Adım adım Melina

331 146 544
                                    

Multimedya: Melina'nın yaşadığı villadan ufak bir görünüm.

Alya'dan devam;

Dün kaçırılmam hakkında yaşadığım karmaşa ile bugün düşünceler içinde evden çıktığım an, rüya ve gerçeği ayırt edememem, hırsızlık olayı, polis tarafından sorgulanmam, tanımadığım insanlarla tanımadığım bir kişinin evine gitmem...Tüm bunlar;  06.01.2017, Cuma hayatımda bir dönüm noktası olacak derken haklı olduğumu kanıtlıyordu. Daha bahse konu olan günün yarısı bile bitmemiş, saat 11.00 sularında iken alışılmış hayatımdan çoktan uzaklaşmaya başlamıştım bile.

15 dakikalık bir araba yolculuğundan sonra bir malikaneye vardık. Buranın kapısında sayabildiğim kadarıyla 10 kadar koruma vardı. Malikeneye doğru arabayla ilerlerken korumaların sayısı artmaya başladı ve artık kaç koruma olduğunu saymayı bıraktım.

Korumalar Ahmet Bey ve arabayı görmesinden olacak ki arabayı durdurup ne olduğunu sorma gereği bile hissetmediler.  Korumaların sayısı arttıkça korkmaya başladığımı hissettim. Herhangi bir suçum yokken neden bu kadar korkuyordum?

Malikane; 3 büyük villadan oluşuyordu. Geniş ve çok bakımlı bir bahçesi vardı ve 3-4 bahçıvan bahçenin her işi ile ilgileniyordu gördüğüm kadarıyla. 3 villadan ortadaki diğerlerinin 3-4 katı büyüklüğündeydi. Sağ ve soldaki villaların daha küçük olduğunu söyleyebilirim. Ben bunu düşünürken Ahmet Bey ne kadar dikkatli bakmış olduğumu fark edecek ki;

" Alya Hanım sol taraf korumalara ayrılan villa, sağ taraf ise diğer çalışanların. Ortadaki villa ise Melina Hanım ve özel misafirlerine ait. Sadece birkaç koruma ve görevli ortadaki villadan içeri girebiliyor tabiki özel misafirlerin dışında. " dedi.

" Ben hangi sıfatla içeri giriyorum peki?"

" Siz Melina Hanım'ın şu ana kadar ki en önemli misafirlerindensiniz ve eğer Melina Hanım ile anlaşırsanız kalıcı olarak burada kalabilirsiniz."

Bu açıklamanın sonrasında anlamayan gözlerle bakmaya devam ediyordum. Neden her şey bu kadar bilinmez ve karmaşık olmak zorundaydı. Kafamdaki bir soru işaretini silmeye çalışırken soru işaretlerinin mitoz şekilde bölünüp arttığını hissediyordum.

Ortadaki büyük villaya ilerlemeye başladık. Yanımda Ahmet Bey ve Hale vardı. Kafamdaki soru işaretlerini silmemin bir çok yolu vardı , Melina Hanım ile konuşmak ya da Hale'ye neler olduğunu sormak. Melina Hanım ile konuşmadan önce Hale ile konuşabilmemin çok yararı olurdu. Hale benim yüzüme bakıyordu fakat herhangi bir açıklama yapmak gibi niyeti yoktu. İçimden bir ses yalnız kaldığımız zaman bana her şeyi anlatacağını söylüyordu. Çünkü Hale'nin yeşil gözlerinin kısıldığını ve özür dilercesine baktığını hissediyordum ya da böyle sanıyordum. O an anladım ki ne olup olmadığını bilmediğim bir kadın benim hayatımda yaşadığım en bilinmez 2 günün cevabını bana verecek kişiydi.

Villaya girdiğimiz anda büyük bir hol ile karşılaştım. Ev devasa yükseklikte bir tavana sahipti. Evin her köşesi özenle dizayn edilmişti. Genel bir bakış attığımda çoğu eşyanın özenle seçilmiş pahalı eşyalar olduğunu anlıyordum. Evin aksesuarlarına baktığım zaman ise antika ve yüksek maliyetli eşyalar olduğunu anlamıştım. Ahmet Bey ev işleri ile uğraşan görevlilerin başındaki kişi olduğunu anladığım Serpil Hanım'a; Melina Hanım'a bizim geldiğimizi ve müsaitse yanına çıkmamızı istediğimizi iletmesini istedi.

Serpil Hanım: " Emredersiniz." diyerek yukarı katlara doğru çıkmaya başladı. Ahmet Bey ve Hale ne kadar rahat tavırlar sergiliyorsa ben bir o kadar tedirgindim. 5 dakika sonra Serpil Hanım geldi ve

" Melina Hanım müsait ama biraz dikkatli olmanızı öneririm. " dedi.
Ben neden dikkatli olmamız gerektiğini düşünüp daha çok endişelenirken benim dışımda herkes çok rahattı ve neler olduğunu gayet net anlamış görünüyorlardı.

