Ερμής: Δεν ξέρω γιατί αλλά έχω ένα προαίσθημα ότι αυτό που θα δω δεν θα μου αρέσει καθόλου.
Με έχει βάλει σε περιέργεια κάτι όμως δεν μου κολλάει σε όλο αυτό το θέμα και όταν τον ρωτησα για την Μαντώ δεν μου απάντησε μόνο να κοιτάξω το όνομα έχε γούστο να είναι της Μαντώς όχι αυτό αποκλείεται.
Χαζές σκέψεις.
Αρε Γιώργο τις σκέψεις κάνω αν είναι δυνατόν άντε να έρθουν οι εξετάσεις και οι ακτινογραφίες να δω το όνομά του αγαπημένου προσώπου να ηρέμησω.
Χτυπάει το κουδούνι του σπιτιού μου και τρέχω σαν τρελός να ανοίξω την πόρτα και παίρνω στα χέρια μου τις εξετάσεις και τις ακτινογραφίες και πηγαίνω στο γραφείο μου για να τις δω για να μπορέσω να δώσω απαντήσεις στον Γιώργο.
Κοιτώ τις εξετάσεις και τις ακτινογραφίες και βλέπω ότι έχει μεγάλες πιθανότητες να περπατήσει αλλά ξεχνώ να κοιτάξω αυτό που μου είπε ο Γιώργος.
Και εκεί που βλέπω τίς ακτινογραφίες το μάτι χτυπάει στο όνομά του αγαπημένου προσώπου του φίλου μου.
Και αυτό που αντικρίζουν τα μάτια μου ήταν αυτό που φοβόμουν τελικά το αγαπημένο πρόσωπο του φίλου μου ήταν αυτό που είχα απορρίψει δεν ήξερα τι να σκεφτώ τι να πω στην ποιο δύσκολη στιγμή τις ζωής της δεν με ήθελε κοντά της.
Θα πάρω τον Γιώργο για να του πω ότι έχει πιθανότητες να ξανά περπατήσει.
Χτυπάει το τηλέφωνο του και δεν το σηκώνει και αρχίζω να ανησυχώ μην έγινε τίποτα με την Μαντώ μου.Γιώργος: Το σηκώνω και του λέω έλα φίλε μου τι έγινε;;
Δεν σε ακούω καλά τι έχεις είδες το όνομά.
Δεν ήθελα να σου το πω από το τηλέφωνο.Ερμής: Ναι και δεν μπορώ να το εξηγήσω γιατί μου το έκρυψε γιατί δεν ήθελε να βρίσκομαι κοντά της στο πλευρό της στην ποιό δύσκολη στιγμή της ζωής της.
Δεν μπορώ να το πιστέψω μου είναι αδιανόητο ότι δεν με ήθελε κοντά της.
Τέλος πάντων τις εξετάσεις και τις ακτινογραφίες τις είδα υπάρχει και έχει πιθανότητες να περπατήσει μόνη της την απόφαση μου την πήρα.Γιώργος: Τι απόφαση πήρες;
Ερμής: Θα έρθω στην Αθήνα με τον όρο ότι δεν θα μάθει τίποτα η Μαντώ.
Γιώργος: Αυτό δεν γίνεται που λες.
Δεν θα την εξετάσεις;Ερμής: Θα το ξεκινήσουμε αλλιώς το όλο θέμα όταν έρθω εκεί θα τα πούμε από κοντά και θα καταλάβεις το σχέδιο μου.
Έρχομαι με την αυριανή πτήση το μεσημέρι θα είμαι Αθήνα θα σου πω σε πιο ξενοδοχείο θα μένω.
Τα λέμε από κοντά φίλε.Γιώργος: Θα έρθω να σε πάρω από το αεροδρόμιο.
Αντρέας: Σε πήρε γιέ μου;
Τι σου είπε για την Μαντώ;Ριτα: Λέγε βρε αγόρι μου γλυκό μην μας σκας.
Γιώργος: Με έχετε βάλει στην μέση και με ρωτάτε και οι δύο το ίδιο πράγμα .
Και ναι τις είδε και μου είπε ότι έχει μεγάλες πιθανότητες να περπατήσει αλλά δεν τις το συγχωρεί που στην δύσκολη αυτή στιγμή της ζωής της ήταν απών.
Και έρχεται με την πρώτη πτήση αύριο εδώ θα πάω να τον πάρω από το αεροδρόμιο το μεσημέρι και να τον πάω σε ξενοδοχείο.Αντρέας: Σε ξενοδοχείο;
Θα έρθει να μείνει εδώ δόξα σι ο θεός δωμάτια έχουμε.
Να του πεις.
Πάμε αγάπη μου.Ρίτα: Πάμε ζωή μου.
Να τον πάρεις τηλέφωνο μην το ξεχάσεις έτσι αγορίνα μου;Γιώργος: Ναι κοριτσάρα μου.
Θα του το πω μην ανησυχεί.Αντρέας: Μην ξαναπείς κοριτσάρα μου την μαμά σου.
Άντε είναι μόνο δικό μου κορίτσι.Γιώργος: Εντάξει.
Παίρνω τον Ερμή αλλά δεν το σηκώνει και αποφασίζω να το κλείσω και απαντάει ο Ερμής.
Άντε ρε φίλε με κοψοχόλιασες.Ερμής: Ετοίμαζα την βαλίτσα μου.
Πέσμου τι έγινε;Γιώργος: Το είπα στους γονείς μου και μου είπαν ότι δεν θα πας σε ξενοδοχείο δεν το δέχονται μου είπαν ότι θα μείνεις στο σπίτι μας δεν σηκώνουν κουβέντα.
Τα λέμε αύριο.Ερμής: Εντάξει καιρός είναι να τους γνωρίσω.
Τα λέμε αύριο.
Καλό βράδυ.Γιώργος: Καλό βράδυ φίλε.
Πάει και αυτό μένει τώρα να μάθω το σχέδιο του.
Αύριο λοιπόν αύριο.
YOU ARE READING
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
RandomΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....