Κεφάλαιο 3

338 16 5
                                    

Χτυπάει το ξυπνητήρι μου,η ώρα είναι 8:30!

Ώρα για να σηκωθώ για να πάω για πρωινό και μετά για την υπόλοιπη ξενάγηση του νησιού.

Ντύθηκα και κατέβηκα για να πάρω το πρωινό μου,ένας καφές,ένα τόστ και ένα κρουασάν με γεύση σοκολάτα
την οποία λατρεύω όσο τίποτε άλλο στον κόσμο.

Αφού τελείωσα το πρωινό μου,πήρα την τσάντα μου και είπα στον ρεσεψιονίστ να μου καλέσει ένα ταξί για να πάω
να δω το σπίτι του Οδυσσέα.

Μετά από μία ώρα που έφτασα κατάφερα να μπω μέσα και άκουσα που έλεγαν για την προτομή του που βρίσκεται σε ένα χωριο.
Το οποίο λέγεται Σταυρός κεφαλοχώρι δεσπόζει η προτομή του και έτσι ξεκίνησα για να πάω.
Κόσμος κάτι το οποίο δεν περίμενα να έχει τόσο πολύ,μερική αναφερόντουσαν στην ιστορία του με μεγάλη υπερηφάνεια.
Ξένοι άνθρωποι και ξέρανε τόσο πολλά και γι'αυτό ηταν λόγος που ερχόντουσαν όλο και πιο πολλοί.

Καιρός να φεύγω η ώρα έχει πάει 12:30 ξενάγηση έλαβε τέλος,τώρα ήρθε η στιγμή για διασκέδαση!

Χτυπάει το κινητό μου και το ψάχνω μέσα στην τσάντα μου,το βρίσκω και αντικρίζω χαρούμενη το ποιά ήταν στο τηλέφωνο.
Ήταν η κολλητή μου Αφροδίτη η οποία θα σπουδάσει στο εξωτερικό διαχείριση επειχηρήσειων και εγώ φιλόλογος,χάρηκα πολύ που με πήρε ήταν να έρθουμε μαζί στο νησί.
Τα είπαμε και μου έδωσε μεγάλη χαρά όταν μου είπε ότι αποφάσισε να έρθει στην Ιθάκη για τέσσερις μέρες,τα δυο μας να κάνουμε ότι θέλουμε χωρίς να δίνουμε αναφορά ποτέ θα γυρίσουμε και τι ώρα είναι αυτή!
Από την στιγμή που μου είπε ότι θα έρθει την περιμένω πώς και πώς,μαζί κάνουμε και λέμε τα πάντα είμαστε αχτύπητο δίδυμο!

Ήρθε η στιγμή να πάω σε ένα χωριό που λέγεται Λεύκη στο οποίο υπάρχει μία παραλία που το όνομά της είναι Άσπρος γιαλός τα νερά της πανέμορφα και δροσερά μία και που άκουγα να λένε ότι η θερμοκρασία σήμερα θα αγγίξει τους 40 βαθμούς κελσίου.

Από εδώ που βρίσκομαι είναι λίγο μακριά αλλά από το ξενοδοχείο μου δεν είναι παρά μόνο ένα μισάωρο!
Τώρα που το σκέφτομαι από αύριο που θα έρθει η Αφροδίτη το ξενοδοχείο θα μας βλέπει μόνο για τον ύπνο.

ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣDonde viven las historias. Descúbrelo ahora