JungKook
Uzun zaman sonrasında tekrardan artık insana dönüşmüş gölgelerimle ben , huzurlu bir kahvaltı yapabilmiştik. Genelde yemeğimi hep yalnız yediğim için sıkılır ve yapacak bir şey bulamazdım. Fakat şimdi her şey çok farklıydı. Yemeği sıçratanlara sevimli bir şekilde kızan Jin , bitmek bilmeyen esprileriyle sürekli bizi güldüren Hoseok , mutfağı neşeli kıkırdamalarıyla dolduran Jimin , komik bir şekilde şarkı söyleyen Namjoon ve gülümsemesine engel olamayan Yoongi hyung'um şimdi yanımdaydı. En önemlisi de Taehyung buradaydı.
Kahvaltımız oldukça eğlenceli bir şekilde geçerken kulak misafiri olduğum konularla birlikte bilmediğim bir kaç şeyi öğrenme fırsatı bulabilmiştim. Bir odasında uyandığım bu ev , önceden hyunglarımın gölgeyken sürekli gittikleri karanlık bir evmiş ama sonradan insana dönüşme olayı yaşandığından kalacakları bir yer olması için burayı elden geldiğince düzeltmeye ve yaşanabilir bir hale getirmeye çalışmışlar. Doğrusu bunları dinlerken şaşkınlığıma engel olamadım. Çünkü ev kısacık bir zamanda düzeltilmesine rağmen çok iyi gözüküyordu.
Aynı zamanda birkaçının işe girdiğini de yemek esnasında duymuş oldum. Suga hyung pahalı bir restoranda piyanist olarak geceleri çalışıyormuş. Doğrusu bunu duyduğumda bu işin tam onluk olduğunu düşündüm. Çünkü gölgeyken sürekli bana bir piyanist olma hayali olduğunu söyler dururdu. Hayalinin gerçekleşmesi onu mutlu ettiği kadar beni de mutlu etti.
Namjoon hyung İngilizce öğretmeni , Jin hyung'da Japonca öğretmeni olabilmek için sınavlara hazırlanıyorlarmış. Zaten onların bilgileri gerçekten çok iyiydi , sınav zamanlarımda belki de bana en çok yardımcı olan gölgelerim onlar olmuştu.
Gölgeden insana dönüştükleri için elbette kimliklere ihtiyaçları olduğunu biliyordum. Doğrusu bunun nasıl çözüleceği hakkında bir fikrim yoktu ama Jimin hyung konuşma esnasında hallettiğini söylediğinde içim rahatladı. Her şey o kadar iyi gidiyordu ki tekrardan bir sorun çıkmasından korkuyordum.
Kahvaltı bitiminde masadan kalkarken Taehyung'un söylediği şeyi hatırladığımda heyecanım artmıştı. Beni bir yere götüreceğini söylemişti ve nereye götüreceğini her şeyden çok merak ediyordum. Belki de hiç tahmin edemeyeceğim bir yerdi. Öyle de oldu.
***
''Burada ayrılıyoruz çocuklar! Akşam saat beşte herkes tam burada olsun , anlaştık mı?'' Herkes Namjoon hyung'un söylediğine kafa sallarken bende nerede olduğumuzu çıkarmaya çalışıyordum. Dükkanlarla dolu bir çok sokağın olduğu bir meydanın ortasında duruyorduk. Burası bana oldukça tanıdık gelmişti ama neresi olduğunu tahmin edemezdim.
Hoseok heyecanlı bir şekilde figür dükkanlarının oraya kaçamak bakışlar atarken gülmeden edemedim. Yıllardır figürlere karşı bir ilgisi vardı ve sanırım yaşlanıncaya kadar da sevecekti. Jin ceplerini karıştırarak en sonunda bulduğu cüzdanıyla gülümsedi ve ardından içinde ki paraları teker teker ayırarak bizlere uzattı. ''Bir şey almanız için bunlar yeterli olur.'' Suga'nın Jin'e attığı kötü bakışlar gülmeme neden olmuştu. ''Bunla hiçbir şey alamazsın...'' Jimin'de bir elindekine bir de Hoseok'un elinde ki paralara bakıp kaşlarını çattı. ''Ona daha çok vermişsin hyung!''
Onların bu şirin tartışmalarını izlemeyi bile çok özlemiştim. Eğer bir el beni kolumdan tutup yanına çekmeseydi belki de akşama kadar bu tatlı görüntüyü izleyebilirdim. ''Zamanımız bitmeden doya doya gezelim Kookie. Hadi gel.'' Tebessüm ederek bana bakan Taehyung'a karşın yavaşça kafamı salladım ve içime doğan mutluluğa engel olamadım. Sanırım ilk defa Taehyung'la normal bir gün geçirebilecektim. İlk defa onunla birlikte gerçek sevgililer gibi vakit geçirebilecektik. (Y/N : Burayı yazarken neden feels geçirdim bende bilmiyorum hjgdsghd)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Weird Boy :: Vkook
FanfictionOnun kendisini herkesten ayıran tuhaf bir özelliği vardı... Bir gölgeye aşık olmak. ❣UYARI❣ Bu kitap bxb'dir. (boy x boy) ✔ Ana çift Taehyung X Jungkook'tur. ✔ İlk ficim ve çok heyecanlıyım. Lütfen desteğinizi esirgemeyin ^^