Ερμής: Μωρό μου τελειωσες από την σχολή; Θέλω να σου πω κάτι ευχάριστο νεο.
Μαντώ: Ναι τελείωσα πάω για ψώνια για το ανηψάκι μου με την μαμά του.
Για πες μου;Ερμής: Σε παίρνω τηλέφωνο.
Θέλω να την ακούσω πως θα κάνει όταν της πω ότι θα πάω την Κυριακή.Μαντώ: Αγάπη μου πες μου σε ακούω είμαι έτοιμη αφού είναι ευχάριστο.
Ερμής: Θέλω να σε ακούσω όταν θα σου πω ότι θα έρθω την Κυριακή το πρωί θα είμαι εκεί.
Μαντώ: Ααααααα μωρό μου σ'αγάπω θα σε περιμένω με λαχτάρα.
Φιλιά σ'αγάπω.Ερμής: Σ'αγάπω μωρό μου και εγώ θα περιμένω να σε δω από κοντά.
Φιλιά μωρό μου.
Δεν το περίμενα να χαρεί τόσο πολύ με ξάφνιασε με αγαπάει το νιώθω.Μαντώ: Τακούλη.
Εμείς φεύγουμε από τη σχολή.
Πάμε για ψώνια για το ανηψάκι μου.Τάκης: Ωραία ήρθα.
Θα σας πάω να ψωνίσετε για το ανηψάκι μας πάρε και ένα από εμένα.
Πάρε!
Παίρνω τον Ερμή.Ερμής: Τι έγινε Τάκη πως και με θυμήθηκες;;
Τάκης: Δεν σε ξέχασα ρε μαλάκα απλά έχω τα δικά μου με την Άρτεμη.
Δεν σου είπε ο Γιώργος;;Ερμής: Ναι ρε θα μου κάνεις μια χάρη;
Τάκης: Ναι ρε πες.
Αρκεί να μπορώ να το κάνω.Ερμής: Θέλω να προσέχεις την Μαντώ και να μου λες τα πάντα για το μωρό μου!
Τάκης: Έγινε μπορώ να την κάνω να μου πει τα πάντα και την καταλαβαίνω πριν ακόμα μιλήσει.
Γιώργος : Που είσαι ρε Τάκη;
Άργησες.Τάκης: Δεν άργησα και πολύ είχα μια παρακολούθηση να κάνω.
Γιώργος : Τι παρακολούθηση είχες ρε μαλάκα;
Τάκης : Εέεε έλα καλά θα σου πω γιατί θα με σκάσεις ο Ερμής με έβαλε να παρακολουθώ την κοπέλα του!
Γιώργος: Γι'άλλα ο Ερμής είναι τελικά που δεν θέλει να ξέρει τίποτα για την αδερφή μου!
Τάκης: Μας ρε μαλάκα.
Άντε πάμε και όταν θα φεύγει από το σπίτι τηλέφωνο εσύ.
Εντάξει;;
Μίλησα.Γιώργος: Ωωω μην με μπλέκεις σε αυτό εμένα έχω και γυναίκα με παιδί.
Τάκης: Ένα τηλέφωνο θα κάνεις μονο.
Άντε πάμε!
ESTÁS LEYENDO
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΕΡΩΤΑΣ
De TodoΕίμαι η Μαντώ.... Μία 19χρονη κοπέλα που αποφάσισα για πρώτη φορά να πάω διακοπές σε νησί μόνη μου,για να ξεχαστώ,να διασκεδάσω και γιατί όχι να γνωρίσω τον μεγάλο μου Έρωτα. Και κάπως έτσι ξεκινάει η περιπέτεια μου....