אפילוג

2.9K 210 98
                                    

[ ארבעה חודשים אחר כך, יום שישי ]

חודש מרץ. האביב מתקרב והוא כמעט כאן. עברנו את הקור המקפיא של דצמבר, ינואר ופברואר. הרבה דברים קרו מאז. אני עברתי חדר ועכשיו אני בחדר עם סברינה והיילי ועם עוד תלמידה חדשה שהצטרפה באמצע השנה.

מערכת היחסיים בין איתן להיילי עדיין מחזיקה וג'ואי למד להכיר קצת יותר את היילי ולחבב אותה, אותו דבר גם לגבי היילי כלפי ג'ואי. זה לא סוד שהם לא לגמרי מחבבים אחד את השני וזה בסדר כל עוד הם לא רבים אחד עם השני. אין להם ברירה, הם חייבים להסתדר. היילי היא חברה טובה שלי וחברה של אח שלו. וג'ואי הוא אח של הבחור שהיא יוצאת איתו והחבר שלי.

היילי יודעת גם את האמת. היא יודעת שאיתן לא רצח.

האהבה שלי ושל ג'ואי רק הלכה וגדלה. בחופשת החורף הכרתי את אימא שלו ולפני חודשיים הוא הכיר את ההורים שלי ומיד התחבב עליהם. הם לא יודעים על העבר שלו ואף אחד מאיתנו לא מתכוון לספר להם.

אחי, דן והחברה שלו קיילי מחזיקים יפה מאוד יחד וגם היא הכירה את ההורים שלנו והוא הכיר את ההורים שלה. דן יודע גם את האמת על אנה וקייד והוא, בדיוק כמוני התרחק מהם לגמרי. מאחר והתרחקתי מאנה ולא היה לה טוב כאן מאז שעשיתי את זה –כי הייתי החברה היחידה שלה- היא הכריחה את קייד לעזוב איתה את הבית ספר הזה.

הם חזרו אל הבית ספר הישן שלהם והם רחוקים מהפנימייה הזאת. אני שמחה שזה קרה. ג'ואי ואיתן נראים רגועים יותר וכל הסיפור איתם נרגע. אנשים כבר לא מדברים עליהם לא יפה –לפחות מולם- ולא מתגרים בהם. התלמידים שמסתובבים כאן וגרים כאן רואים איך ג'ואי ואיתן איתי ועם היילי ומתחילים לראות שאין שום סכנה.

לוגן וג'וש לא כל כך התלהבו מזה שהיילי עם איתן וניסו גם להרחיק אותה ממנו אבל כמובן זה לא הצליח. הם גם למדו להכיר –אחרי שכנועים רבים שבכלל ידברו- את ג'ואי ואיתן. הכל הסתדר בצורה מדהימה. אני כל כך שמחה עם מה שקורה עכשיו בחיים שלי.

ג'ואי ואיתן באמת רגועים יותר ממה שהיו כשהגיעו הנה. דברים מתחילים להסתדר גם בשבילם והם מרגישים בזה בדיוק כמונו.

יצא לי לדבר רק עם אלכסה לפני שלושה חודשים ומאז לא החלפנו מילה. היא ולוסייה התרחקו מאיתנו והן כבר לא מדברות איתנו, הן מסתובב עם לינדזי החברה לשעבר של לוגן. הן כבר לא מעניינות אף אחד מאיתנו. היילי קצת התבאסה שהן התרחקו אבל היא התגברה על זה מהר.

מי שנועד להישאר קרוב נשאר.

"את באה? מחכים לנו." ג'ואי הבהיל אותי. הסתובבתי אליו והנהנתי הוא חייך.

"הבהלתי אותך. מצטער." הוא התקרב אליי ונתן לי נשיקה קלילה בשפתיים.

"זה בסדר." אמרתי לו. "בוא נזוז."

TerrifiedWhere stories live. Discover now