Kapitola 19

787 61 8
                                    

"T-Tommy..." zavyl Newt.

"Co je, Newte?" zajímal se starostlivě Thomas.

"Tommy, drtíš mi... ruku," zavzdychal blonďák. 

Thomas ho rychle pustil. Newtova ruka byla celá promodralá. 

"Promiň," omluvil se. 

Newtovi se po tváři skoulelo ještě pár slz a stejně tak Tomovi. "Miluju tě," zašeptal Newt, jako by to bylo tajemství.

"Já tebe víc," prozradil mu Thomas.

Brunet se podíval na svou matku. "Kdy ho můžeme vzít domů?" zeptal se s nadšením v hlase.

Melissa pokrčila rameny. "Promiň, zlato, ale o tom nic nevím. Ale můžu se zeptat." Thomas se na ni usmál. Žena mu pocuchala vlasy a opustila pokoj.

Newt popadl Tomovu hlavu a přitáhl si ji blíž. Kluci se začali líbat, což se brzy změnilo ve žhavé mazlení. "Tommy!" zavyl Newt. "Moje noha!" 

Thomas okamžitě stáhl ruku z Newtova kolena. "Omlouvám se!" Cítil se trapně a provinile. Připadal si jako Bella ze Stmívání, která se chtěla dotýkat Edwarda, ale ten se nedokázal kontrolovat a musel ji odhánět. Thomasovi bylo trapně taky z toho, že ví o tomhle filmu tolik.

"Newte, vím, že máš tu nohu teď zraněnou, ale... vždycky jsi tak trochu kulhal?" Aniž by Thomas chtěl, vyznělo to jako otázka.

Blonďák se nervózně zasmál. "Jo. Asi bys to měl vědět. Řekl jsem to zatím jenom dvěma lidem. Já... ehm... skočil jsem z mostu." Thomase zabolelo u srdce. "Víš o mojí depresi," pokračoval Newt. "Už jsem měl všeho dost. Chtělo se mi umřít. A tak jsem skočil. Ale jsem jedna velká chyba, takže se mi nepovedlo ani zabít. Po mým pokusu zůstala jenom kulhavá noha."

Thomas ho pevně objal.

V tu chvíli vešla Melissa a za ní zdravotní sestra. Ta se vřele usmála a posadila se k Newtovi z druhé strany než Thomas. "Ahoj. Jsem Jane. Jak se cítíš?" zeptala se a pohladila chlapce po předloktí. 

"No, z těla mi vedou hadičky, z míst, o kterých jsem ani nevěděl, že je mám. Právě jsem se probudil z kómatu, jsem v nemocnici. Takže řekl bych, že se cítím skvěle," zamumlal blonďák sarkasticky.

"Mohl bys oznámkovat bolest?" otázala se žena, tentokrát věcněji. 

"6,2," opáčil Newt.

"Kdy ho můžu vzít domů?" přerušil jejich rozhovor Thomas.

"Ještě musíme provést jednu operaci. Pak bude moct jít," vysvětlila Jane.

"Jakou operaci?" zeptal se podezíravě hnědovlasý mladík. Newt si s ním vyměnil zmatený pohled.

"Přišla jsem, abych o tom Newtovi řekla." Jane vstala a najednou vypadala vážně. "Je mi to líto, Newte," začala. "Musíme ti amputovat nohy."

--------------

Allka

Band aidsKde žijí příběhy. Začni objevovat