[ יומיים אחר כך, יום שני ]
צלצול. ההפסקה הגדולה התחילה. נפגשתי עם סברינה במקום שקבענו. אני והיא דיברנו הרבה על התוכנית אתמול, חזרנו עליה ביחד שוב ושוב כדי שתהיה מושלמת. ג'ואי הבטיח לי שהוא בחיים לא יבגוד בי אבל אף פעם בחיים שלי לא הרגשתי ככה, משהו לא מסתדר, לא נכון, לא בסדר.
"אוקי, את זוכרת?" שאלתי אותה בעוד שהתקדמנו במסדרון. אני מחפשת את הבחורה בין כל התלמידים ומחפשת אותה גם ליד הלוקרים.
"כן." סברינה אמרה ושנייה אחר כך עצרתי אותה. היא עצרה בדילאי ואז חזרה אליי שתי צעדים אחורה. "מה?" היא שאלה. "אני חושבת שזאת היא." אמרתי והצבעתי על הבלונדינית שבדיוק פתחה את הלוקר שלה. "את חושבת?" סברינה שאלה והסתכלה עליה גם, שתינו לא הסטנו מבט.
"אני בטוחה." אמרתי. "אוקי, מוכנה?" עכשיו הסתכלתי עליה. היא הסתכלה עליי בחזרה והנהנה. שתינו התקדמנו ואני המשכתי להתקדם אפילו כשסברינה עצרה, מולה. הבלונדינית בדיוק סגרה את הלוקר וכשראתה את סברינה היא נבהלה. יכולתי להתקרב כדי לשמוע כי היא הייתה עם הגב אליי.
"היי." סברינה אמרה לה.
"היי." הבלונדינית נשמעה מבולבלת. "אנחנו מכירות?"
"לא יודעת." סברינה משכה בכתפייה. "רציתי לשאול אותך משהו."
"מה?" הבלונדינית שאלה.
"רגע, קודם כל, איך קוראים לך?" סברינה שאלה.
"ניה." היא ענתה. "מחכים לי, אז אם את יכולה... למהר?"
"כן כן, בטח." סברינה הנהנה, המבטא שלה היה ברור מאוד כשדיברה. "ביום שישי הסתובבתי קצת בבית ספר ואז הגעתי אל מאחורי הבניין הזה." סברינה סיפרה לה. לא יכולתי לראות את הפנים של ניה אבל לפי איך שגופה התקשה פתאום הבנתי שהיא לא ציפתה לזה. "אני ראיתי אותך עם אחד התאומים."
"אני לא יודעת על מה את מדברת." ניה אמרה, לא נשמעת כל כך עם ביטחון.
"את יודעת, את כמעט תפסת אותי." סברינה צחקה. סיפרתי לה שניה כמעט תפסה אותי. "עם מי התנשקת? עם האחד שיש לו חברה?"
"לא יודעת על מה את מדברת!" ניה התעקשה.
"רק תעני לי על זה." סברינה ביקשה.
"זה לא עניינך!" ניה קראה, בעצם מודה באשמה.
"יש לי סרטון." סברינה אמרה לה. אין באמת סרטון. אני לא צילמתי אותם. אני רק מקווה שזה יעבוד. נשמתי עמוק מרוב לחץ, נשענתי כנגד הלוקרים ועשיתי כאילו אני מתעסקת בטלפון, השיער שלי מסתיר את פניי.
ניה שתקה לכמה שניות ארוכות. "מה את רוצה?" היא סיננה.
"אני רוצה שתעני לי בכנות על השאלה, עם מי התנשקת? עם האחד שיש לו חברה? עם ג'ואי, או איתן?" היא שאלה. "תעני לי על זה בכנות ואני מבטיחה לך שהסרטון ימחק ולא יפורסם, ורק כדי להבהיר פה משהו, רואים שזאת את בברור בסרטון."
YOU ARE READING
Terrified
Romanceאח חסר ביטחון שכולם מציקים לו פוגש בשני תלמידים חדשים, תאומים זהים עם עבר שרודף אותם. סופיה מוקסמת מהם מהר מאוד אחרי שעזרו לאח שלה שאותו כמעט השפילו מול עשרות תלמידים. אבל העבר שלהם לא מאפשר לה להיות מוקסמת למשך הרבה זמן. שמועות, סיפורים והרבה דיבו...