Γιώργος: Επιτέλους ήρθε η μέρα που θα φύγουμε με το μωρό μου για τρεις μέρες.
Από τότε που μου είπε ότι είναι έγκυος θέλω να είμαι συνέχεια μαζί της.
Τελικά αυτό το ταξίδι το κάνουμε νωρίτερα από ότι της είχα υποσχεθεί πάμε Πήλιο όπως τις είχα τάξει.
Την κοιτάζω είσαι καλά;Αφροδίτη: Ευτυχισμένη.
Στέλνω μήνυμα στην Μαντώ λοιπόν πως πήγε;Μαντώ: Κάτι παραπάνω από καλά ήταν πολύ συμπαθητικοί όπως μου είπε ο αδερφός μου και η αδερφή του πολύ γλυκιά και με συμπάθησε αμέσως.
Καλά να περάσετε να το απολαύσετε.Αφροδίτη: Σε ευχαριστούμε πολύ και οι τρεις.
Πως πέρασαν έτσι αυτές οι τρεις μέρες το Πήλιο τέλειο χιονισμένο αλλά δεν μου έφτασαν ημέρες λέω του Γιώργου και συμφωνεί μαζί μου.Γιώργος: Από εδώ και πέρα θα είμαστε μαζί της λέω πάμε κατευθείαν για το γάμο;
Το ξέρω της λέω τελευταία στιγμή αλλά είμαι παλαιόν αρχών και θέλω πρώτα γάμο και μετά η γέννηση του παιδιού μας της εξηγώ και με κοιτάει με τα ματάκια της γεμάτα δάκρυα και την κλείνω στην αγκαλιά μου και μου ψιθυρίζει ναι που μου κόβει την ανάσα και η χτύποι της καρδιάς μου γίνονται ένα με τους δικούς τους μετά Χριστούγεννα παντρευόμαστε ετοιμαστείτε στέλνουμε το μήνυμα σε όλους.Αφροδίτη: Θα φορέσω νυφικό λέω και μου λέει εννοείται καρδιά μου.
Στέλνω μήνυμα στην Μαντώ για την Άρτεμη ήρθε η ώρα να κανονίσουμε αυτό το επίμαχο ραντεβού που θα συναντήσει τον κούκλο Τάκη.
Αχ! Τάκη!Μαντώ: Θα της τηλεφωνήσω.
Παίρνω τηλέφωνο αλλά η Άρτεμη δεν το σηκώνει.
Αποφασίζω να της στείλω μήνυμα και αυτή με καλή.
Έλα βρε κορίτσι μου που είσαι;;Αρτέμης: Δεν το πρόλαβα.
Πες μου τι έγινε.
Όλα καλά;;Μαντώ: Όχι δεν έγινε τίποτα.
Εντάξει έγινε σήμερα θα συναντηθείς με τον Τάκη.
Δεν σηκώνει αναβολή.Αρτέμης: Σήμερα εγώ και ο Τάκης θα συναντηθούμε.
Τι θα κάνω;
Θα τα κάνω μαντάρα όχι όχι όχι δεν μπορώ δεν ξέρω.Μαντώ: Τι δεν ξέρεις;
Βρε κορίτσι μου .
Εσύ θα μας στείλεις αδιάβαστες.
Σήμερα τέλος.
Δεν υπάρχει δεν ξέρω, υπάρχει θέλω και μπορώ.
Με τον Τάκη θα συναντηθείς όχι με τον Σάκη Ρουβά.Αρτέμης: Αχ Σάκη!
Ποιο εύκολο είναι να πω τι αισθάνομαι στον Σάκη πάρα στον Τάκη.
Αλλά πρέπει θα το κάνω,θα πάω και ο θεός βοηθός.
Αχ Σάκη!
VOCÊ ESTÁ LENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
DiversosΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....