Ahmet Bey bana döndü ve koltuğa oturmam için işaret etti. Ardından tam karşıma oturan Ahmet Bey  soluksuz bir şekilde her şeyi anlatmaya başladı : " Alya Hanım yukarıya sizinle tek çıkmamız gerekiyor. Normal seyirde devam etseydi şu an Melina Hanım sizinle durumu açıklayan bir konuşma yapacaktı fakat yukarıda görecekleriniz ve duyacaklarınız için şimdiden açıklama yapmak istiyorum.
Melina Hanım çoklu kişilik bozukluğu tanılı bir hasta . Şu an anladığımız kadarıyla 4 kişiliğe bölünmüş durumda. Kendisi ile birlikte 5 oluyor tabiki siz bunun eğitimini aldınız daha iyi anlarsınız.

Ana karakter bizim bildiğimiz Melina Hanım ki şu saatlerde ana karakterin olması gerekiyordu bir şeyler ters gidiyor ki yan karakterlerle karşılaşıyoruz.

1. yan karakter kendisini bize Robin olarak tanıtıyor, bir kadın ve çok tehlikeli, öldürmeye ve can almaya fazlasıyla eğimli. Öldürdüğü kişinin kim olduğu önemli değil . Öldürme esnasında sadece can almanın hazzını yaşıyor.

2. yan karakter kendisini Mel olarak tanıtıyor. Mel ise yine Robin gibi kadın ve öldürmeye meraklı ama öldürdüğü kişilerin bunu hak ettiğini söylüyor. Ayrıca onları öldürerek dünyayı büyük bir kötülükten temizlediğini iddia ediyor.

3. yan karakter Candy ve 4 yaşındaki bir kız çocuk. Candy fazlasıyla sevecen fakat ailesi tarafından reddedilmiş bir küçük kız. Candy genellikle ilgiye ve bakıma muhtaç.

4. Yan karakter ise 35 yaşlarında olduğunu öğrendiğimiz erkek bir karakter adının Kevin olduğunu söylüyor. Kevin ise intihara eğimli bir karakter her fırsat bulduğunda farklı intihar teorileri geliştiriyor ve bunu uygulamaya çalışıyor.

Ana karakter ile birlikte 5 kişi ile iletişimimiz var anlayacağınız . Hale Hanım uzun süredir psikiyatr olarak bizim yanımızda ve bu 5 karakterin tanımlamalarını yapmaya başladı. Melina Hanım herkes ile iletişim kuruyor; Mel ve Candy benimle ve Hale ile iletişim kuruyor fakat Kevin ve Robin hiçbir şekilde bizimle konuşmak istemiyor, biz çabalıyoruz ama nafile.

Sizden isteğimiz bu iki karakter ile iletişim kurmanız ve tedavi konusunda bilgileriniz ve eğitiminiz ile bize yardımcı olmanız. Şu an bir beden içinde 5 karakter yaşıyor. Bizi gidiyor biri geliyor. Hiç biri aynı anda bu bedende bulunmuyor. Robin beden içindeyken sizi bir cinayet sırasında poliklinik civarında görüyor ve ölen annesine benzetiyor. Robin ile Kevin bedenlere geldiği sırada birbirlerine posta atıyor ikisinin de kendisine ait bir e-posta hesabı var Robin'ın şifresini biz çözdük fakat onlar bilmiyor ve rahatça yazışıyor. Robin; Kevin'a aradığı kişiyi bulduklarını söylüyor ve senin ile iletişime geçmek için uğraşmaya başlıyorlar 1,5 ay kadar önce. Robin bedeni kullanırken sizi gözetliyor ve fotoğraflarınızı çekerek günlük hayat rutininizi öğrenmeye çalışıyor ve Kevin'a atıyor. Kevin bu süre içinde intihara olan yönelimini azalttı. Şu an için karakterler hakkında bildiklerimiz bunlar tabiki biraz daha ayrıntılı bilgiyi meslektaşınız Hale'den alabilirsiniz."

Anlatılanların ardından bir şok dalgasının vücuduma yayılmaya başladığını hissettim, bunu belli etmeyerek Ahmet Bey'in söylediklerini hızlıca onayladım. Ben daha yeni atanmış bir psikiyatrist olarak çoklu kişilik bozukluğunu sadece üniversitedeki hocalarımızın ve kitapların anlattığı kadar biliyordum. Aynı zamanda 5 karakterin bir bedende yaşaması çok ender bir durumdu. Ama bu durum benim mesleğim ile alakalıydı ve tüm soğukkanlılığımla olaya yaklaşmalıydım.

Ahmet Bey ve ben ne ile karşılaşacağımızı bilmeksizin merdivenlerden çıkmaya başladık. Hale ise salona geçmiş ve oturuyordu, telaşlı olduğu her halinden belliydi.

Yeni bir macera başlıyor ve ben bunu iliklerime kadar hissediyordum.

Kim Bu Kadın? Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin