43

1.4K 134 33
                                    

[ יום אחרי, יום שישי ]

היילי חזרה היום.

אני לא יודעת מה אני מרגישה בקשר לזה. מה שאני כן יודעת זה שאני לא יכולה ללכת לדבר איתה. זאת אומרת, אני יכולה אבל אני הבטחתי לג'ואי אז אני לא אעשה את זה. אם היא תבוא ותדבר איתי אני אתעלם ממנה.

יום הלימודים הסתיים ואני הצלחתי להתחמק ממנה כל היום. עכשיו אני בחדר שלי עם סברינה שעושה שיעורים. אני שותקת והשתיקה שלי ממש מורגשת, בדרך כלל שסברינה עושה שיעורים ואני נמצאת איתה אני מדברת הרבה עד שהיא מפסיקה לעשות שיעורים ומדברת איתי.

"למה את שקטה היום?" היא שאלה, המבטא הרוסי נשמע היטב.

"סתם." מלמלתי. "אני חושבת."

"על מה??" היא שאלה, מסוקרנת. אני מרגישה שאני יכולה לספר לסברינה הכל ושהיא תקשיב ותשמור על סודיות. "היילי חזרה, זאת שהייתה בבית חולים, שחטפה מכות."

"כן אני יודעת מי זאת." היא אמרה. "חברה שלך."

הנדתי בראשי. "ג'ואי לא רוצה שאני אדבר איתה, אז אני לא חברה שלה."

"אבל בשבילה את כן." היא אמרה. "את חברה שלה. עכשיו, מה הבעיה?"

"היא חזרה והיא בטח תרצה לדבר איתי ואם ג'ואי יגלה על זה הוא יכעס ואני מפחדת שהוא יעזוב אותי." שיתפתי אותה בפחדים שלי. בעצם, ג'ואי אמר לי בעצמו שזה מה שיקרה.

"את יודעת שהוא לא יכול להחליט על דברים בשבילך סופיה. נכון??" היא הסתכלה לי בעיניים וקימטה את מצחה. "את קובעת לעצמך עם מי לדבר ועם מי לא. לא הוא קובע בשבילך."

הנהנתי אבל שתקתי.

"סופיה." היא אמרה את שמי בטון מעט מורם. הסתכלתי עליה במבט חסר אונים.

"אני לא רוצה לעזוב אותו." קולי רעד. "איזו ברירה יש לי?"

"לא מגיע לך מישהו כזה שאת צריכה לפחד שאם לא תעשי מה שהוא יגיד אז הוא יעזוב אותך!" היא קראה. "זה נשמע לך מערכת יחסיים בריאה??"

"שום דבר לא בריא במערכת יחסים הזאת." אמרתי. "אני מודעת לזה. כל העבר שלו משפיע ולא רק עליי. גם עליו. אבל אני אוהבת אותו ואני יודעת שהוא אוהב אותי. הוא אמר לי אתמול כמה שהוא אוהב אותי, אם היית שומעת את זה את היית באותו מצב כמוני עכשיו. אני מתוסכלת ממש."

"אבל סופיה, תקשיבי, את יודעת שאין לי בעיה איתו, באמת." היא אמרה ואני הנהנתי. "אבל אם זה מה שאת מרגישה, שאם לא תעשי מה שיגיד לך הוא יעזוב אותך אז את צריכה לעצור הכל. זו לא מערכת יחסיים בריאה ואולי אתם לא מתאימים אחד לשני. אני לא אומרת שהוא לא אוהב אותך, אני יודעת שהוא אוהב אותך. אבל הוא לא יכול להחליט בשבילך על דברים ואם העבר שלו זה יותר מידי בשבילך אז פשוט... אל תמשיכי. כן, זה יכאב למשך כמה זמן אבל את תתגברי ואת תדעי שיצאת ממערכת יחסים שהמשיכה והתחילה מהסיבות הלא נכונות."

TerrifiedWhere stories live. Discover now