Ahoj deníku, to jsem zase já.
Takže Newt prostě utekl.
Neptej se mě proč. No, dobře bavili jsme se o jeho jizvách a tak.. bylo to skoro jako by si uvědomil, co dělá a vypařil se.
Bez ohledu na to, co opustil.
-Thomas
Newt's POV
"Bože můj, bože můj, panebože," opakoval si Newt.
Sakra, zrovna jsem svěřil pravdu o celém svém životě člověku, kterého vůbec neznám, pomyslel si Newt.
Blonďákovi zazvonil mobil.
Tommy: Newte? Jsi v pořádku?
Newt si ihned přislíbil, že na tohle rozhodně odpovídat nebude. Vůbec nechápe, co se tam stalo. Bylo to, jako by se s Thomasem znali už dlouhou dobu.
"Podívejme se, kdo je jako otevřená kniha. Kurva, zrovna jsem všechno vyslepičil Thomasovi," kritizoval svá rozhodnutí Newt, když se na sebe koukal do zrcadla.
Samozřejmě, že nebyl spokojený s tím, kdo na něj ze zrcadla hledí zpět.
"Perfektní? Jasně, Thommy," mumlal si Newt a díval se na své otlučené tělo pokryté jizvami.
"Řekl to jenom proto, aby se necítil provinile," snažil se Newt přesvědčit sám sebe.
"Neboj Tommy, nebudu břemeno pro tebe, ani pro nikoho jiného," řekl chlapec, zatímco se prohlížel v zrcadle.
"Nejsem pro něj dost dobrý," zašeptal a otevřel šuplík, kde se leskla žiletka.
"Nejsem dost dobrý pro nikoho."
* * *
Další den se Newt neukázal na první hodině, kterou měl společnou s Thomasem.
Tommy ihned vytáhl mobil a napsal Newtovi zprávu.
"Newte, kde jsi?!"
* * *
Newt si hodil věci do baťohu, chtěl utéct, ale vzápětí si uvědomil, jak špatný nápad to je.
Tommy mu napsal zprávu, ale Newt na ní neodpověděl. Myslel si, že Tommy bude rád, že mu neodpovídá. Napsal Newtovi jen proto, že se cítil provinile.
Newt se podíval na své zápěstí, kde mu z čerstvým jizviček prosakovala krev.
"Byl jsem 2 měsíce čistý, skoro tři," zašeptal blonďatý chlapec a ukápla mu slza.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
-Terez
ČTEŠ
Band aids
FanfictionNewt je teenager se sebevražednými myšlenkami, který si myslí, že je bezcenný. Thomas už delší dobu chová pro tohoto chlapce city, ale moc o něm neví. Bude Thomas cítit stále to samé, i když zjistí, co se skrývá za falešným úsměvem? ...