα το μάθουμε όταν γίνω πέντε μηνών θέλουμε άλλους τρεις μήνες υπομονή πατέρας και γιος.Εντάξει;
Ερμής-Κωνσταντίνος: Εντάξει.
Κωνσταντίνος:Εγώ τέλω αδεφούλα να την ποσέχω καλέ μαμά.
Ερμής:Ναι αγόρι μου Αδερφούλα είναι.Άστιν αφού θέλει να την προστατεύει μωρό μου, ψυχή μου, ζωή μου.
Μαντώ: Εντάξει άντρες της ζωής μου κόρη-κόρη ότι πείτε δεν θα βγάλω άκρη οπότε το κόβω μαχαίρι φωνάζω όλοι στο τραπέζι το λέει η κόρη μου αχ Παναγία μου στο τέλος θα το πιστέψω και εγώ εδώ που τα λέμε και εγώ θέλω ένα κοριτσάκι μακάρι ένα και ένα.
Ερμής:Πως πέρασε ο καιρός και έφτασε η ώρα να κρατήσω την κόρη μου στην αγκαλιά μου θεέ μου σε ευχαριστώ για όλα όσα μου χάρισες και το όνομα αυτής Μαργαρίτα.
Μαντώ: Ερμή θέλω να σου πω κάτι αλλά να φανείς ψύχραιμος για να μην τρομάξει ο Κωνσταντίνος.
Ερμής:Πες μου μωρό μου τι είναι;Για το όνομα το έχω αποφασίσει Μαργαρίτα.
Μαντώ:Το ένα έχει όνομα το άλλο; Έχει μείνει άφωνος ναι μωρό μου εσύ θα κάνεις εννοώ θα έχουμε δύο κοριτσάκια.Ήθελα να σου κάνω έκπληξη.Η Μαργαρίτα και η Μελίνα.
Ερμής:Η πιο ωραία έκπληξη μωρό μου έλα εδώ μικρέ.
Κωνσταντίνος:Τι μπαμπά πονάει η μαμά;
Ερμής:Η μαμά θα σου κάνει δύο αδερφούλες.
Κωνσταντίνος:Δύο αδεφούλες ουαου μαμά ευχαριστω πολύ.
Μαντώ: Καρδιά μου όμορφη μην το πεις σε κανέναν έτσι θέλω να τις δείτε πρώτα εσείς και μετά όλοι οι άλλοι έτσι καρδιά μου.
Κωνσταντίνος: Ότι τέλει η μαμά μου.
Ερμής: Μωρό μου ήρθε η ώρα να πάς στο χειρουργείο και εσύ θα είσαι με την κυρία Μαρία την βοηθό μου και σε λίγο θα έρθω να σε πάρω για να δεις τις αδερφούλες σου εντάξει μικρέ;
Κωνσταντίνος: Εντάξει μπαμπά θα σε πελιμένω γιατλέ μην πονέσεις την μαμά μου εντάξει γιατλέ;
Γιάννης:Ναι μικρέ δεν πόνεσα την μαμά όταν γεννήθηκες εσύ.
Κωνσταντίνος:Θα περιμένω να δω τις αδερφούλες μου μην και δεν με φωνάξεις.
Ερμής: Μάλιστα νεαρέ μου θα σε φωνάξουμε.Πηγαίνετε στο γραφείο μου κυρία Μαρία.
Κύρια Μαρία: Πάμε μικρούλη μου είμαι πολύ τυχερή σήμερα θα έχω μια πολύ ωραία παρουσία δίπλα μου.Μου πιάνει το χέρι μου και μου λέει πάμε κούκλα μου.
Γιάννης:Κωνσταντίνε θα σε φωνάξω από τα μεγάφωνα έγινε;
Κωνσταντίνος: Έγινε γιατρέ.Παμε κοπέλα μου.
Ερμής: Άλλα ο γιός μας τον άκουσες καρδιά μου μιλάει καθαρά.
Μαντώ: Είναι μεγάλος αδερφός τους αγάπη μου το αγοράκι μου.
Ερμής:Κοίτα μην ξεχάσεις να τον φωνάξεις.
Κωνσταντίνος:Θα δεις γιατρέ την άλλη μου πλευρά την Ελληνική.
Γιάννης:Άσε την πόρτα ανοιχτή κυρία Μαρία.
Κύρια Μαρία:Ναι αγόρι μου ανυπομονεί να τις δει.
Γιάννης:Και εγώ το ίδιο έκανα και στην αδερφή μου και στις κόρες μου το θυμάστε.
Κύρια Μαρία:Ναι το θυμάμαι.
Γιάννης:Με το που ανακοινώνω το όνομα όλη η κλινική γέμισε με την φωνούλα του μικρού Κωνσταντίνου Χρυσοχόου.
Ερμής: Μωρό μου, κούκλα μου, ζωή μου, ψυχή μου ολοκληρώσαμε την οικογένεια μας με το παραπάνω πάω να του τις δείξω σε λίγο θα έρθεις και εσύ βγαίνω έξω περνώ αγκαλιά τον γιό μου έλα κοίτα τες και μου λέει είναι μικρούλης μπαμπά και εκεί του λέω θα με βοηθήσεις να τις πάμε στο δωμάτιο που ήταν η μαμά;
Κωνσταντίνος:Ναι μπαμπά πάρε εσύ μια και εγώ την άλλη και φωνάζει η γιαγιά ο παππούς στο δωμάτιο ελάτε.
Μαντώ: Καλός ορίσατε ελάτε να τις δείτε.
Αντρέας-Κωνσταντίνος: Δίδυμα είχες κόρη μου;Τι χαρά,τι ευτυχία.Να μας ζήσουν θέλω να τις δω.
Μαντώ: Ευχαριστω πολύ τι κάνετε;Πως ήταν το ταξίδι σας;
Ρίτα-Μελίνα: Αδιόρθωτοι.Καλά είμαστε μια χαρά κορίτσι μου.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
RastgeleΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....