Jejich rty se o sebe otřely.
"Tommy?" vyslovil Newt proti Thomasovým ústům, zatímco se ti dva prakticky líbali.
"Chci tě," zopakoval brunet a konečně se přiblížil tak, aby polibek dokončil.
Cítil, jak Newtovy slzy padají na jeho tváře, ale bylo mu to jedno.
Newt omotal třesoucí se ruce kolem jeho krku a Thomas ho pohladil po tváři a chytil ho kolem pasu.
Posunul se mezi jeho nohy. Kluci byli u sebe tak blízko, jak jenom mohli.
Polibek trval dlouho, ale když se od sebe odtáhli, zdálo se to jenom jako pár vteřin.
Newt zrudnul, jakmile se podíval Thomasovi do očí.
"Tommy... netušil jsem, že ti na mně takhle záleží," zašeptal.
"Miluju tě, Newte," zamumlal brunet v odpověď.
"Taky tě miluju, Tommy," usmál se Newt. Možná prvním upřímným úsměvem, který na něm Thomas kdy vidět.
***
Druhý den Newt a Thomas kráčeli ze školy ruku v ruce.
Jakmile ale došli k Tomově domu, rychle rozpletli prsty. Hnědovlasý mladík se totiž rodičům ještě nepřiznal k tomu, že je gay.
"Mami?" zavolal Thomas, když otevřel dveře. Rozhlédl se.
Vstoupil dovnitř a Newt ho hned následoval. "Jsem dole, Thomasi!" odpověděla matka ze spodního patra.
"Přivedl jsem si kámoše!" zavolal na ni Tom.
Během chvilky se na schodech objevila tmavovlasá žena. "Bože, synku, vždyť tohle mi nemusíš hlásit," vysvětlila vesele.
Thomas zakoulel očima a Newt se zachichotal.
"A kdopak je tohle zlatíčko?" zeptala se Tomova matka a a přešla k blonďákovi.
"Mami, tohle je můj... kamarád Newt," opáčil Thomas a ukázal na Newta, který natáhl ruku k potřesení.
Žena odstrčila jeho dlaň a místo toho si ho přitáhla do objetí.
Newta to překvapilo, ale líbilo se mu to.
Thomas si hlasitě odkašlal, aby svého přítele zachránil ze sevření.
"Jdemenahorumějse!" zamumlal rychle a už Newta táhl po schodech.
Jeho matka jenom s povzdechem zavrtěla hlavou.
Ve svém pokoji si Thomas hlasitě oddechnul a vrhnul se na postel, přičemž pomuchlal zelenou přikrývku.
"Je s ní legrace," zahihňal se blonďák a Thomas podrážděně zavrčel.
Newt se na něj podíval a brunet pozdvihl obočí. Druhý mladík se ušklíbl a napodobil ho.
Vlezl si na matraci a obkročmo se na Thomase posadil.
Ten se rozesmál a přitáhl si jeho obličej blíž.
"Hezky voníš," pronesl brunet.
Byl na Newta hrdý. Během několika hodin dokázal přijmout fakt, že ho má někdo rád, a byl na tom mnohem lépe. Zlepšení jeho stavu bylo až neskutečné.
Kluci se skoro dvě hodiny mazlili. Povídali si, líbali se a užívali si, že můžou objímat někoho, koho milují.
---
Allka
ČTEŠ
Band aids
FanfictionNewt je teenager se sebevražednými myšlenkami, který si myslí, že je bezcenný. Thomas už delší dobu chová pro tohoto chlapce city, ale moc o něm neví. Bude Thomas cítit stále to samé, i když zjistí, co se skrývá za falešným úsměvem? ...