[ אותו יום, יום שלישי ]
נכנסתי ביחד עם לוסייה למועדון של הפנימייה, אלכסה והיילי כבר היו שם. לינדזי כמובן כבר הייתה שם והיא נמרחה על חבר שלה, לוגן שמיד כשראה אותנו התרומם וחייך. הוא חיבק אותנו ואמר לנו שלום, שאל אותנו מה שלומנו.
אני ולוגן היינו פעם יחד, נפרדנו לפני שנה והיינו יחד במשך שלושה חודשים, לפני שבכלל הפכנו לזוג היינו ידידים מאוד טובים ובעצם בגלל זה נפרדנו. הבטחנו אחד לשני שהידידות הזאת לא תעלם ושנישאר חברים טובים.
בכל פעם שלינדזי רואה אותי היא חוטפת עצבים, היא מקנאה ומפחדת שלוגן ייפרד ממנה בגללי, כמובן שזה לא יקרה והוא אמר לי שהוא הסביר לה את זה כמה פעמים אבל היא פשוט לא מוכנה להאמין לו, היא כנראה לא סומכת עליו מספיק.
לא רציתי להגיד ללוגן שהוא יכול להשיג יותר טוב ממנה. הבחורה הזאת, לפני שהיא ולוגן נהיו זוג הייתה מחליפה בנים כמו גרביים. הם ביחד כבר חודשיים, אני מאמינה שהיא אוהבת אותו אם היא מקנאה כל כך אבל אני לא אתפלא אם היא בגדה בו. אני לא חושבת שגם הוא יתפלא, אני והוא היינו מדברים עליה הרבה כשהיינו רואים אותה עם בנים אחרים כל יום.
אין לי מושג איך הם נהיו יחד.
כשג'וש ראה אותנו הוא בא להגיד שלום, הוא חיבק קודם את לוסייה ואז אותי. זה לא סוד שהוא דלוק על לוסייה, אפילו היא יודעת את זה אבל היא לא רוצה אותו ולכן היא מעמידה פני טיפשה. הוא נותן לה כל כך הרבה רמזים ומפלרטט איתה הרבה והיא בוחרת לשחק אותה טיפשה.
אני חושבת שג'וש הוא בחור נהדר ושאם הוא היה מתחיל איתי אולי אפילו הייתי מסכימה להיות איתו. אני לא מבינה למה לוסייה לא רוצה אותו, הוא לא בחור רע והוא בחור שבאמת ידאג ויתייחס לבחורה כמו שמגיע לה.
אבל כמו שאני מכירה את לוסייה היא אוהבת את הבנים עם קצת פלפל, היא מחפשת אקשן ולא משהו שהכל בו רגוע וטוב. זה אחד הדברים שאני לא מבינה בה, כמובן שהיא לא הודתה בזה שהיא רודפת אחרי צרות ואקשן אבל זה די ברור. כל בחור שהיה לה היה לה בעיות איתו.
במועדון היו עוד שלוש בנים ועוד בת אחת לא כולל לינדזי, כמובן שידעתי את השמות של כולם. הם הביאו חטיפים וכולנו אכלנו אותם בזמן שלוגן שם דיסק בדי-וי-די. בדיוק כשהוא התכוון ללחוץ פליי הדלת נפתחה, כולנו הסטנו מבט. מי שדיבר או צחק פתאום השתתק וכולנו בהינו בתאומים.
לוגן הזדקף. "אפשר לעזור לכם?"
"לינדזי הזמינה אותנו." לא הבדלתי מי זה מי. הוא נשמע קצת עצבני, כנראה מהתגובה של כולנו. כולנו הסתכלנו על לינדזי שחייכה אליהם. "היי, כן, תיכנסו."
"מה לעזאזל לינדזי?" לוגן שאל אותה לחישה כשעקפה אותו לכיוון התאומים. היא לא ענתה, התעלמה. היא הניחה את ידה על כתפו של אחד מהם וחייכה. "זה ג'ואי, ואיתן." היא הציגה אותם, היא הניחה את ידה על כתפו של ג'ואי. "בחורים מאוד נחמדים." היא הנהנה. פערתי את עיניי, מה היא לא שמעה על מה שאומרים עליהם? אין מצב שלא. מה היא מנסה לעשות? אחרי שהציגה אותם הצלחתי להבין מי זה מי.
YOU ARE READING
Terrified
Romanceאח חסר ביטחון שכולם מציקים לו פוגש בשני תלמידים חדשים, תאומים זהים עם עבר שרודף אותם. סופיה מוקסמת מהם מהר מאוד אחרי שעזרו לאח שלה שאותו כמעט השפילו מול עשרות תלמידים. אבל העבר שלהם לא מאפשר לה להיות מוקסמת למשך הרבה זמן. שמועות, סיפורים והרבה דיבו...